morfinepleisters

Subforum Bali, het godeneiland 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
PauladeJong
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum. Mijn moeder woont op Bali heeft morfinepleisters nodig. Is er iemand die weet waar je dat op Bali zou kunnen verkrijgen? Ik weet dat men alleen in het ziekenhuis via een opname morfine via een infuus of injectie kan toedienen. Omdat zij moeilijk vervoerbaar is, zou de beste oplossing morfinepleisters zijn. Alvast dank voor de eventuele reacties.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hoe triest dan ook, dat gaat niet lukken Paula, bereid je daar maar op voor. Emoticon: Blush
Ze zijn in Indonesi√ę allergisch voor alles wat met drugs heeft te maken, voor code√Įne pilletjes voor de hoest pakken ze je zelfs op als je Indonesi√ę binnen kom.
Nog sterker 3 weken geleden werd er een man opgepakt die wat marihuana plantjes had ten behoeve van zijn terminaal zieke vrouw, zijn vrouw overleed en hij kon gelijk de gevangenis in.

PauladeJong
Gebruiker
spacer line

Hoi Malam, dank voor je snelle reactie. Tja mijn eigen huisarts raadde het ten zeerste af om om ook maar iets die kant op mee te nemen bij mijn komende bezoek aan mijn moeder. Typische is wel dat we 1,5 jaar geleden vanaf Nederland wel Bali zijn binnengekomen met Tramadol voor 3 maanden. Maar inderdaad daar zat ook een hele papierwinkel bij. De tramadol is daar trouwens wel te koop bij de apotheek die ze tot nu toe gebruikt. Maar dat zal binnenkort ook niet meer zijn werking doen. Dan is de volgende stap morfine, vandaar de vraag. In ieder geval weet men wel van het bestaan van morfine af omdat het wel in ziekenhuizen wordt toegediend. Zo zien we maar weer: ook al betalen we ons blauw aan ziekenzorg daarentegen leven we wel in een land waar alles op medisch gebied kan. Helaas is dat op Bali en omringde eiland niet het geval.

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Ik kan je aanraden, als dat medisch mogelijk is, zo snel mogelijk naar NL te verhuizen. Ik heb momenteel morfine in pilvorm en vloeibarevorm, en heb met mijn arts besproken dat ik onder medisch toezicht verstrekte wietolie kan krijgen. Wat dat betreft is NL een uniek land.

PauladeJong
Gebruiker
spacer line

Hallo Job, dank je wel voor je reactie. Spijtig om te horen dat je deze medicatie moet gebruiken. Ik hoop van harte dat het de pijn verlicht. Klopt het dat ik het goed begrijp dat jij wel al in Nederland bent en je via je Nederlandse arts je medicatie verkrijgt? Ik heb inderdaad plannen mijn moeder zo snel mogelijk weer in Nederland te krijgen. Het is een wat dubbele (gevoels-) kwestie. Emotioneel wil ze het liefst op Bali blijven, maar ze realiseert zich duidelijk dat we qua medische zorg beter in Nederland af zijn. Daarbij komt dat haar gewicht dusdanig laag is (een kleine 40 kg) dat ik me afvraag of ze de reis terug wel aan kan. Het blijven moeilijke en lastige beslissingen.....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,449,375 pageviews Een website van indahnesia.com