NL huwelijkse voorwaarden in Indo?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Dan zie veel reclameborden als je door jakarta rijdt: aanbetaling slechts xxx aflossing per maand slechts 10 miljoen. Hoveel is het minimum loon? Emoticon: Stupid

Bouwen maar en Zieleffe kopen maar , goede investering Emoticon: Frustrated

spacer line  

Ik zou ook niet zo snel iets kopen, maar het ging om de verloofde van AljeB die een apartement heeft in jakarta, en hoe de eigendom daarvan geregeld is nadat ze getrouwd zijn.
Los daarvan moet je toch ergens wonen...

Overstromingsgevaar door bodemdaling en in mindere mate door zeespiegelstijging is er vooral in noord-jakarta. Het oppompen van grondwater is hiervan de belangrijkste oorzaak.
Noord-jakarta daalt met meer dan 20 cm per jaar!
http://ars.els-cdn.com/content(...)12003975-gr5_lrg.jpg

oftewel: gemeentelijke watervoorziening is de oplossing.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 14-09-2017 12:46 schreef KotaRadja:
Dan zie veel reclameborden als je door jakarta rijdt: aanbetaling slechts xxx aflossing per maand slechts 10 miljoen. Hoveel is het minimum loon? Emoticon: Stupid

Bouwen maar en Zieleffe kopen maar , goede investering Emoticon: Frustrated

Nu op mijn leeftijd niet meer KotaRadja ..
Ja jaren geleden was het een goede investering want achteraf gezien zijn de huizen allemaal ver verVIERVOUDIGD.
Maar ik denk; je weet ik ben altijd pessimistisch dat kan je aan mijn schrijven wel uit maken, dat je dat nu niet meer kan opbrengen, door dat zoals in vele landen de huizen markt een bubbel bleek te zijn en nu alles wat geld betreft onderwater blijkt te staan.
Over Jakarta dan maar niet gesproken, want als je vandaag koop mag je blij zijn dat je er over 10 jaar pas mag wonen.
Dat is ook gebeurd met de mensen waar ik een appartement van huur.
Inmiddels is de man overleden en de vrouw wil er zelf niet in wonen, maar heeft wel bereikt dat ze nu geld genereer van de huur..... Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Kom, verhuizen naar jakarta. Ik neem aan dat vertaling niet nodig is.

http://properti.kompas.com/rea(...)dan-murah-di-jakarta

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

waarom ze dit hebben opgehoogd is mij een raadsel een kanaal in zee... Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 13-09-2017 20:18 totto wrote:
Malam, inderdaad. Wie wat hoe gaat het hier over..?????????
Feitelijk is de conclusie dus; alleen hele rijke stinkerds kunnen hier een apartement kopen. En dan zit je ergens op de bovenste verdieping in een miljoenenstad waar je vast zit in het verkeer zodra je onder de douche stapt en de planning maak voor de dag. Mij niet gezien, en ik zit volgens velen al in 'de hel' van Bekasi stad.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,599,043 pageviews Een website van indahnesia.com