Oud worden zonder bijwerkingen kan dat met kruiden..

Subforum Andere praat 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 14-09-2017 11:58 jobvanstaalduinen wrote:
Ik ben nu zelf erg aan de beurt, ik leefde al 11 jaar met de ongeneselijke longziekte longfibrose, maar daar is nu longkanker met uitzaaiingen overheen gekomen. En dan ervaar je pas echt hoe ongelofelijk goed onze gezondheids zorg in Nederland is. Rijk en arm door elkaar krijgen uitstekende zorg. Zeer goede uitleg over werking medicijnen, kans van slagen percentages op basis van gevalideerde onderzoeken, eigen keuzes kunnen maken en bespreken. Ik ga hier verder weinig meer over discussiëren, maar wil wel dat iedereen goed nadenkt over alternatieven. Stel jezelf de volgende vragen;
1. Zijn de alternatieve echt getest, dat wil zeggen voor welk percentage van de mensen werkt het echt. (vaak lees je succesverhalen, die kunnen best waar zijn, maar als dat voor 1 op de 1000 mensen geldt heb je er niet zoveel aan)
2. Zijn alle mogelijke bijwerkingen goed in beeld gebracht, met daarbij de kans dat het optreedt. Alleen een degelijk onderzoek kan hier uitsluitsel over geven.
3. Hoedt je voor halejuja berichten over wondermiddelen. Geen van de medicijnen die ik neem zijn alleen positief, alles heeft ook negatieve kanten. En het werkt nooit altijd. Dus als je dat wel beweren moet je uiterst kritisch zijn; "wondermiddelen bestaan niet"

Pffffff Job ik wens jou heel veel sterkte en strijdlust toe. Emoticon: Blush
Mijn luchtzakken hebben het ook af laten weten, daar wordt je niet echt vrolijk van. Emoticon: Angry
Ook aan mijn kant alle lof voor die medische reparateurs die er alles aan doen je nog zo goed mogelijk te laten functioneren. Emoticon: Yes!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Godsamme Job, dat is een heel naar bericht over je gezondheid, of beter gezegd, over je ziekte. Wat ontzettend kl-te voor je, sorry, even geen ander woord voor. Ben het geheel eens met de rest van je bericht. Ik wens je natuurlijk veel sterkte. Voor nu weet ik even niks te zeggen..

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Ziel,
Met een hernia operatie heb je twee metoden.
De ouderwetse dan snijden ze een stuk in je onderrug en breken ze een stuk van je rug om op de plaats te komen.
Het herstel duurt indedaat een paar weken maar je kan gewoon lopen alleen moet je geen raare griemassen doen
De moderne metode is met een kijk operatie dan boren ze een gat in het been van de rug op bij de zenuw te komen en zo maken ze wat ruimte voor de zenuw. En het voordeel van deze behandeling is dat je meteen mobiel bent. je hoeft niet in het ziekenhuis te blijven.
Succes.

Shalom

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Toen heb ik geïnformeerd over de nazorg wond behandeling en zoals het altijd gaat in dat koude kikker land dat moeten je naaste familie leden maar doen.
Ik heb de boel stop gezet ik wil niet dat mijn werkende kinderen hier voor op moet draven en heb die operatie niet door laten gaan.

Ziel je had je beter moeten laten informeren want na een operatie is er gewoon nazorg voor wondbehandeling, ze zetten je zelfs onder de douche wel 6 weken lang en ik kan het weten heb het zelf gehad. 6 weken lang wondverzorging gehad en medicatie en spuiten door de thuiszorg 2 x per dag en dat is gewoon geregeld door het ziekenhuis bij ontslag.

Natuurlijk zullen er dingen zijn die je door familie, buren, vrienden of kennissen even moet laten doen maar als je niet zeurt en het duurt maar een paar weken dan moet er toch wel iemand zijn die af en toe de boodschappen had gedaan of een stofzuiger door het huis gehaald.

Je wilt je kinderen er niet mee opzadelen maar je hebt het ook vast niet gevraagd.
Nee heb je, ja kun je krijgen het is maar net hoe je het vraagt, niet eisen maar gewoon vragen!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Job, ik wens je veel sterkte toe. Ik weet hoe hard je lucht nodig hebt bij een longaandoening.
Hopelijk is er nog iets aan te doen.

De reden dat ik nu niet meer naar Indonesie ga was een longaandoening, de luchtvochtigheid was er veel te hoog waardoor mijn longen het lieten afweten.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Yoke ik zit in een bijzondere positie.
Ik woon in bij een van mijn kinderen en daar moest ik de trap op.
Allebei werken ze en kunnen mij niet beneden leggen als je het huis zou kennen dan was er geen plaats voor een bed beneden.

Ja ik heb nu ook ervaren dat de doktoren best geneigd zijn je te helpen, maar op de een of andere manier worden ze gedwongen en kunnen geen indicatie geven voor de nazorg.

Job sterkte dit maak ik nu ook mee bij een vriend die speciaal naar Nederland is gemoeten om chemotherapie en ook alles er aan doet om beter te worden.
Het is triest dat te moeten ondergaan op je oude dag, zou je bevrijd moeten zijn van alle nare kwaaltjes.
Maar helaas het is anders, de natuur spot niet met je gezondheid, je krijgt het of niet, daar in zit wel een levens wijze aan vooraf.
De mens is een wezen, die nog kan nadenken, maar!, maar heeft een grote zwakte, alles wat lekker is wil je van genieten, ondanks dat het je gezondheid op het spel zet.

En ja je mag dan niet oordelen want je ben er ook een van hen die zich schuldig maak aan wat lekker is.
Men begin in Nederland steeds mee mensen te beoordelen over hun manier van leven en daar word ik bang van.
Straks is euthanasie maar een gewoon middel geworden.
En het zal mij niet verbazen naar de toekomst toe, dat men dat doet om de volle reden GELD.
Ieder denk daar het zijn van.

Ik heb nu een jonge huisarts de oude is met pensioen gegaan.
Die zag in mijn papieren die ik mee heb gebracht uit Indonesië dat ik nog wel eens een potje bier dronk.
Ik zei tegen hem dat ik een gezelligheid drinker was, maar het wel kon laten staan, als het moet, als het mijn gezondheid zou schaden.
Tot op heden heeft het mijn gezondheid niet zo erg aangetast, als ook de middelen die je in de voedselketen tegen kom..
De jonge dokter zei toen, geniet van je leven zoals je zelf denk dat je daarmee je eigen gelukkig in voel....... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 14-09-2017 11:58 jobvanstaalduinen wrote:
Ik ben nu zelf erg aan de beurt, ik leefde al 11 jaar met de ongeneselijke longziekte longfibrose, maar daar is nu longkanker met uitzaaiingen overheen gekomen. En dan ervaar je pas echt hoe ongelofelijk goed onze gezondheids zorg in Nederland is. Rijk en arm door elkaar krijgen uitstekende zorg. Zeer goede uitleg over werking medicijnen, kans van slagen percentages op basis van gevalideerde onderzoeken, eigen keuzes kunnen maken en bespreken. Ik ga hier verder weinig meer over discussiëren, maar wil wel dat iedereen goed nadenkt over alternatieven. Stel jezelf de volgende vragen;
1. Zijn de alternatieve echt getest, dat wil zeggen voor welk percentage van de mensen werkt het echt. (vaak lees je succesverhalen, die kunnen best waar zijn, maar als dat voor 1 op de 1000 mensen geldt heb je er niet zoveel aan)
2. Zijn alle mogelijke bijwerkingen goed in beeld gebracht, met daarbij de kans dat het optreedt. Alleen een degelijk onderzoek kan hier uitsluitsel over geven.
3. Hoedt je voor halejuja berichten over wondermiddelen. Geen van de medicijnen die ik neem zijn alleen positief, alles heeft ook negatieve kanten. En het werkt nooit altijd. Dus als je dat wel beweren moet je uiterst kritisch zijn; "wondermiddelen bestaan niet"

Job, ik hoop dat er lichtpuntjes zijn en je er doorheen slaat. Sterkte.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Allemachtig Job.....ik lees nét jouw ellendige bericht man...

Ik wens jou véél sterkte toe ....ik hoop dat de behandelingen die jij ondergaat mag/ kan

slagen......wondermiddelen bestaan niet wat jij schrijft.....maar de medische wetenschap staat

óók niet STIL Job.....dus wie weet.... Emoticon: Smile Emoticon: Smile Enne....hoop doet Leven, toch?

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

vraag was beantwoordt door ziel in een andere topic... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vorig jaar net voor vertrek naar Indonesië kreeg ik pijn in mijn boven rug waar de longen zitten.
Ik heb er niet van gezegd want ja ik wilde naar Indonesië toe .
2 a 3 dagen later lag ik in het ziekenhuis luchtweg ontsteking aan het infuus met een flinke antibiotica kuur.

Dit jaar de eerste week in Holland hijgen en moeilijk ademenen naar de huisarts een luchtweg ontsteking.
Naar een kuur antibiotica pillen was het over.
Nu een maand terug verkoudheid en dat noemen ze hier Flu het kwam mijn neusgaten uit en uit mijn ogen zo verkouden dat ik was hoesten en proesten het bleef maar aan de gang .

Ik heb een garage box die zomers heel koel is en s winters bevriest het niet in de garage.
Ik heb heel wat persoonlijke spullen staan en ik dacht ik moet nog zo iets van een apparaat hebben die stoom opwekt en zo kapje naar je mond.
Heb die meegenomen naar hier, had ook Deep Braeth Aromatherapie flesjes gekocht en had hier nog staan Bisolvon en samen wat druppels in het reservoir ingebracht en stomen maar tot ook ik hoesten door die prikkels in mijn keel en plotsklaps dacht ik aan dat flesje dat ik ooit eens meegebracht had uit Italië Krappa
Die had ik gevonden in die garage en dacht die zal ik eens meenemen,die stond er al zo 10 jaar of meer, dicht verzegeld wie weet waar voor het goed is.

NU bij de prikkelingen in mijn keel waardoor ik moet hoesten ben ik aan die krappa gegaan want dat spul is sterk 40% alcohol.
Heb geen last meer van hoesten en heb zo deze aanval van een flu kunnen verzachten. Emoticon: Yeah right!
Emoticon: Wink

Die zwarte foto is het zelfde als die grote foto want snappen doe ik die mupload niet maak je het kleiner krijg je zwarte foto .
En waarom die fles links liggend hier er op staat terwijl het recht overeind staat is mij ook een raadsel Emoticon: Confused

proberen via TinyPic

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Ziel,
Zijn de airco filters wel eens schoon gemaakt?

Shalom

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ziel alle foto's die ik plaats haal ik eerst door resize heen.

http://www.picresize.com/

Over het algemeen moeten ze 25 % kleiner, dan sla ik ze op en komen in mijn bestand te staan met "rsz" voor de naam van de foto, rond de 500 x 300 pixels is een mooie maat.
Die foto gebruik ik dan in mUpload, dat gaat perfect.

Wat de flu betreft, die kan je inderdaad alleen maar verlichten, want dat je het oploopt is vast pandoer, kijk maar hoeveel mensen in Indonesië lopen te hoesten en te proesten.
Die virussen gedijen heerlijk in die temperatuur, ga je aan een tafel zitten waar ervoor er één heeft zitten hoesten en proesten dan blijft zo'n virus meer dan een uur lekker op die tafel overleven. Emoticon: Angry
Aangezien goed schoonmaken van die tafel er ook vaak niet bij is hoef je met je handen de tafel maar aan te raken en even erna de jeuk aan je neus weg wrijven en je hebt een volle bingo. Emoticon: Cry

En aangezien dat ieder virus anders is bestaat de kans dat als je er van af bent je een twee weken er na weer één te pakken hebt en je kan het overal oplopen, tafels, deurkrukken tot de knoppen van de lift toe. Emoticon: Yes!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 30-09-2017 13:08 schreef Bokito:
Ziel,
Zijn de airco filters wel eens schoon gemaakt?

Volgens mij niet want deze appartement is pas bewoond nog geen jaar geleden en alleen door mij gebruikt. Emoticon:

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Malam schreef

Wat de flu betreft, die kan je inderdaad alleen maar verlichten, want dat je het oploopt is vast pandoer, kijk maar hoeveel mensen in Indonesië lopen te hoesten en te proesten.
Die virussen gedijen heerlijk in die temperatuur, ga je aan een tafel zitten waar ervoor er één heeft zitten hoesten en proesten dan blijft zo'n virus meer dan een uur lekker op die tafel overleven. Emoticon: Angry
Aangezien goed schoonmaken van die tafel er ook vaak niet bij is hoef je met je handen de tafel maar aan te raken en even erna de jeuk aan je neus weg wrijven en je hebt een volle bingo. Emoticon: Cry

En aangezien dat ieder virus anders is bestaat de kans dat als je er van af bent je een twee weken er na weer één te pakken hebt en je kan het overal oplopen, tafels, deurkrukken tot de knoppen van de lift toe. Emoticon: Yes!

Ja dat kan je overkomen en als je alles hygiënisch je handen wast en zo overkom je het toch.
Deze was hardnekkig dan als ik mij herinner de ergste die ik gehad heb.
Ik wilde dan ook bij deze er bij vermelden, als je de kriebelhoest heb dat een natuurrecept je kan helpen, dat op te lossen .
Afval van een proces van druiven wijn maken en dan blijft er grappa over en die is sterk ..
Dus er zit heel veel in de natuur, dan al die chemische troep die ze heden ten dagen maken..
Maar kom daar maar eens achter, dan te experimenteren totdat je er bij neervalt, ja dan is het gedaan Daan ............. Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

60,729,719 pageviews Een website van indahnesia.com