Waar kan ik originale DVD's / CD's

Subforum Bali, het godeneiland 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Duncan
Gebruiker
spacer line

Ik ga richting Bali en wilde op Bali op zoek naar Indonesische films, muziek en muziek DVD's.

Kan iemand me vertellen waar ik op Bali originele Indonesische DVD's en CD's kan kopen?

Ik heb namelijk geen zin in gedoe met de douane bij terugkomst.

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ik vraag mij af hoe de douane kan checken of het echte of valse zijn.
ik ben al meerdere keren, telkens met een 50 DVD's van België naar Indonesië gegaan en nog nooit heeft men mij daar vragen over gesteld.
Ik bedoel, die goedkope dvd's uit free record shop, die lijken mij meer vals dan diegene die je hier koopt.
En als je dan nog Indonesische wil overbrengen naar België of Nederland ... Wie van de douane gaat daar iets van kennen?

There's a big difference between kneeling down and bending over!

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

In Batam weet ik zelfs nergens een officiële verdeler... maar ik zoek wss op de verkeerde plaatsen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Toch is het enkele jaren geleden, dat de douane op Schiphol bij Indonesische man alle 10 cd met muziek in beslag had genomen.
CD of DVD is toch ouderwets aan het worden, je kan alles uit het internet halen via YouTube kan je de muziek krijgen die je wil.
Op Bali heb ik niet zo opgelet, maar hier op de pasars vol op te koop film als muziek..
Als ik op terras zit waar ik over een half uur weer na toe ga, heb ik mijn muziek wel meer dan duizend liedjes in allerlei soorten in mijn telefoon zitten en via bluetube te beluisteren de mede mensen vinden het prachtig en de eigenaar is wat blij....
maar ook via internet op je telefoon waar de eigenaar Wiffi heeft kan je zulk site van youtube luisteren en via bluetube weer geven Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right!
https://www.youtube.com/playli(...)t=PL0F1BE5164B195C7B

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Duncan
Gebruiker
spacer line

Goeie tip Youtube. Ligt voor de hand maar ik had er niet op gekeken. Auteursrechten ed. zal wel worden verwijderd, eerste waar ik aan dacht. Maar auteursrechten en Indonesië........

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik koop ook vaak muziek-(v)cd's (inmiddels al honderden in huis) en vraag me niet eens meer af of ze wel of niet echt zijn al was het maar omdat het vaak niet te doen is iets origineels te kopen.
De laatste die ik kocht was een maand geleden voor Rp 120.000 (en da's duur voor Indonesische begrippen) dus ik neem aan dat dat een echte is. Maar ik zou niet weten waar dat aan te zien is, laat staan een beambte op Schiphol.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Rp120.000 ... das inderdaad zeer prijzig :-(

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-07-2017 05:56 nsenada wrote:
Rp120.000 ... das inderdaad zeer prijzig :-(
Jawel, maar dat was het ook waard. Al een paar jaar naar gezocht en niet te vinden. Hebben we het over 8 euro.....

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,658 pageviews Een website van indahnesia.com