boeken bij airline via internet

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Petra&Freek
Gebruiker
spacer line

Haai,

Ben nu bezig om onze vlucht naar Indonesie te boeken en ben via internet op de site van Cathay Pacific terecht gekomen waar ze een aanbieding hebben van 566 euro en 57.23 tax.

Als ik deze vlucht via een reisburo wil boeken dan ben ik meer kwijt en is ook de tax duurder (95 pp).

Wat zijn de voordelen van het boeken via een reisburo en iemand ervaring met boeken bij een airline via internet?

Blog Bot
spacer line

Hier een andere Haai,
Per toeval ontdekt op www.dewisritravel.nl dat je ook via dit bureau een reis kunt boeken. Emoticon: Worship Su6es met de vangst van de grote Haai.
Volgende vangst een Hoi of Hallo( Deftig Haags)
P.S. ze zijn goed heb ik me horen vertellen.
Greetz
KaWan

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Bij een reisburo kun je vaak losse tickets 'in optie' zetten, d.w.z, eerst reserveren, dan je baas vragen (bijvoorbeeld) en dan betalen. Tussendoor zijn wijzigingen dan nog mogelijk.

Op internet is het direct definitief en betalen maar. Het is waar je de voorkeur aan geeft.

Petra&Freek
Gebruiker
spacer line

De reisdatum en verlof bij werkgever is nu gelukkig allemaal geregeld, dus dat moet lukken.
De vlucht heeft alleen voor dit goedkope tarief maar enkele plaatsen beschikbaar dus denk dat ik wel snel moet boeken.

Alleen ergens vind ik het verstandiger om via een reisburo te boeken ivm de service en makkelijker te bereiken als je vragen enz hebt, maar als ik het rechtstreeks bij de airline doe dan scheelt het me bijna 300 euro voor ons 2e......
Sta dus zwaar in dubio en vraag me af of het boeken via een airline inderdaad zo simpel is als het nu lijkt of dat ik dan in een chaos van niemand kunnen bereiken terecht kom.

Vind het ook raar dat ik bij een reisburo 95 euro pp tax betaal en via de airline 57.23 euro......

Maar niemand ervaring met boeken rechtstreeks bij de airline via internet?

peewan
Gebruiker
spacer line

Hallo Petra en Freek,

ik heb vorig jaar ook online geboekt, scheelt dus aanzienlijk in de kosten. Van die 300 euro kun je in Indonesie een tijdje vooruit. Ik kreeg toen een bevestigings email en daar staan dan weer telefoonnummers in. Ik zou als ik jullie was zeer zeker niet twijfelen, maar boeken.

Groetjes en suc6,

Peter.

indrapura
Gebruiker
spacer line

Petra en Freek, via internet boeken staat gelijk als bevestigd,dus kan er geen verandering meer plaats vinden.Maar een reisburo heeft ook zijn beperkingen tot een bepaalde periode,daarna is het ook definitief.
Soms kan boeken via internet goedkoper zijn,heb zelf met Cathay gevlogen vorig jaar ,je krijg een bevestiging met een nr ,en meld je aan bij de incheck bali.
Was iets goedkoper dan via een reisburo,omdat ze rechtstreeks dealen met jou ,je betaalt de overhead kosten van het reisburo dus niet.
Aleen die reisburo"s die een grote afname hebben bij sommige luchtvaarmaatschappijen hebben een speciaal tarief,en het hangt vaak af hoeveel marge ze er op leggen .
In de regel verdienen ze niet veel op alleen ticket verkoop,als het een geheel verzorgde reis is met hotel overnachtingen,dan is het andere koek.
Advies gewoon hier en daar shoppen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,227 pageviews Een website van indahnesia.com