voor de liefhebber heb ik nog twee pakjes kretek liggen

Subforum Gezocht & Aangeboden 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
beertje77
Gebruiker
spacer line

ik ben gestopt met roken en zonde om de pakjes weg te gooien dus voor de liefhebber heb ik djarum super,en djarum supremo.
de man op de pasar had er nog wat liggen,maar mijn gezondheid is me heilig.
wi o wie ken ik hier gelukkig mee maken

beertje77
Gebruiker
spacer line

pakje djarum is verkocht heb nog een pakje supremo liggen laaste kretek mag niet meer ingevoerd worden

sub040
Gebruiker
spacer line

hoi, ik zou nog wel kretek willen hebben als je nog iets over hebt.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 08-07-2020 22:43 sub040 wrote:
hoi, ik zou nog wel kretek willen hebben als je nog iets over hebt.

Is illegaal, in de EU mogen geen sigaretten met smaakjes meer worden verkocht of worden ingevoerd.

Te te te laat. Emoticon: Blush

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

O serieus???
Nog geen seconde stilgestaan bij kretek......

Eigenlijk heeft elke sigaret toch een smaakje?

Heldere ziende

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Het gaat om toegevoegde smaken. Mag idd niet meer gemaakt, verkocht of ingevoerd worden.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jstar
Gebruiker
spacer line

Maar er zijn toch wel meer regels die de buitenlandse sigaretten 'illegaal' maken?! Bijvoorbeeld minimaal 20 per pakje, duidelijke waarschuwingen met bepaald formaat foto's, ...

jstar
Gebruiker
spacer line

Ik kreeg trouwens ooit een rondleiding in de Philip Morris fabriek en daar werd verteld dat alle tabak wel op een bepaalde manier een smaak kreeg, ze noemden dat 'sausen'...

In Indonesi√ę wordt kruidnagel niet eens meer ge√ęxporteerd, zo veel hebben ze nodig voor de eigen kretek.

Elke avond op elke zender minimaal 30 advertenties, ze mogen wel de rookwaren niet tonen. Alsof dat helpt. En ondertussen uispraken als "don't be a quiter" , "together we are stronger" enz.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 09-07-2020 12:16 Anne Mieke wrote:
Het gaat om toegevoegde smaken. Mag idd niet meer gemaakt, verkocht of ingevoerd worden.
Ja, dat noemen ze ontmoedigingsbeleid en wederom half werk. Emoticon: Yes!

Want hulzen met filter waar een capsule met menthol in zit die voor het roken kapot wordt geknepen mag nog wel. Emoticon: Stupid

Raden wat er nu wordt gedaan, steeds meer mensen stappen nu over op zelf gemaakte menthol sigaretten, met een speciaal apparaatje (kan zelfs elektrisch) je stamp er 75 in een uur uit en het kost per 20 st nog minder dan de helft van een pakje sigaretten ook. Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,714,351 pageviews Een website van indahnesia.com