Batavia Restaurant TRIVELLI laan van Trivelli

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
J.A.Droste
Gebruiker
spacer line

Tip voor wie interesse heeft in de Hollandse tijd. Via Google Maps kun je Jakarta
Jl. Trivelli intypen en kom je uit bij Restaurant Trivelli. Hier kun je eten in een omgeving
van de tijd 1932-1942. Deze woning is nog zoals het vroeger was. Vroeger lag dit in een
complex gebouwd voor Europeanen.
Een familielid van mij woonde in 1935 daar op nummer 41. Dat was Christiaan Bernhard
Droste. Vanuit Amsterdam Oudezijdsvoorburgwal 79 vertrok hij
Ik zelf ben er nog niet geweest maar zou er graag eens kijken,
Ik zou zeker eerst kijken naar de foto-reeks en de menukaart van dit restaurant!!
j.drosteEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.upcmail.nl

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Ziet er bijzonder uit inderdaad!

De Laan Trivelli was de straat achter het restaurant (nu Jl Tanah Abang II). De straat waar het gebouw staat heette vroeger Tjioedjoengweg en nu nog steeds hetzelfde in nieuwe spelling, Jl. Ciujung.

'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,567,641 pageviews Een website van indahnesia.com