visum indonesie

Subforum Het visumgebeuren 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Neen. Emoticon: Nooo

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Sociaal cultureel Visum (Sosbud) ls hiervoor vereist:

http://forum.indonesiepagina.n(...)ot_in_nl_regelen.php

Kenari
Gebruiker
User icon of Kenari
spacer line

Gewoon gezellig een dagje naar Den Haag gaan en de nodige spullen meenemen. Die vind je op de site van de ambassade. Dinsdag gebracht, vrijdag klaar. Kost nu 50 euro voor een visum van 60 dagen. Je hebt echter een sponsor nodig. Dus als je vrienden of familie hebt op Bali, dan kan je die gebruiken als sponsor en verder alles zelf regelen. Kost amper iets. Zo niet, dan kan het via allerlei bureau's, de ene nog duurder dan de andere.

Soms kom je ze tegen op het strand, mannetjes die je proberen over te halen om de volgende keer via hem je visum te regelen. Doe het niet, ze vragen te veel en dit is echt niet nodig. Je hebt dan nl. niet zelf voor een sponsor te zorgen, want hij werkt voor een bedrijfje en die zijn dan zelf je sponsor. Kijk uit, want er zijn flinke prijsverschillen.

Er zijn goedkopere bureautjes. In Kuta is er bijvoorbeeld één en die kan je via internet benaderen. Kost je IDR1.000.000 sponsorkosten. Bij Bali IDE kost dit 1.200.000 en soms nog wel eens veel meer. Verlengen kost per 30 dagen (dus vanaf dag 61) IDR750.000. Dit in tegenstelling tot Bali IDE. Deze vraagt maar liefs IDR900.000 per 30 dagen.

Het is maar wat je ervoor over hebt. Ik heb hier inmiddels genoeg vrienden die me graag helpen en zal nooit meer teveel betalen. Ik heb er van geleerd!!! Mij zet je niet meer af. Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

58,350,657 pageviews Een website van indahnesia.com