Trips

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Petra&Freek
Gebruiker
spacer line

Mijn vriend en ik gaan in sept/okt voor het eerst naar Indonesie en omdat we veel verschillende dingen willen zien ben ik druk aan het rondkijken op internet, maar verbaas me echt over de hoge prijzen voor trips van een paar dagen!
Is het goedkoper om dat daar te plekke te boeken/regelen?

En geld; kan ik beter in NL of in IND geld wisselen?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ter plekke boeken is handiger en goedkoper, tevens weet je met wie je te maken hebt.

Geld wisselen? Niet nodig, gebruik je pin pas en je betaald vrijwel niets voor een transactie, soms zelfs gratis (o.a. RaboBank Europas)
Hier wisselen geeft een koers die tot 20% ongunstiger is (ik heb het recenlijk eens nagevraagd), daar wisselen kan prima, maar waarom zou je (veel) cash meenemen? Ik neem iets van 100 euro (in Rupiah's) mee als noodvoorraad, maar die heb ik de vorige vakantie dan al gehaald.

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Gewoon alles in IndonesiŽ doen/boeken/betalen/geld ophalen. Scheelt je veel geld. Het is wel verstandig om 2 wereldpinpassen of creditcards mee te nemen. Als er is 1 kapot gaat. Verder neem ik voor de zekerheid ook altijd een paar honderd euro mee. Maar vaak gaan die weer mee terug naar Nederland, omdat je overal goed en tegen een goede koers kunt pinnen.

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

O ja als je euri wilt wisselen, zorg dan wel dat deze netjes en zo nieuw mogelijk zijn. Kan je schelen in de koers die je krijgt.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,597,476 pageviews Een website van indahnesia.com