visum indonesie

Subforum Het visumgebeuren 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Op 04-02-2017 03:26 schreef KotaRadja:
Gaat er niet om of jij dat wel of niet wilt. Gaat erom dat het wel mogelijk is.

Valt mij ook steeds meer op dat op dit forum veel meningen en weinig feiten worden gedeeld.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Snap, Kota, maar heb heel wat tranentrekkende verhalen gelezen van NLers die daar blijkbaar niet bij stil stonden en gewoon NL niet meer in kwamen.
Wereldwijd.
Zie je t voor je: Als NLer inburgeringscursus moeten doen... Kans dat ik zelfs nog zou zakken.

Geen tijd meer voor De Lekkerste Kroketten in Jakarta. Helaasss

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 04-02-2017 03:31 schreef jobvanstaalduinen:

[quote verwijderd]

Valt mij ook steeds meer op dat op dit forum veel meningen en weinig feiten worden gedeeld.

Zijn waarschuwingen op basis van vernomen feiten. Kortom: Goed voorbereiden is dus t devies.
Heel wat anders

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Er zijn ook mensen die al verschillende keren kitas hebben en het liefst vanaf willen en het liefst nooit meer in Nederland te hoeven komen en het liefst hier voorgoed tot hun dood willen blijven.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Tuurlijk, dat kan. Totdat ze serieuze dingen gaan mankeren of in de broek gaan schijiten als SHTF en dan jankend aan de poort staan bij de NL ambassade. Hoeft niet he, kan. Anders krijg ik weer allemaal vooroordelen naar mn hoofd geslingerd.
Een KITAP is ook een oplossing.
Alles kan he.

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

jobvanstaalduinen...je hebt gelijk ....

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Oh ja, op alle ideetjes gaan we zeggen: Avontuur, Doen, Leuk. Toitoitoi.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 04-02-2017 02:21 schreef KotaRadja:
Ooh, vergat dit erbij te zeggen. Het kan wel, zoals velen hier beweerden dat het godsonmogelijk is om een Indonesische paspoort aan te vragen.
Voorbeeld: Sita van Bemmelen Phd is WNI-er geworden in 2013, was Nederlandse.
http://www.biwaonline.com/our-staff/sita-bemmelen/

Ik kan niet achterhalen hoe zij aan die paspoort is gekomen.
Als ik die site bekijk dan zijn dat weer van die gijtenkousen merk mensen die alternatief willen leven .
Dus ik weet het niet of het kan maar misschien met een omkoop vorm kan soms hier heel veel totdat je door de mand valt dan ben je hier nog niet jarig.
ik zie dat ze woon in Bali dus geloof niet dat het zo makkelijk is na 5 jaar kitas pas, dan kan je de nationaliteit omwisselen naar Indonesisch en dan ben je wel gek.
Alhoewel ik wel vroeger mensen tegen zijn gekomen met KTP en een Nederlands paspoort . Emoticon: Nice Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

KotaRadja
Gebruiker
User icon of KotaRadja
spacer line

Gewoon aanvraag indienen bij de president via de minister dat je Indonesier wilt worden. Simpel. Kan toegewezen of afgewezen worden.

ajoel1@chello.nl
Gebruiker
spacer line

Kan iemand mij uitleggen wat ik het beste Kan doen als ik 3 Mnd in Bali wil verblijven?Ga al jaren daarheen,meestal 1 mnd,vorig jaar 2 mnd en nu wil ik dus 3 mnd.Vr gr Antar

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Op 11-02-2017 09:44 schreef Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.chello.nl" REL="nofollow">ajoel1Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.chello.nl:
Kan iemand mij uitleggen wat ik het beste Kan doen als ik 3 Mnd in Bali wil verblijven?Ga al jaren daarheen,meestal 1 mnd,vorig jaar 2 mnd en nu wil ik dus 3 mnd.Vr gr Antar

Sosbud Visum is het handigst zie hiervoor:
http://forum.indonesiepagina.n(...)ot_in_nl_regelen.php

Petroek
Gebruiker
User icon of Petroek
spacer line

Als ik een sosbud visum aanvraag, kan mijn indonesische vriendin dan als sponsor fungeren?
Waaraan moet deze sponsor voldoen? Is dat ongeveer hetzelfde als het Bewijs van garantstelling en/of particuliere logiesverstrekking die ik moet afgeven voor het verkrijgen van een visum voor het Schengen gebied ten behoeve van een indonesier ?

.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Je Indonesische vriendin kan inderdaad sponsor zijn.
Kijk op de CIBT visumdienst onderaan links "Bekijk aanvraagpakket" daar zit een voorbeeld sponsor brief bij, je kan ook lezen wat je allemaal nodig hebt, succes.

http://cibtvisas.nl

songo
Gebruiker
spacer line

Voor degenen die zelf een 60 dagen visum in Den Haag willen regelen moeten rekening houden met het volgende:

Wachttijd tussen aanvraag en weer ophalen was 3 dagen, is nu 7 dagen geworden!
Prijs van voorheen 45 euro is verhoogd naar 50 euro!

Wachtijd, zegt men bij de KBRI, is nu langer omdat de visum administratie nu rechtstreeks via de computer in Jakarta wordt geregeld. Blijkbaar moet men wachten op een OK seintje van Jakarta. Of dit werkelijk zo is weet ik niet maar houdt wel rekening met 7 dagen wachttijd.

tujuan sama jalan yang lain aja

lembongan
Gebruiker
spacer line

ik heb voor Indonisie tn Bali de emigratie kantoor gnomen in Bali dit van uit Belgie channel one Mr Eko alles is netjes gegaan visum pensioen visum op 1 maand alles in orde

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,642 pageviews Een website van indahnesia.com