Verkiezingen in Nederland spanende tijd voor velen.

Subforum Andere praat 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 21-01-2017 12:11 schreef Malam:
Ziel ik heb me door de inauguratie Trump laten verleiden tot een reactie, terwijl het duidelijk niet mijn ding is, ja er is veel mis in Nederland, maar ik wordt schijtziek van al dat commentaar op Nederland wat nu ineens wordt afgeschilderd als een derde wereldland.
Alles gaat fout, niets is meer goed, alleen de grote redder Wilders kan Nederland nog redden.
Flikker op zeg, bestaat Nederland ineens voor het merendeel uit Tokkies Emoticon: Confused

Nog erger dan ontstaat er hier een discussie over hoe slecht het wel in Nederland is onder mensen die een vermogen uit kunnen geven om hier naar toe te reizen en een luxe onderkomen huren zoals ik. Emoticon: Blush
Lijkt me allemaal een beetje overtrokken. Emoticon: Yes!
Er mag best veel mis zijn in Nederland en natuuuuurlijk moeten we de vinger aan de pols houden, maar daar hebben we geen Wilders en allerlei andere soorten relnichten voor nodig die voor Trump willen spelen.

Nogmaals er is veel mis en we moeten alert blijven, maar Nederland is op één of twee landen na nog steeds het beste land ter wereld op sociaal gebied, al is het soms via de de voedselbank. Emoticon: Blush
Op 21-01-2017 12:51 schreef elsbeth:
Malam, zowel deze als je vorige posting heel goed verwoord. Ik zou het niet zo kunnen neerpennen, maar ben het volledig met je eens. Zelfde geldt trouwens voor Jakartasnacks.

Elsbeth en Malam blijf lekker door dromen joh, wat goed is, is goed en om dat te behouden moet je er wel iets voor doen.
Zou zeggen doe je ding, dan zullen jullie wel anders piepen, je verdiend je regering die je kies.
Veel succes er mee.
Zelfs mijn kinderen kiezen iets anders, dan wat ze gekozen hebben en als je al die berichten negeer dan verdien je het, om je leven te nemen zoals het jullie uitvalt .
Niet klagen daarna, nemen zoals het uitvalt de groeten. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

ik weet niet hoor,maar zie op tv alweer veel beloftes voorbijkomen en na 15 maart doen ze toch weer wat ze zelf willen

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

In vergelijking met veel andere landen hebben burgrs in Nederlabd niet slecht.
Waar we afmoeten zijn politici. De verwevenheid van politiek en bedrijfsleven. Job zegt bestaat niet. In de tweede kamer buitelen volksvettegenwoordigers publiek over de dure betaalde banen die per partij grregulerrd zijn. De achterkamertjes. Die banen die de flikkers zelf hebben gecreerd door privatiseringen.

De bezem moet door den haag en een einde aan brussel in zijn huidige vorm. Terug naar de eeg. Privatiseringen ongwdaan maken en zorg van de overheid. I.p.v. Geparkeerde miljarden bij zorgverkeraars. Dezelfde die pensioenpotten leeg roven ( zie verhaal malam)

Dan zijn we een heel eind. Een partij die bovenstaande opzich neemt en er voor gaat?

Van de viezerikken nu in de vaderlandse politiek? Er schoppen.

Als wilders dit karweitje opgaat knappen? Krijgt tie mijn stem.

Maken we na 4 jaar de tussen stand op.

It's only kinky the first time.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Gisteravond was ik later thuis al normaal had even iets te veel genomen en ben even hier weze kijken, was boos en ik dacht geef ze van katoen, die mensen die een verkeerd beeld geven van de werkelijkheid.
En ik voelde mij ook persoonlijk aangesproken, je moet niet klagen je kan naar Indonesi√ę en wat wil je nog meer.
Ik heb gelijk het bovenste getypt heb gelijk daarna maar uit wijsheid, de boel afgesloten omdat ik als ik boos ben dan kan ik flink uithalen.
Zo doe ik dit nu in deze morgen.
Malam schreef

Nog erger dan ontstaat er hier een discussie over hoe slecht het wel in Nederland is onder mensen die een vermogen uit kunnen geven om hier naar toe te reizen en een luxe onderkomen huren zoals ik. Emoticon: Blush

Hiermee maak je grove fout Malam want het gaat niet om jou en ook niet om mij.
Ja begrijp goed je vergelijking gaat niet op,het gaat om Nederland en daar hebben we het over en dat zijdelings Trump voor bij komt is dan maar zo en dat mag ook want je kan die man zo maar afdoen, hij is er, hij blijft er, zolang ze hem laten leven.
Daaruit kan je het anders willen zien, maar je verliest je realiteit als je iemand niet mag.
Daarom zoals Elsbeth ook j-s zijn verhaal achter staat, sta ik ook achter, want hij heeft het wel verdiend met zijn eigen lichaam en hersens heeft hij het zo ver gebracht, dat hij nu de President van Amerika is.
Dat is wel heel wat anders als je op de pluis gezet word door dat je toevallig de vrouw van een oud president ben verwacht door steun ook president te worden daar heeft zij geen energie ingestoken dat is allemaal in haar schoot geworpen.
Maar Malam je heb zo hekel aan mensen die op Wilders gaat stemmen volgens mij, want je demoniseert hem bij het leven.
Dan zal je verbaast zijn straks als je hoort wie op hem gestemd hebben.
Maar goed ik geef alternatieven waarop je kan stemmen FVD van Meester Hiddema een uitstekende prater..
Waar vele intelligente mensen in zijn vertegenwoordigd en een partij van Jan Roos dus VNL.
Bij zijn partijcongres liep hij nog al wat rood aan dus zijn hersens stonden op spanning .
EEn leuke man maar geschikt als toekomstig president neen.
Jessie Klaver Groenlinks dat eigenlijk uit verschillenden partijen was ontstaan neen geen man om president te worden.
Maar hij heeft de vrijheid om dat te willen dus wie houd hem tegen het woord is aan de kiezer.
En nu het laatste we hebben het altijd over dat we het goed hebben , JA EN????
Dat moet dan ook niet in gevaar gebracht worden door lieden die het land aan Brussel verkwanselen.
ZOals nu Amerika en Indonesi√ę doet, het al jaren Protectionisme je land beschermen tegen alles wat de wereld je aanbied en het zelf willen doen.
DAt is het streven want nogmaals en dan treed ik weer in herhaling
Wij Nederland hebben de grenzen zo wagenwijd openstaan, dat een Chinees een voetbal club kan kopen hoe gekker wil jet nog hebben...... Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zoals ik al eerder zei, het is zo als ik de dingen zie Ziel.
Trump is democratisch gekozen, de Amerikanen moeten er maar mee omgaan, de tijd zal het leren wat voor vlees ze in de kuip hebben, voor mij persoonlijk staat dat al vast.
Iemand die een muur wil bouwen van 3000 km en het buurland dat laten betalen, zijn opstelling ten opzichte van vrouwen en nog een heel scala van bizarre uitspraken en beloftes, zeggen mij genoeg, zo'n man kan ik onmogelijk serieus nemen. Emoticon: Nooo

Wat deze opmerking betreft: Maar Malam je heb zo hekel aan mensen die op Wilders gaat stemmen volgens mij, want je demoniseert hem bij het leven. .
Er zit een verschil tussen een hekel hebben aan, en het niet kunnen begrijpen. Emoticon: Talk to the hand

Voor mij is Wilders een absolute nietsnut die handig inspeelt op de onvrede en moslims als de kop van Jut gebruikt en bovendien met zijn ondemocratische éénmanspartij totaal geen capaciteit heeft om Nederland te besturen.
Als Rutte een uitspraak doet dat de kans dat de VVD met de PVV in zee gaat nul is en de PVV zakt ogenblikkelijk 7 zetels in de peilingen dan krabbel ik op mijn nog volbehaarde kruintje. Emoticon: Confused
Uit het hoofd gezegd 65.000 stemmen voor √©√©n zetel, dan lopen er in √©√©n keer 450.000 potenti√ęle Wilders stemmers weg, met de nadruk op Wilders stemmers, want de PVV heeft maar √©√©n lid, dat is Wilders. Emoticon: Clown

Nu heb ik geen hoge pet op van al die bureau's die peilingen doen, maar al zijn het maar 250.000 potenti√ęle Wilders stemmers die weg lopen, hoe serieus moet ik de Wilders aanhang dan nog nemen. Emoticon: Blush

En ja, ik ben het eens dat de politiek niet luistert naar de man in de straat en dat ze hun eigen gang gaan met loze beloftes en te veel aan Brussel weggeven, ik zag een paar namen voorbij komen van die fijne jongens waar ik niet veel mee op heb.
Maar alles nog steeds veel beter als Wilders, zo denk ik daar nu éénmaal over, ik zou me kapot schamen voor mijn eigen land als deze man minister president zou worden. Emoticon: Angry

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja oké het is vandaag ook duidelijk dat er geprotesteerd worden door vrouwen en van mij mogen ze het, miljoenen zijn over de wereld aan het demonstreren.
Hij heeft de vrouwen wel te pakken genomen en nu ga ik er niet op in, of hij gelijk heeft.
Ik heb vrouwen ook altijd een ander wezen beschouwd dan mannen, zwakte, liefde voller en medelijden ,zijn de indirecter gevoelens van hen.
Nu krijg alle vrouwen over mij heen
Maar de realiteit is, hij is president en nu afwachten wat tie er van maak.

Ten tweede voor mij gaat het niet om Wilders ik gebruik hem alleen om schoon schip te maken van al die nu aan de macht zitten.
En je hebt je eigen een keer uitgelaten dat je liever op de VVD gaat stemmen dan ooit op wilders, daarom hamer ik op die alternatieven die er zijn maar noooooit meer Rutte en zijn kornuiten en de rest van de tweede kamer als de mensen daar toch weer op gaan stemmen verdienen ze een slechte leven.

Je land terug nemen noemen ze het, te veel gaat naar Brussel en dat moet eens en voor altijd afgelopen zijn, mensen die zich opwerpen als eurofiel moeten ze negeren als het kan. Want je schrijf zelf als je eigen schaam voor je land, dan zou je ook moeten schamen voor de huidige regerende lieden,(misschien heb je er wel op gestemd) want die hebben er een puinhoop van gemaakt en daarom ben ik zo vel dat mensen daarop nog gaan stemmen die moeten zich eigen schamen.....
Mag je trots zijn op je eigen land waar je geboren ben Emoticon: Stupid Emoticon: I love it Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nee Ziel, ik hoef me niet te schamen voor Rutte, die staat in Europa in hoog aanzien nadat die manke muts uit zijn ploeg 1400 miljard Eurie in handen van Brussel heeft gegeven. Emoticon: Angry
Trouwens als ik het over de VVD heb om op te stemmen, dan bedoel ik dat ik 100 maal liever VVD zou stemmen als 1 keer Wilders, en daar schaam ik me dus helemaal niet voor. Emoticon: Nooo

Voor mij als ego√Įstische ouwe lul is mijn keuze sinds 2012 de partij die mij en mijn soortgenoten het beste wil vertegenwoordigen 50+, simpeler kan ik het niet maken.
Ik heb wel een conflict met mijn huisdieren (vlooien en luizen) die willen De partij voor dieren. Emoticon: Laugh out loud

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Effe tussendoor.....w√°t een LOL dat Trump de enige president te boek in guinness

record gaat met de meeste demonstratie's in Amerika en elders in de wereld tégen zijn

presidentschap.... W√°t een blaaskaak is die kerel toch met z'n beloftes Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Kembang,
Dat krijgen we met Wilders ook Emoticon: Laugh out loud

Alleen veel beter is er niet. Stekker uit Brussel. Voor dat ze echt op de loop gaan daar met 1400 miljard. Lands en pensioen verkwanselaars.
Moeten we erg snel af. Dat zittende verkwanselende gajes hoort achter de tralies eigenlijk.

It's only kinky the first time.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

ik vond Trump eigenlijk stukken beter eruit zien bij zijn inauguratie,laten we gewoon eens kijken hoe hij het er vanaf brengt,want doet ie t niet goed,dan branden ze hem weer af straks,en wat wilders betreft,ik hoor op de werkvloer alleen maar PVV en Wilders,laten we eens kijken wat hij doet als hij de kans krijgt,wordt t niks dan valt de regering en beginnen we gewoon weer opnieuw,tja,de huidige politieke leiders komen allemaal van partijen die t er in t verleden een puinhoop van hebben gemaakt,dus weinig keus lijkt me...ik denk dat Joop den Uyl zich omdraait in zijn graf zozaggiessan als je ziet wat er allemaal gebeurt...ik kom uit een PvdA-nest maar wat er nu nog over is van de zgn. arbeiderspartij is gewoon diep triest.tot slot,ik vond Melania Trump er heel netjes uitzien Vrijdag jongstleden,die kon best nog wel eens een positieve draai geven aan Trump als president Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Emoticon: Shut up! Ik zit lekker op het terras en denk wat zal ik er nog druk om maken. Het beestjes zit zo in elkaar dat je uit gedaagd wordt en dan betekent dat je wel moet reageren.
Het gaat tenslotte over de toekomst, dat is een gegeven.
Goed als ik thuis ben op mijn laptop dan zal ik verder er over uitleggen.
Want ik laat mij niet zo maar over rullen door mensen die het nog steeds niet begrijpen van deze toestanden.
Ik las net van correspondent uit Moskou, als al die dames die nu over de wereld aan het demonstreren zijn dat in een moslimland zouden doen dan pas helpt je de wereld.
Commentaar overbodig Emoticon: Stupid

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Veer....Wilders nóóít het premierschap geven....dat gaat Nederland écht Failliet, man !!
Die vent kan niet eens regeren laat st√°√°n zich netjes gedragen ( hoe heurt het eigenlijk) heeft hij nog nooit gedaan....

Laat hij maar lekker in de 2e kamer van zich afblazen, krabben en bijten dáár is hij op zijn plaats en nérgens anders... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Wat betreft moslimkwestie en Brussel geef ik hem gelijk, anders niets !!

Ik houd echt mijn hart vast wat betreft in Maart, ik stem liever op 50 +, al is het mijn partij niet,....en stil hopende dat het zich wel goed ontwikkelt ... Emoticon: Party!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Neen 50+ neen dat hoort niet bij mij, ik vind dat je als ouderen gaat afzonderen, je moet tussen de jongeren zijn en bij sturen want iemand op leeftijd heeft meer ervaringen opgedaan.
Eigenlijk het kan mij niet schelen waar jullie op stemmen als het maar niet meer op de huidige partijen zijn, die de boel willen overhevelen naar Brussel.
Dan liever op Wilders die maar voor een keer de gevestigde orde op zaken stel en dat is genoeg.
Als hij niet functioneert dan is het zo bekeken.om hem te wippen.
Dus Malam kom eens uit je stulp je gevoel zet die eens aan de kant en help Nederland eens van die Rutte, Pechtholt en Lodewijk Asscher, zij zijn de schuldige van wat we nu aan ellende hebben, al lijkt dat we het goed hebben, maar zal mij niet verbazen, als ze verliezen met grote cijfers, dat als een duiveltje uit een doosje de economie overhoop lig .
verbaas je eigen nergens meer voor, want het zijn bandieten.... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik weet dat ik niet op alles antwoorden krijg van wat ik hier op dit topic plaatst, geef niet, ik bedien u wel, zodat ik mijn eigen gevoel gerust kan stellen, achteraf had maar geluisterd.

Deze wilde ik u ook niet onthouden.
Dat gekust van die mannen het lijken wel wijven onder elkaar is met Trump ook afgelopen.
Oh ik erg mij dood aan die mannen vooral in die moslim landen en je ziet dat die gekken in Brussel het steeds over gaan nemen.
Als ze Erdogan kussen dan lijkt het de kus van Judas.. Emoticon: Angry
.....
http://politiek.tpo.nl/2017/01(...)rce=nieuwskoerier.nl

Deze quote is ook leuk om te lezen.

https://www.nieuwskoerier.nl/n(...)t-verwijfde-politiek
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.29 De vrouwelijke maatschappij bestaat niet.
Want deze ontwikkelt, bouwt en cre√ęert NIETS.
Wel kan de vrouw, mits de man bereid is ((om via zijn salaris in de (wegen, huizen) bouw, technologie, hoger onderwijs (dus niet het waardeloos basisonderwijs waarin vrijwel alleen nog vrouwen werken), ICT, produktie, robotontwikkeling, enz )) om de vrouw een inkomen te verschaffen een baan krijgen.
Bedenk er zijn 12 keer zoveel hoogbegaafde mannen als vrouwen! En die top van de hoogbegaafde mannen kan nog niet misschien ge√ęvenaard worden door vrouwen.
Heeft te maken met de hersenopbouw.
En dit zijn wederom feiten

En deze dit mag je lezen en denk daar maar eens over na.....

Om Trump echt te kunnen beoordelen zullen we de komende tijd moeten zien in welke mate hij als staatsman weet op te treden. Een staatsman is iemand die ziet wat anderen niet zien. Hij handelt niet om de macht te behouden en hij zegt niet per se wat anderen willen horen. Een staatsman blijft gewoon zichzelf. Trump begint hier aardig op te lijken. Maar er is natuurlijk meer nodig om een echte staatsman te zijn. Hij moet de sociale cohesie en de sociale vrede bevorderen. Dit kan alleen als hij ervoor zorgt dat de welvaart rechtvaardig wordt verdeeld. De ware staatsman stimuleert de mensen om na de denken en zich te laten leiden door een visie op de wereld.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja om een speciale TRUMP tpic te openen heb ik maar van afgezien, die man blijft de gemoederen steeds verder bezig houden.
Maar ooit zal de rust weder keren en dan is hij uit beeld dus doe het maar niet.
Maar dit verhaal kreeg ik toe gestuur een prachtige joke.
Dit wilde ik u niet onthouden vooral dat laatste zinnetje daar gaat het om... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

The Trump family is flying from New York to Washington when Donald looks down on the cities below and says "I think I'll throw a $1000 bill out the window and make some American happy." Melania says "Oh honey, why not throw ten $100 bills out the window and make ten Americans happy?" So then Ivanka says, "Even better Daddy, throw 100 ten dollar bills out the window and make 100 people happy? To which the pilot says "Why don't you all jump out the window and make the whole damn country happy?"

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Je lijkt wel een Trump groupie Ziel Emoticon: Laugh out loud
Voor de rest alles goed met je Emoticon: Confused

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja hoor ik ben nog goed bij de tijd en verveel mij totaal niet vraag het aan je vrienden.
Ik begrijp dat er veel ophef is tot deze man, maar je moet de werkelijkheid niet uit het oog verliezen.
Je kan demoniseren zo veel als je wilt, daar mee haal je niet het gelijk aan je zijde.
Maar realistische is een andere uitgang en dat is, zie het onder ogen wat er gebeurd en verklaar dan je nader.
Maar vergeet nooit dat het niet van jou afhankelijk is, maar je mag wel de mensen waarschuwen en wat ze daar mee doen is aan hen, ze zijn ook niet gek zoals velen denken, dat zij het weten wat goed voor de mensen is.
Dat kan jij en ik niet uitwijzen dat doen de mensen zelf wel en daar om de velen miljoen mensen die op Wilders willen stemmen dat kan jij en ik niet veranderen..... Emoticon: Bye bye Emoticon: Devil
Gaat het wel met jou goed Malam.... Emoticon: Laugh out loud

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

ik zeg...niet ooordelen voor je hem de kans eens een keer geeft,we worden al veel te lang gepiepeld hier door leugenaar Rutte en consorten Emoticon: Shiny

spacer line  

Eigenlijk een kwalijke eigenschap, leedvermaak, maar t√©√©√©√©√©√©√©ring wat lach ik me rot om die stuurloze, schaamteloos baantjes jagende, voor lul staande, z.g.a. zeker kwalijke salonsocialisten van de PVDA. Die onbetrouwbare politieke laaielichters van de VVD, die dachten een mooie strategie uitgedacht te hebben met hun ‚Äėdoe normaal‚Äô moraalcampagne, die nu volledig in de soep loopt nu de Tevendeal weer opduikt (welke imbeciel stemt nu nog VVD). Oh wat zag die Rutte het helemaal zitten met grote advertenties in de kranten, interviews en s'avonds op de TV bij RTL zijn campagne in de markt zetten, om zo potenti√ęle PVV-stemmers voor zich te winnen. Nou we gaan het morgen zien hoe Steur en Rutte zich er nu weer denken uit te kunnen lullen.
Dan hebben we nog RollatorPlus met hun kletspraatjes over geld, nee laat maar.

Heel jammer dat deze man niet voor de PVV heeft gekozen:

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja die is nu naar FVD terecht gekomen maar de persoon zelf is redelijk acceptabel en kan op Justitie heel veel oude rotte appels er uit vissen want het OM is ook een instituut die zich niet zo populair maak, daar extreem gedachte goed heeft, b.v om Wilders te veroordelen en voor de rechter te brengen.

Laat ik proberen het zo uit te leggen waaraan ik denk waarom er zo veel ongenoegen is gekomen onder de bevolking.
De generatie van Rutte en Samson en noem ze maar op, het zijn egotrippers die zich zelf zo belangrijk vinden,dat ze zelf niet meer weten wat ze aan het doen zijn.
De een via liberalisme en de andere via milieu activisme.
Alle bij ideologie in zich hebben en dan niet meer het gewone leven in het oog hebben gehouden.
Je moet niet met een ideologie in de politiek gaan, maar gewoon een land beheren zoals je dat zou doen als je in een winkel werk door zo veel mogelijk tevreden klanten te krijgen.
Daar zit je voor in de politiek, om de mensen verder te helpen waar ze zelf niet voor kunnen zorgen, neem je hen mee en zorg dat ze op de been blijven door die instituten te maken die opdrachten moeten uit voeren, die de meerderheid van de politiek hebben uitgeroepen.
Zo neem je de verantwoordelijkheid op je voor je eigen volk een goed leven proberen te cre√ęren dat is toch een normale gedachte goed daar is niets mis mee toch.
Je hoef je eigen niet op te werpen om de wereld te verbeteren zorg eerst goed voor je zelf.

Nu nog ben ik van overtuigd dat Trump dat beter begrijpt dan mensen in Nederland die zich schuldig voelen dat ze andere mensen niet geholpen hebben.
En die mentaliteit begrijp ik totaal niet ik vind het maar dom.
Want je weet als je het zelf goed heb dan pas kan iets betekenen voor anderen.
En trouwens mensen die naar een land gaan om daar geld te halen en dat ook nog krijgen maakt een land straat arm.
Velen mensen die een goede opleiding hebben, horen niet in het buitenland te zitten ze moeten hun eigen land opbouwen daar zijn ze hard voor nodig.
Ja dan hoor ik jullie al zeggen jij zit toch ook in het buitenland.
Ja maar ik kan niets meer betekenen voor mijn eigen land, ben uitgewerkt en tijd om te genieten, na een intensieve werkzaamheid van 55 jaar werken en nooit een hand heeft opgehouden nooit WW of bijstand hoeven te ontvangen heel weinig ziek geweest.
Als je dat niet meer weet te belonen moet je niet meer verwachten dat dat voorbeeld goede navolging gaat plaats vinden dan kan ik het begrijpen dat de jongere generatie een mentaliteit kweekt, ze bekijken het maar ik zorg voor mijn eigen, want na dat ik het nodig heb is het er niet meer.
Een goed voorbeeld doet goed volgen....................... Emoticon: Smile Emoticon: Shiny

Sorry komt die k*t Ploumen minister van ontwikkelingszaken dit appartement binnen .
Op Aljazeera komt ze op voor abortussen en geeft extra aan die stichting....

eveline
Gebruiker
spacer line

Mensen begrijpen Trump niet, denk ik.
Het is geen politicus en zegt gewoon waar het op staat. Het meeste is gewoon show.
Dan gaan al die analisten dat 'analyseren' en nemen zijn woord letterlijk.
Dan krijg je al die mensen die er niets van begrijpen en op niets af gaan demonstreren. Sommigen weten niet eens waarom ze demonstreren alleen dat ze willen demonstreren.

De politiek is gewoon harde business. Politici sluiten zakelijke deals waarbij ze er zelf niet minder van worden natuurlijk.

Het ergste van deze hele beweging is dat de nieuwe generatie niet gewend is aan een republikeinse president. Ze kennen alleen een democratische president.
Nu wordt de bevolking gedreigd met het opgeven van hun democratisch recht en dat in te ruilen voor socialisme.
En de meesten zien dat wel zitten eigenlijk.
Het is heel raar wat er allemaal gebeurt. Mensen zijn helemaal de weg kwijt.
Ik vrees een aanslag wordt gepleegd op Trump.

Het democratische recht geeft ook mogelijkheden om een president op democratische wijze af te zetten. Als je dan van je president af wil volg dan de weg die daarvoor gemaakt is. Ga niet je democratische recht opgeven, denk ik het maar.

Ik ben blij wanneer het circus op z'n top periode is zit ik lekker in Indonesi√ę. Uiteraard optijd terug voor de stembus Emoticon: Yes!

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Ik heb ook een sterk voorgevoel voor een aanslag op Trump.
Net zoals Pim Fortuyn... Het is gewoon teveel ineens voor het volk om te slikken.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Natuurlijk ben ik zelf schuldig aan, dat ik Trump als voorbeeld heeft aangehaald, maar deze topic gaat over de politiek in Nederland.
Ik kan heel goed begrijpen dat je dan over Trump verder wil gaan en ik zelf vind het niet erg.
Ik wilde vorige week een speciale topic over hem openen,maar gezien enkele mensen die dit niets met Indonesi√ę te maken had, heb ik er van afgezien.
Maar nu jullie hier het over hebben, zal ik er een schepje er bij openen, door dat hij op het ogenblik in een korte tijd velen documenten ondertekend.
Zoals de muur, maar vooral dat hij ondertekende dat hij wil weten, wie wie is, dus alle illegalen kunnen hun borst nat maken, want hij wil weten wie er in zijn land leef en wat doet.

Toen ik in Indonesi√ę kwam moesten ze ook weten wie je ben en na een procedure met een kitas, moest ik domicilie bekend maken, waar ik woonde.wat is daar mis mee.
Mensen die iets te verbergen hebben vinden dit niks, maar ja, als je een gewoon eerlijke burger ben, wat is daar verkeerd aan.

Zo kan ik heel veel voorbeelden aangeven, maar ik laat het bij deze, want wat is er mis mee, dat je alle illegalen uit je land wil hebben, daardoor is de criminaliteit in Nederland zo hoog geworden, dat ze zelf durven de statistieken te manipuleren, maar de waarheid achterhaald het wel, de cijfers zijn schrikbarend, dat zelfs ouderen niet meer op straat durven te komen, hoe kan Nederland nog verder zakken.

Ik mag mij prijzen dat ik echt een eerlijk beeld voorgeschoteld krijg door buitenlandse TV stations zoals Aljazeera te mogen bekijken.
Dat een beeld geeft wat je in een gemanipuleerde Nederland nooit te zien krijg.
Vergeet niet dat het een Azi√ę uitzendingen zijn dat niet in Europa word uitgezonden.... Emoticon: Yeah right!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op het ogenblik is het steeds erger aan het worden van de Steur afgetreden schreef iemand.
Dus de VVD heeft heel wat uit te leggen met zijn liberale politiek.
Enkele veel zeggende verhalen een wilde ik er uit tillen en aandacht geven. Emoticon: Stupid Emoticon: I love it

https://www.nieuwskoerier.nl/n(...)en-puinhoop-geworden
Puinhoop"

* De regering heeft nog nooit bezuinigd; de overheidsuitgaven zijn nog nooit zo hoog geweest als onder Rutte
* De regering verhoogd alleen de lasten voor de burgers
* Deze regering is een absolute ster in het zaaien van tweespalt tussen alles wat je maar bedenken kan; bv arm-rijk, werkend-werkloos, allochtoon-autochtoon, jong-oud enz enz enz
* Deze regering gooit geblinddoekt de grenzen open voor iedereen die hier asiel wil, op welke gronden dan ook. Het duurt jaren voor een duidelijk valse aanvraag voor iemand afgewezen wordt
* Deze regering stimuleert en subsidieert arbeid door MOElanders met veel werklozen onder de Nederlanders tot gevolg
* Deze regering staat toe dat ervaren, gediplomeerde zorgmedewerkers worden vervangen door gratis krachten zonder opleiding, ervaring en soms motivatie
* Deze regering heeft dwangarbeid in het leven geroepen voor werklozen met nog meer werklozen als resultaat. Zij 'betalen' dus de werknemers van bedrijven met uw belastinggeld
* Deze regering heeft de zorg geheel vercommercialiseerd en wil zelfs winstuitkeringen in ziekenhuizen faciliteren
* Deze regering heeft met lastenverzwaringen het leven extreem duur gemaakt in Nederland. De torenhoge vaste lasten zijn door een groeiende groep Nederlanders niet meer op te hoesten met huisuitzettingen en zorgmijders tot gevolg
* Deze regering heeft de kloof tussen arm en rijk vergroot
* Deze regering heeft de controle op bedrijven vrijwel afgeschaft. Uitbuiten, onderbetalen, belastingontduiking, zwart laten werken, frauderen met bv paardenvlees... het kan allemaal en de controle is weg
* Deze regering heeft de controle op de burger en vooral de bijstandsgerechtigden opgevoerd tot buitenproportionele hoogten. De burger kan geen scheet meer laten zonder dat de overheid het weet, registreert en archiveert
* Deze regering negeert de uitslagen van referenda en slaat de voortdurende waarschuwingen van economen arrogant in de wind
* Deze regering heeft het zelfverdedigend vermogen van ons land kapot bezuinigd. Politie, justitie en defensie; het stelt geen ruk meer voor

Deze lijst kan veel langer dus Ja; puinhoop

http://politiek.tpo.nl/column/(...)rce=nieuwskoerier.nl
Dankzij Mark Rutte is dit waanzinnig gaaf land een puinhoop geworden
VVD-leider en zijn partij nemen zelf een loopje met de normen en waarden

eveline
Gebruiker
spacer line

Ja de steur is afgetreden, bekende tactiek. Rutte blij, helaas.

Het wordt tijd dat de EU uit elkaar valt Emoticon: Worship

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

60,729,398 pageviews Een website van indahnesia.com