Vraag over MVV

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
105 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Gerrit
Gebruiker
spacer line

Mijn a.s zwager heeft bij de IND alle stukken opgestuurd die nodig zijn om zijn a.s. vrouw naar Nederland toe te halen.
Nu eist de IND bewijzen dat mijn a.s. zwager bewijst dat hij zijn a.s. vrouw kent sinds 2001. Tevens eist de IND dat hij loonstroken van 2001 tot en met 2005 opstuurd, ook moet hij bewijzen dat hij na zijn uitzendtijd een vast contract bij zijn werkgever krijgt. Is dit normaal en zijn er nog andere mogelijkheden ???

Indonesia my lovely country

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Waarschijnlijk wil men zien dat de relatie serieus is en wil men een inkomensgarantie zien.Normaal,bij vast contract toon je dit aan met laatste drie loonstroken en werkgeversverklaring en contract,wellicht kan de uitzendorganisatie jouw aanstaande zwager helpen.Al ben ik bang dat dit moeilijk is. Emoticon: Blush

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Bedoel je loonstroken of jaaropgaven? Heb het volgende gevonden op www.ind.nl

Als u of uw partner tijdelijk in loondienst werkt
– Uw huidige arbeidsovereenkomst(en), waaruit onder meer blijkt
dat u de komende zes maanden werkt
– Volledig ingevulde Bijlage werkgeversverklaring(en) (niet ouder
dan 6 maanden bij het overleggen)
– Registratiebericht van het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekering
(UWV) van uw huidige arbeidsovereenkomst(en)
– Loonstroken over de afgelopen drie maanden (indien de arbeidsovereenkomst
minder dan 3 maanden geleden is aangevangen:
loonstroken over het aantal gewerkte maanden direct voorafgaand
aan het verzoek om advies)
– Over de afgelopen drie jaar:
- Alle jaaropgaven; en
- Indien van toepassing: alle arbeids- en uitzendovereenkomst(
en); en
- Indien van toepassing: toekenningsbesluit(en) en uitkeringsspecificatie(
s)

Als u of uw partner werkt als uitzendkracht of op basis van
een afroepcontract, oproepcontract, seizoenswerkcontract,
nulurencontract of een andere overeenkomst met uitgestelde
prestatieplicht
– Uw huidige uitzend- of arbeidsovereenkomst(en)
– Volledig ingevulde Bijlage werkgeversverklaring(en) (niet ouder
dan 6 maanden bij het overleggen)
– Registratiebericht van het Uitvoeringsinstituut Werknemersverzekering
(UWV) van uw huidige uitzend- of arbeidsovereenkomst(
en)
– Loonstroken of weekbriefjes over de afgelopen drie maanden
(indien de arbeidsovereenkomst minder dan 3 maanden geleden
is aangevangen: loonstroken over het aantal gewerkte maanden
direct voorafgaand aan het verzoek om advies)
– Over de afgelopen drie jaar:
- Alle jaaropgaven; en
- Indien van toepassing: alle arbeids- en uitzendovereenkomst(
en); en
- Indien van toepassing: toekenningsbesluit(en) en uitkeringsspecificatie(s)

Bij mij ging alles volgens plan en mijn huidige vrouw was met 3 maanden in Nederland. Maar ik heb begrepen dat de regels zijn verscherpt per 1 november 2004.

Wens je a.s zwager succes

Iris8
Gebruiker
spacer line

Kijk even op www.buitenlandsepartner.nl daar is erg veel informatie te vinden omtrent IND en MVV.

Succes,
Iris

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 11-04-2005 20:44 Gerrit wrote:
Mijn a.s zwager heeft bij de IND alle stukken opgestuurd die nodig zijn om zijn a.s. vrouw naar Nederland toe te halen.
Nu eist de IND bewijzen dat mijn a.s. zwager bewijst dat hij zijn a.s. vrouw kent sinds 2001. Tevens eist de IND dat hij loonstroken van 2001 tot en met 2005 opstuurd, ook moet hij bewijzen dat hij na zijn uitzendtijd een vast contract bij zijn werkgever krijgt. Is dit normaal en zijn er nog andere mogelijkheden ???

Beste Gerrit,

Kijk even op de site Mixed-Couples.nl. Daar vind je een schat van informatie. De site wordt ook zeer frequent bezocht en jr krijgt er snel antwoord op je vragen mocht je ze zelf niet kunnen vinden.
Dat relatiebewijs kan uit vele dingen bestaan (foto's, telefoonrekeningen, tickets, brieven etc.). Het hebben van een een vast contract (minimaal e e n jaar) en een bepaald inkomen is de normale eis. Ook het overleggen van drie jaar loonstroken.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,985,032 pageviews Een website van indahnesia.com