Datingsites

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesiė gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geėxecuteerd in Indonesiė  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesiė gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Diem.
Gebruiker
spacer line

En we zijn weer thuis. Het was echt een hele mooie ervaring. Ondanks dat ik in Jakarta verbleef waar het heel hectisch is, heb ik toch ontzettend genoten. Het weer, de vriendelijke mensen, de bezienswaardigheden: mijn eerste keer Indonesiƫ heeft me echt positief verrast en zou graag meteen weer terug willen. Ook heb ik daar natuurlijk een aantal vrienden ontmoet. Ik ben niet teruggekomen met een vriendin, maar ik heb nog wel contact via de chat. Of het uiteindelijk wat gaat worden moet ik nog zien, het heeft tijd nodig. Ik word niet snel verliefd en de tijd dat je daar bij elkaar bent is eigenlijk wat te kort. Ik zit eraan te denken om over een aantal maanden opnieuw terug te gaan en uit te zoeken of het echt wat kan worden. Het was in ieder geval een onvergetelijke ervaring en had dit avontuur nooit willen missen Emoticon: Smile

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Hahaha die vriendelijke mensen ,,, als ik morgen land op Schiphol dan vind ik die Hollander ook ontzettend vriendelijk , dat heb ik nog nooit gezien in jungleland

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 28-03-2018 21:01 schreef Diem.:
En we zijn weer thuis. Het was echt een hele mooie ervaring. Ondanks dat ik in Jakarta verbleef waar het heel hectisch is, heb ik toch ontzettend genoten. Het weer, de vriendelijke mensen, de bezienswaardigheden: mijn eerste keer Indonesiƫ heeft me echt positief verrast en zou graag meteen weer terug willen. Ook heb ik daar natuurlijk een aantal vrienden ontmoet. Ik ben niet teruggekomen met een vriendin, maar ik heb nog wel contact via de chat. Of het uiteindelijk wat gaat worden moet ik nog zien, het heeft tijd nodig. Ik word niet snel verliefd en de tijd dat je daar bij elkaar bent is eigenlijk wat te kort. Ik zit eraan te denken om over een aantal maanden opnieuw terug te gaan en uit te zoeken of het echt wat kan worden. Het was in ieder geval een onvergetelijke ervaring en had dit avontuur nooit willen missen Emoticon: Smile

Ha ha Diem het is jammer dat je niet bij mij langs ben gekomen want ik woon ook in Jakarta en met de taxi Grab had je het gemakkelijk kunnen bereiken, dan had ik je wat adviezen kunnen geven.
Had ik je iets in je oor kunnen fluisteren , maar omdat dat het nu niet kan,zal ik het openlijk openbaar hier maar neer schrijven, dan kunnen anderen er ook iet van opsteken. Emoticon: Yeah right!
A Kijken naar haar opleiding
B Vragen of ze nog maagd is, is het niet dan is het goed, ervaringen des te beter.
C Welk religie ze heeft en wil ze samen leving aan met je?.
D Kan ze zonder haar familie.
E Neem ze mee naar Nederland een moeilijke weg bewandelen inburgering cursus en vele andere bewijzen leveren aan de IND, maar het is mogelijk.
F Wil ze perse trouwen in de traditionele haar culturele levens weg, dan neem ze niet want je trouwt dan met de familie.
G De eerste 5 jaar samenleven is mogelijk,alleen in Nederland, wil ze dat niet dan laat haar gaan, want dan is ze getrouwd met het land van haar afkomst .
Dan is ze geen wereld mens en niet volwassen genoeg om samen met jou dat aan te kunnen.
Jij kan er niets aan doen, dat je in het westen geboren ben en je mag aan haar aanpassen, maar dat houd in je maar een paar jaar vol en dan is het over en uit.
Liefde bestaat ja, voor enkele jaren en daarna sluipt de gewoontes er in, dus al dat voor gaande wild ik alleen maar mee zeggen, dat ze veel voor jou over heb, respect en als jij dat ook heb, respect voor haar, dan kunnen jullie samen heel lang en gelukkig worden...... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Velen huwelijken gaan stuk ook in Indonesiƫ, door dat ze gehecht zijn aan hun religie en hun afkomst is bepalend, omdat aan te kunnen, met een westerling die iets hogere intelligentie heeft dan een doorsnee Indonesische om samen te zijn, laat zien dat zij intelligent genoeg is dat aan te kunnen.
Omdat een westerse opgeleide en hogere IQ te hebben, zal je het geen 5 jaar volhouden om je dommer te laten spelen, dan je in werkelijkheid ben, of je moet alleen de lagere school hebben door lopen...... Emoticon: Worship Emoticon: Shiny
Nu zal ik velen op hun tenen hebben gestaan, maar ik trek er mij niets van aan, met de jaren word je wijzer... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye :

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Diem.
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je uitgebreide verhaal Zieleffe Emoticon: Shiny
Ah, je woont in Jakarta? Zou inderdaad leuk geweest zijn als we elkaar hadden ontmoet. Ik gebruikte bijna elke dag Grab om me door Jakarta te verplaatsen, erg handig en goedkoop Emoticon: Cooool Misschien hebben we elkaar wel gezien, you never know Emoticon: Clown En ik denk dat ik dit jaar nog wel een keer terugkom naar Jakarta, dus wie weet kunnen we dan een keer afspreken Emoticon: Smile

Om nog even op een dingetje terug te komen, punt F. Wat is er erg aan als ze op de traditionele manier wil trouwen? Ik ken een meisje dat Batak is en graag op deze manier wil trouwen. Waarom moet ik haar dan niet nemen?

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Omdat ze dan gehecht is aan haar land en aanpassing- moeilijkheden kan krijgen als ze naar een ander land zou kunnen of willen gaan, dat maak je dan met je tweeƫn uit.
Ik ken de Batakers Samosir eiland Toba meer en vind het een emotionele krachtig en brani-achtig volk .
Goede zang talenten lopen er rond, leuke mensen,maar voor mij niet de mannen die ik tegen gekomen ben, ze denken dat ze goud aan hun lul hebben hangen en daar lopen de westerse meiden graag mee weg.
ZO is het leven nu eenmaal maar om een serieus relatie mee op te gaan is iets wat in mij toch zeg, dan zal je hele leven lang met een dominante dame opstap moeten gaan, kan je dat aan, dan ben je de man, ben je een zacht geaard mens, dan raad ik het je niet aan. Emoticon: Shiny
Na een overpeinzing nog het volgende waarom je dan juist moet uit kijken omdat ze jou kan gebruiken haar status in de familie te verhogen dan is het een inzicht zelf gekeerde persoonlijkheid die meer met haar eigen bezig blijf, dan met jou en toekomstige kinderen.
Waarom niet de eerste 5 jaren samen leven en dan weet je wel of het goed is tussen jullie en de rest .
Trekt het je niet aan, aan die traditionele gedoe anno 2018 moeten ze maar begrijpen dat het niet meer geld, om eerst te trouwen voor de kerk, staat en islam.
Ook worden ze daarmee steeds moderner er wonen genoeg nog veel samen zonder getrouwd te zijn, als je eigen maar gewoon gedraag, dan krijgen ze ook niet die aandacht die op je gaat rusten.....ten minste in Jakarta in de binnen landen worden andere maatstaven gehanteerd Emoticon: Stupid Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

marcel70
Gebruiker
spacer line

On 29-03-2018 20:59 Diem. wrote:
Bedankt voor je uitgebreide verhaal.

Om nog even op een dingetje terug te komen, punt F. Wat is er erg aan als ze op de traditionele manier wil trouwen? Ik ken een meisje dat Batak is en graag op deze manier wil trouwen. Waarom moet ik haar dan niet nemen?

Punt F een heel belangrijk punt.
Ander punt is je moet de taal goed kunnen voordat je trouwt.
Kan je goed horen of men veel over geld enz praten in jou bij zijn.
Geen geld lenen vanaf het begin!!!!!!!

Becik ketitik olo Ketoro

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 29-03-2018 05:54 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Ha ha Diem het is jammer dat je niet bij mij langs ben gekomen want ik woon ook in Jakarta en met de taxi Grab had je het gemakkelijk kunnen bereiken, dan had ik je wat adviezen kunnen geven.
Had ik je iets in je oor kunnen fluisteren , maar omdat dat het nu niet kan,zal ik het openlijk openbaar hier maar neer schrijven, dan kunnen anderen er ook iet van opsteken. Emoticon: Yeah right!
A Kijken naar haar opleiding
B Vragen of ze nog maagd is, is het niet dan is het goed, ervaringen des te beter.
C Welk religie ze heeft en wil ze samen leving aan met je?.
D Kan ze zonder haar familie.
E Neem ze mee naar Nederland een moeilijke weg bewandelen inburgering cursus en vele andere bewijzen leveren aan de IND, maar het is mogelijk.
F Wil ze perse trouwen in de traditionele haar culturele levens weg, dan neem ze niet want je trouwt dan met de familie.
G De eerste 5 jaar samenleven is mogelijk,alleen in Nederland, wil ze dat niet dan laat haar gaan, want dan is ze getrouwd met het land van haar afkomst .
Dan is ze geen wereld mens en niet volwassen genoeg om samen met jou dat aan te kunnen.
Jij kan er niets aan doen, dat je in het westen geboren ben en je mag aan haar aanpassen, maar dat houd in je maar een paar jaar vol en dan is het over en uit.
Liefde bestaat ja, voor enkele jaren en daarna sluipt de gewoontes er in, dus al dat voor gaande wild ik alleen maar mee zeggen, dat ze veel voor jou over heb, respect en als jij dat ook heb, respect voor haar, dan kunnen jullie samen heel lang en gelukkig worden...... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Velen huwelijken gaan stuk ook in Indonesiƫ, door dat ze gehecht zijn aan hun religie en hun afkomst is bepalend, omdat aan te kunnen, met een westerling die iets hogere intelligentie heeft dan een doorsnee Indonesische om samen te zijn, laat zien dat zij intelligent genoeg is dat aan te kunnen.
Omdat een westerse opgeleide en hogere IQ te hebben, zal je het geen 5 jaar volhouden om je dommer te laten spelen, dan je in werkelijkheid ben, of je moet alleen de lagere school hebben door lopen...... Emoticon: Worship Emoticon: Shiny
Nu zal ik velen op hun tenen hebben gestaan, maar ik trek er mij niets van aan, met de jaren word je wijzer... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye :

Ik zie het al gebeuren.
Diem op dating, met opa Ziel als adviseur. Emoticon: Stupid
Je zou er zo een film van kunnen maken.
Met als titel:The Chaparon. Emoticon: Worship
Of er een boek over schrijven.
Met als titel: Diem op jacht naar de schat. Emoticon: Worship

FAR FROM THE MADDING CROWD

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Leuk geschreven Jupje...... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,006,787 pageviews Een website van indahnesia.com