Indonesische les

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
lvangulik
Gebruiker
spacer line

Ik probeer al jaren uit boekjes mij de Indonesische taal machtig te maken, maar dat lukt niet. Ik weet dat ik geen talenknobbel heb, maar is er iemand, woonachtig in Twente, die mij Indonesisch kan leren?

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Waarom volg je geen cursus Bahasa Indonesia via de volksuniversiteit in Hengelo?

Begint weer in september. Is volgens mij alleen voor beginners, maar ik weet niet hoe ver je gevorderd bent.

reuveul
Gebruiker
User icon of reuveul
spacer line

Als je goed bent in het beheersen dan kan ik je wel een cd maken met
engels -indonesiesche taal lessen er op .
Heb er alleen geen textboeken bij.

groetjes robert (almelo)

like to live in ID,but it takes a while to get there

Robert†
Gebruiker
User icon of Robert†
spacer line

KLIK HIER

Daar ben ik ook mee bezig en is een zeer goede cursus

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

peterr
Gebruiker
spacer line

hoi,

ik kom net terug uit Bali en zou heel graag IEMAND IN AMSTERDAM LEREN KENNEN OM MIJN INDONESISCH BIJ TE SPIJKEREN.
ik kan als tegenprestatie nederlands leren, maar dat hoeft niet.

Peterr

merapi
Gebruiker
User icon of merapi
spacer line

Is er ook een cursus |BI in Den Haag?

Ja die zijn er, maar altijd vol, via de Volksuniveriteit
Groetjes Wilma/Merapi

amiek
Gebruiker
spacer line

Is er ook een cursus BI in Den Haag?

Instituut Indonesische Cursussen
Uiterstegracht 1-B, 2312 TB Leiden
tel. 071-5.12.10.11
www.indonesischecursussen.nl

er wordt les gegeven op het Mondriaan aan de Koningin Marialaan in Den Haag

Rico Kurniawan
Gebruiker
spacer line

hoi,

I am Rico Kurniawan, Indonesian student that lives in Weert. Study in Eindhoven.
I've been here for 3 years, so I can understand Dutch. But to write and speak still have some problems.

I saw that some of you want to learn Indonesian. I think I can help you if you want, I've been an assistant for Indonesian language teacher in Indonesia for several years. So I got some experience to share with you.

So just contact me if you interested. (kurniawan.ricoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com)

Groetjes,

Rico Kurniawan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,794,972 pageviews Een website van indahnesia.com