Anak Ini ( Dari Cimahi) - Jack Jersey

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pete1952
Gebruiker
spacer line

Kan iemand mij aan de tekst van "Anak Ini (Dari Cimahi) van Jack Jersey helpen?

Dit is het lievelingsnummer van mijn terminale broer, dat hij tijdens zijn crematie wil laten afspelen.

Alvast ontzettend bedankt.

Vriendelijk Groet,
Piet

mahonie
Gebruiker
spacer line

Hallo Piet, heb vanochtend een hele poos het internet afgespeurd. Tekst niet kunnen vinden helaas. Wel zingt Mirella dit, combinatie van Engels en Indonesisch.
kijk op last.fm/music/Jack+Jersey. Ik hoop oprecht dat jullie hier wat aan hebben.
Succes en heel veel sterkte.
Groetjes,
Mahonie

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.deezer.com/track/2526515

Verders op Youtuber gekeken maar kan er tussen zitten ik kan het niet vinden
https://www.youtube.com/result(...)i+tjimahi+jack+Jersy

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 30-11-2016 09:07 Pete1952 wrote:
Kan iemand mij aan de tekst van "Anak Ini (Dari Cimahi) van Jack Jersey helpen?

Dit is het lievelingsnummer van mijn terminale broer, dat hij tijdens zijn crematie wil laten afspelen.

Alvast ontzettend bedankt.

Vriendelijk Groet,
Piet

Pete hier staat het door jouw gevraagde nummer bij, ik hoop dat je er wat aan hebt.

https://itunes.apple.com/id/al(...)138?i=308120168&l=id

Pete1952
Gebruiker
spacer line

Dank je wel voor al jullie moeite. Ik heb inmiddels een aardige Indische buurtgenoot gevonden, die de maleise tekst voor me heeft vertaald.
Vriendelijke Groet,
Piet

mahonie
Gebruiker
spacer line

Hallo Piet, hoe gaat het met jullie? Ben blij weer een posting van jou te zien.
Jouw verzoek raakte mij heel diep, heb een poos terug in exact dezelfde omstandigheden gezeten. Fijn dat je deze belangrijke wens van jouw broer kan vervullen. Ik denk heel vaak aan jouw broer en hoop dat hij geniet van muziek. Het allerbeste en sterkte voor iedereen.

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Heel veel sterkte Pete!!

Heldere ziende

Pete1952
Gebruiker
spacer line

Dank je wel voor jullie berichtjes.
In een week tijd is de situatie van mijn broer erg verslechterd. Vandaag hebben we te horen gekregen dat hij de Kerst niet meer gaat halen. Heel verdrietig allemaal.
Hoop voor hem dat zijn laatste dagen humaan blijven...
Groet

mahonie
Gebruiker
spacer line

Oh jongen..vreselijk...je moet weten dat er al dagen een extra kaarsje bij mijn groepje brandt...voor jouw broer! Heel veel sterkte en kracht. Ik denk aan jullie.

mahonie
Gebruiker
spacer line

Pete, remember: WITH EACH FAREWELL,TREASURE THE MEMORIES

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,164 pageviews Een website van indahnesia.com