De sterke man is er niet meer Fidel Castro CUBA.

Subforum Andere praat 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik weet het dit gaat geheel buiten de Indonesische gebeurtenissen om, maar wilde dit toch ook hier onder de aandacht brengen om deze man als voorbeeld te nemen om een land onder controle te krijgen en te houden.
Als hij niet had geleefd of niet had over leeft, dan was Cuba al jaren een mede staat van de verenigde natie's en dat is sterk te noemen.
Je hoef er niet trots op te zijn, maar een sterke persoonlijkheid kan heel veel bereiken.
Dit wilde ik als voorbeeld nemen met zo land als IndonesiŽ een heel ander cultuur, maar daar gaat het niet om .
Je moet een grote persoonlijkheid hebben wil je zulke landen ook als IndonesiŽ een land kunnen besturen, dan moet je een sterk persoonlijkheid bezitten.... Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: I love it Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Het was een dictator Om Ziel!

There's a big difference between kneeling down and bending over!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja er zijn er meer geweest, maar die hebben ze een kopje kleiner gemaakt, hij is op een natuurlijke wijze overleden dat is een groot verschil.
En sommige landen kan nu eenmaal geen democratie aan ook al hoop je als westerse mens Emoticon: I love it

Maar jij als muziek liefhebber, de muziek uit Cuba was ook een prachtige ritme ,die ik hier op het terras ook soms laat horen en dan zie je ze genieten van die muziek...... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Worship

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

En sommige landen kan nu eenmaal geen democratie aan ook al hoop je als westerse mens Emoticon: I love it

Das waarschijnlijk wel waar!

En inderdaad, ik hou van Cubaanse muziek, klinkt lekker. Krijg ik altijd zin om te dansen en ik ben niet echt een danser :-)

There's a big difference between kneeling down and bending over!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik wel maar niemand hier durft het aan...... Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nu nog de huidige dictator en massamoordenaar Kim Yung die naast hem gaat zitten in de vlammen van de hel dan is de wereld verlost van twee pisvlekken die hun volk decennia lang op hun kop hebben zitten schijten vanwege hun eigen zelfverheerlijking. Emoticon: Bye bye

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Die vent is onderhand al 8 keer overleden. Is het nu wel echt? Emoticon: Laugh out loud

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Opgeruimd staat netjes.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Kijken of hij "ergens " ....met andere moordende dictators een spelletje poker kan spelen

met als inzet " hoeveel mensen je in korte tijd kan vermoorden ".... volgens mij is Hitler

met 12 miljoen mensen de topper....... Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

Behalve de burgervolk die hem als kiespijn kan missen zal de wereld niet om hem

treuren.... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Tjonge wat een antwoorden het intellectueel zit hier ook niet ..... Emoticon: Yawn Emoticon: Stupid Emoticon: Eerie

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dat bedoelde ik nu Soekarno is door de Amerikanen aan de kant gezet communistische neigingen, en hij het werd door Suhartro opgevolgd met velen doden, wat door de Amerikanen werd opgezet en waardoor wij niet IndonesiŽ kwijt raakte maar ook daarna Papua Nieuw-Guinea waren kwijt gespeeld
Wat leren jullie toch iets van de geschiedenis, ik denk niets, alleen het westerse gedachte dat het zo goed doet, ja tot dat die luchtbel ook ontploft ,moet je niet verbaast zijn dat je alles als een puzzel voorgeschoteld word....... Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Je hoeft gťťn intellectueel te zijn wat betreft Castro zijn gedrag en wat de

gevolgen daarvan is Ziel.... Emoticon: Bye bye Emoticon: Nooo

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Een sterke man? Zo heb ik het nooit gezien. Hij was een gruwelijk speeltje van de USSR. En heeft decennia lang een volk gegijzeld. Onder een juk van armoede. Een idioot. De wereld heeft nog een paar gelijken te ruimen. Syrie, Noord Korea en Rusland en wat geitenneukers in Iran.

Onder ook Castro was luxe voor de happy few.
Vrijheid?
Zand er over. Klaar.

It's only kinky the first time.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Wat mij zo al verbaast over jullie uitlating is dat je gewoon miljoenen mensen negeerde, of die er niet heeft bijgedragen dat zo man groot is geworden.
Dat deden velen met Trump te veroordelen voordat hij was gekozen en weer werd het volk genegeerd.
Het negeren van het volk is jullie op jullie buiken geschreven en dat doen jullie ook met Putin die toch maar er zit ,namens zijn volk en steeds meer aanhang krijgen.
Ook die gek in de Filepijnen hij heeft zijn volk achter hem staan .
Oyibo ook het volk van SyriŽ, Iran en S.A.en alle landen in die zandbak het is het volk maar het westen zit er met hun fikken er aan en je heb oorlogen..... het volk is het diegene die dat accepteren of niet ,maar niet invloeden van het westen ,het volk gaan verdelen waardoor er zulke erge oorlogen zoals in SyriŽ en LibiŽ gebeurd. Emoticon: Confused Emoticon: Devil
Fidel heeft wel de gezondheid zorg goed op een goedkope manier weten te brengen, maar de mensen stonden vrij om het land te verlaten, maar niet met hulp van wie dan ook.
Amerika heeft er geen greep op gekregen gelukkig ondanks de armoede daar en het grote verschil met Amerika welvaart wie waren gelukkiger......

Vergeleken in het westen waar ze mensen moeten aanvaarden die nog niets eens zijn gekozen en dat noem je intellectueel, ongelooflijk dom noem ik dat en dat zijn die mensen die niet in die landen zitten maar hun leiders kritiek hebben, omdat ze dictatuur machtig manier het land besturen of dat het verschil maak met Nederland en vooral Europa maar het land of naar de verdommenis brengen of het in der volk geloven en investeren....... Emoticon: Sadley

Vergeleken ook weer met IndonesiŽ, is pappen en nat houden maak het land er niet beter op Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Cry

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Vergeet de totaaldictatuur en arrogantie van de ongekozen EU bonzen in Brussel (en Straatsburg... Brussel.... Straatsburg ... Brussel etc) niet!

Daar zit een veel groter gevaar. Die sleuren iedereen en z'n moeder lachend in WWIII. Met die zieke expansiedrift richting Oost, grenzen opengooien etc. Totaalwaanzin en einde van democratie "as we knew it".
Ik stop maar met details, want krijg nare gevoelens.

Ach ja

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,
Castro was geen haar beter dan de eerste de beste dictator.
Putin? Populairder? In zoiets als de straat op om te laten zien dat je me populair vindt of anders een goelagje in Syberie? Das toch niet serieus?

Putin en zijn arabische trawanten? De strontvliegen van de wereld. Ze kunnen weinig kwaad maar zijn wel vervelend.
De EUSSR is niet veel beter. Brussel ruimt zichzelf op. De volgende xits komen er aan.
Rechts gaat de vrrkiezingen winnen in Europa. Trumpiaanse toestanden. En hwt einde van Brussel. Ik kan niet wachten. Met Castro? Hij heeft bij leven kunnen meemaken dat zijn communistische model door de plee getrokken werd. Vriend Putin kan het niet meer betalen.
Wat mij betreft mooi dat tie dit heeft moeten zien gebeuren.

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

On 27-11-2016 03:26 zieleffe wrote:

Het negeren van het volk is jullie op jullie buiken geschreven en dat doen jullie ook met Putin die toch maar er zit ,namens zijn volk en steeds meer aanhang krijgen.
(

Ik word zo boos van het ophemelen van dictators. Ze worden inderdaad vaak op handen gedragen door hun volk. Maar waarom? Omdat dat volk gehersenspoeld is!

Een voorbeeld?
Ik heb een Russische collega,26 jaar oud, woont sinds zijn 12de in BelgiŽ. Leeft dus langer hier dan in Rusland. Ook hij is een grote fan van Poetin.
Maar je moet eens een gesprek voeren met die kerel. Dat de Amerikanen op de maan geland zijn, zijn leugens volgens hem. Zijn antwoord: heb jij dat met je eigen ogen gezien? Nee, dus nooit gebeurd. Mijn wedervraag was of hun hond Laika dan wel echt in de ruimte is geweest.Ja, natuurlijk dat wel, was zijn antwoord. Toen vroeg ik natuurlijk of hij dat met zijn eigen ogen had gezien. Zijn antwoord: nee, maar het is wel echt gebeurd.
9/11, de vliegtuigen die in de Twin Towers zijn gevlogen. Volgens hem nooit gebeurd. Dat heeft Hollywood in scene gezet, een film van gemaakt zeg maar.

Zo komen dictators aan hun talrijke aanhangers. Stop dus met het vergoelijken van die criminele sigarenmaker.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Op 27-11-2016 10:49 schreef erwin:

[quote verwijderd]

9/11, de vliegtuigen die in de Twin Towers zijn gevlogen. Volgens hem nooit gebeurd. Dat heeft Hollywood in scene gezet, een film van gemaakt zeg maar.

Dat meen je niet? Dan ben je dom! Emoticon: Confused

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

On 27-11-2016 10:55 salina wrote:

[quote removed]

Dat meen je niet? Dan ben je dom! Emoticon: Confused

Echt gebeurd, ik zweer het! En het gesprek van de maanlanding ook! Zo zie je maar hoe die dictators aan hun aanhang komen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Erwin nu gaan we richting naar domme mensen , je kan de massa op een uitspraak als gehersenspoelende lieden zijn in Rusland.
Kom op dit is ergens gelul uit de ruimte, die kan je niet serieus genomen worden.
Ja op deze wijsze gaan we hiermee naar een niveau, wat geen antwoord voor hoef bedacht te worden.
Domme mensen moet je geen weerwoord meer gunnen, die blijven laag maar vergis je niet het kunnen wel stemmen vee worden, maar gehersenspoeld daar geloof ik in een tijd van digitale tijd van internet, niet zo veel meer in/
Want dan ben je werkleiljjk dom
Ik denk dat jullie je niveau een beetje moet opvijselen want dit lijkt nergens op en het heeft totaal geen vergelijk met welk situatie ook..... Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Yawn Emoticon: Party!

Sorry voor deze vele taalfouten want ikkan maar de helft lezen... Emoticon: Laugh out loud
Dit is via mijn smartphone beantwoord van uit een lekker terrasje hier in Jakarta

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Oom Ziel, dit gaat helemaal niet over domme mensen.

Dit is wat de HELE bevolking meekrijgt in de media: tv en kranten halen keer op keer aan dat de Amerikanen alleen maar leugens vertellen. Daar is geen enkele ruimte voor discussie. En dat wordt allemaal gedirigeerd door de grote orkestleider Poetin.
Internet? De overgrote meerderheid van de Russische bevolking spreekt geen woord Engels en moeten hun info halen op Russische website's.

Trouwens, verder is die kerel echt geen dommerik, wat mijn conclusie alleen maar bevestigd.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb dat gevoel nooit gehad Erwin dat jij met je westerse gedachte goed mee heb gekregen dan kan ik dat dan begrijpen.
Maar het is propaganda praat en je kan als volwassen genoeg er uit halen wat daarvan de waarheid is dat kan je zelf goed beoordelen.
De waarheid bevinding kan je zelf wel bepalen door veel te lezen en de kranten te volgen .
Ga je ze blindelings volgen ja dan is er aan jou ook geen redding mogelijkheid meer aan.je bentt verloren voor de samenleving....... Emoticon: Shut up! Emoticon: Devil Emoticon: Cry Emoticon: Stupid Emoticon: I love it

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Altyd verbaasd dat deze man zolang heel een land met mensen onder de duim wist te houden en Amerika kreeg ook geen greep op hem.Maar opvallend ook hoe weinig aandacht er nu nog is voor hem,einde tydperk en nieuwe kansen wellicht voor de Cubaanse bevolking,een land wat toch tot de verbeelding spreekt Emoticon: Worship

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Om Ziel,
Hoe stuitend ook? Ik kan wat Erwin zegt bevestigen.
Dat is inderdaad het beeld. Overigens als we het dan over Amerikanen hebben? De meesten zijn hun land niet uitgeweest. En hebben een totaal verstoort beeld van de wereld.

De USSR was een eenheid die werrldinvloed had. Het uiteen vallen Om Ziel? Dat enorme overgebleven land waar Putin dicteert? Heeft de economische omvang van Italie. Onder druk financiele druk van sancties en een zwakke olieprijs. Waarmee Putin niet meer is dan een brullende muis. Castro? Was niet minder dan het verlengstuk. Dat ging goed tot Putin het eiland niet meer kon voorzien van economie. Er is gelukkig een einde gekomen aan de USSR, Putin loopt vanzelf tegen de muur. En Castro gaat iets eerder de grond in

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

De genoemde propaganda is een KGB spelletje. En kon trrug keren onder het machtvacuum van Jeltsin.Hoe lang het nog duurt weet ik niet. Ook Putin komt aan zijn eind.

De grens met de Russen moet zeker POTDICHT blijven. Daar moet straks noodhulp heen op ongekende schaal. Ik zou zeggen, niet doen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,246,202 pageviews Een website van indahnesia.com