betrekkingen nederland-indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

http://www.telegraaf.nl/binnen(...)len_toekomst___.html

Ik twijfel of het wel goed komt als je ziet hoe moeilijk de expats gemaakt wordt.

Shalom

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Hoezo moeilijk? Qua werk en verblijfsvergunning?

Heldere ziende

mahonie
Gebruiker
spacer line

Bokito, ik maak even een zijsprong...ben benieuwd of het verdrag m.b.t. controle op het recht op uitkeringen ( in dit geval AOW) eindelijk definitief wordt. Momenteel betreft het een "voorlopig" verdrag. Wordt deze niet "definitief" dan treedt de WET BEU in werking en wordt er op de AOW gekort. Ik meen ooit te hebben gelezen dat IndonesiŽ tot op heden het definitieve verdrag niet heeft ondertekend. Corrigeer mij als ik de plank mis sla.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Op 23-11-2016 13:26 schreef jakarta-snacks:
Hoezo moeilijk? Qua werk en verblijfsvergunning?

JS
Er is hier in Nederland een programma geweest over de huizen van expat die allemaal leegstaan omdat ze allemaal terug naar huis zijn gegaan.
Een werkvergunning krijg je niet meer voor de duur van de klus maar het is nu maar een halfjaar geldig en dat moet ieder half jaar verlengt worden.

Shalom

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Op 23-11-2016 14:04 schreef mahonie:
Bokito, ik maak even een zijsprong...ben benieuwd of het verdrag m.b.t. controle op het recht op uitkeringen ( in dit geval AOW) eindelijk definitief wordt. Momenteel betreft het een "voorlopig" verdrag. Wordt deze niet "definitief" dan treedt de WET BEU in werking en wordt er op de AOW gekort. Ik meen ooit te hebben gelezen dat IndonesiŽ tot op heden het definitieve verdrag niet heeft ondertekend. Corrigeer mij als ik de plank mis sla.

In 2006 heb ik nog mijn volle AOW ontvangen volgens de overeenkomst van Nederland met Indonesie.Daarna ben ik terug gegaan naar Nederland en heb het niet meer gevolgd. Er is inderdaad wat verandert maar wat weet ik niet.
Groet.

Shalom

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja de gegevens zijn nog steeds onduidelijk en Rutte nu hier in IndonesiŽ is, kan er een verrassing komen.
Maar hoop heb ik niet, maar je moet niet alles volgens de wet handelen want en er zijn zoveel uitwegen, die je kan hanteren, maar dat is wat je zelf maar moet uitzoeken.
Ik wil een ding nu al een link maken naar het IndonesiŤ van nu waar ik een een verhaal gaat maken wat nu de werkelijkheid is, in IndonesiŽ.. Kijk maar naar die nieuwe topic.... Emoticon: Stupid Emoticon: Sadley Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 24-11-2016 12:41 schreef Bokito:

[quote verwijderd]

JS
Er is hier in Nederland een programma geweest over de huizen van expat die allemaal leegstaan omdat ze allemaal terug naar huis zijn gegaan.
Een werkvergunning krijg je niet meer voor de duur van de klus maar het is nu maar een halfjaar geldig en dat moet ieder half jaar verlengt worden.

Ja, vertel mij wat. Vandaag weer bij immigratie gezeten voor foto en afdrukken van alle vingers (want die fingerprints veranderen elk half jaar of zo). Net op tijd klaar voor de lunch, anders konden we nog een keer 1,5 uur extra wachten.

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,694,350 pageviews Een website van indahnesia.com