geld automaat

Subforum Bali, het godeneiland 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

waar in bali is er een geldautomaat waar je 3 of 4 miljoen in 1x kan pinnen?

alvast bedankt

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Dag Marianne,

Jij weet bintang supermarkt, 500meter in de richting seminyak! vind je net voor de eerste zijstraat rechts (oude weg naar denpasar) 4 verschillende pin automaten! alle geven hoge bedragen! heb laatst nog 3 miljoen gepint bij BCA daar !

Succes.

Live life to the max.......

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Oke en hoe ga ik dat aan me vriend uitleggen Emoticon: Nice haha maar bedankt mop! Beetje lullig alstie z'n ticket gaat pinnen om dat in 8 x te doen Emoticon: Nice

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Als ik het goed begrijp pint jouw vriend geld van een Nederlandse bankrekening (oh liefde, wat heeft gij toch schone wegen!). Dan is er een limiet per dag, dacht ik. En om dat ticket te betalen ben jer niet met 4 juta. Dus hij zal meer dan 1 dag naar de pinautomaat moeten gaan. In een ATM Permatabank in Jakarta kon ik laatst 5 juta pinnen in ťťn transactie. Dat was een ATM voor 100.000 rp biljetten.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Ja klopt mijn vriend heeft een postbank rekening.
Ik weet idd dat ie dat niet in 1 dag kan opnemen.. nou ja dan maar meerdere dagen! Geeft niks..

pelpinda
Gebruiker
spacer line

Waar kun je het beste geld wisselen? Als je aankomt gelijk op de airport? Of bij de bank? De money exchangers schijnen wel te kunnen, maar je moet goed opletten en narekenen wat je terugkrijgt?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Geld wisselen? Neem gewoon een pinpas mee en trek geld uit de muur, loop je niet te leuren met (veel) euro's die bovendien voor een slechtere koers gewisseld worden.

Maar mocht je willen wisselen, doe dat dan niet op het vliegveld, want daar is de koers vast slechter. Neem het liefst wat Rupiah's van iemand mee, want in euro's je taxi betalen is geen pretje, dan betaal je ook vast een mooie wisselkoers.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,986,494 pageviews Een website van indahnesia.com