kantor imigrasi surabaya darmo indah

Subforum In het nieuws 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Belanda69
Gebruiker
spacer line

Gisteren mijn visum verlengd. De ambtenaar zei tegen mijn vrouw: "je bent alleen maar met die man getrouwd om zijn geld, anders woonde je wel in Belanda"
Ik heb een klacht ingediend. Mijn vrouw zei:" je krijgt geen reactie" Ik ben benieuwd.

Ik blijf mij verbazen over IndonesiŽ : Lion Air stuur een SMS bericht wegens een vlucht annuleering. Niets ontvangen! Dan heb je pech jongen! Wij kregen niet eens excuses aangeboden of iets te eten of te drinken. Gewoon de vlucht van 19:45 naar de volgende morgen 06:00. Toen een hotel gezocht rondom de luchthaven JUANDA. We kwamen in een SHARIA hotel terecht. Geen MARRIAGE CERTIFICATE meegenomen. We mochten niet inchecken.

Please note that hotel policy requires couples checking in to produce a marriage certificate and ID upon arrival at the hotel. Unmarried couple is not allowed to stay in the same room. Kindly contact the hotel's front desk for further information.

Toen een armoedig hutje genomen daar maakte het niet uit om een trouwboekje te tonen.

Wel in Solo de kamer gezien waar Juliana en Bernard hebben gelogeerd. Dat maakte ons tripje weer goed! Maandag gaan we naar Manado we zijn erg nieuwsgierig!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Welkom in IndonesiŽ, het land van de onbegrensde onmogelijkheden. Emoticon: Yes!
Ik betwijfel of je klacht in behandeling wordt genomen Bel69, het is jouw woord tegen een almachtige ambtenaar en dat verlies je als witvoet indiaan. Emoticon: Blush
Ik zal je een tip geven, altijd je telefoon in je hand houden als je voor die mannen staat, na zo'n opmerking op je mobiel kijken en een toets indrukken met de opmerking, "Zo dit is opgenomen Gerrit".
Dan krijg je bij je volgende verlenging gegarandeerd een knuffel van hem als je je mobiel laat zien en is het in een flits gebeurd. Emoticon: Laugh out loud

Belanda69
Gebruiker
spacer line

Tja, een vriend van mij zei: " die man is jaloers of geschieden" Mij raakte het niet. Mijn vrouw was van slag. Ook in Malaysia meegemaakt hoe de politie neerkijkt op Aziatische vrouwen. Ze behandelde mijn vrouw alsof ze een hoer is omdat zij met een bule loopt Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Klopt, wen er maar aan en beter dat ook je vrouw er aan went, ziekelijke jaloezie en smerig denken spelen een belangrijke rol bij dat achtergebleven gepeupel in de kampung.
De beste verdediging voor je echtgenote is een arrogante houding, dat doet het nog het best in deze rangen en standen maatschappij, gelijk blaffen als een valse hond, dan kruipen ze ogenblikkelijk in hun schulp. Emoticon: Yes!

Wat de situatie ook is, ze hebben altijd wat, ze huiveren van gossip en katanya die idioten, heb je een jongere vrouw dan is het een temeier, heb je een oudere vrouw (zoals ik) dan ben je een domme witte lul omdat je je ouwetje niet inruilt voor twee jongeren. Emoticon: Bye bye
Ze kunnen voor mijn bruine uitlaatje komen hangen tegen het inregenen, rot op. Emoticon: Angry

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Jaloezie, kan ik ook nog over meepraten.

Eind augustus checkten we in bij Emirates in Jakarta. Wat jammer toch, zei de brave man, de vlucht van Dubai naar Brussel zit vol, er zijn nog maar twee plaatsen, en wij waren met drie. Hoe dat komt? Tja, iedereen heeft online ingecheckt, alleen jullie niet. Mijn vrouw in alle staten, maar ik zeg tegen haar, dit lossen we wel op in Dubai. Dat 99% van de passagiers meer dan 12 uur op voorhand al is ingecheckt, dat geloof ik van mijn leven niet. We kregen twee instapkaarten, terwijl we met z'n drieŽn waren. De plaatsen lagen ook zover als mogelijk uit elkaar.
In Dubai aangekomen meteen naar een transfer desk, verhaal gedaan, en die mevrouw fronste de wenkbrauwen. Een minuut later waren we eigenaar van drie instapkaarten, netjes naast mekaar, terwijl dat 12 uur vroeger niet mogelijk was!

Alleen jammer dat ik vanuit Dubai geen dikke middelvinger kon opsteken naar dat onbenul Emoticon: Party!

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Arrogante klootzakken hier

" REL="nofollow">

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Erg hť Erwin grrrrr, inchecken via internet in IndonesiŽ, an me hoela, het internet in IndonesiŽ is net zo stabiel als de brug op Bali die twee dagen terug in elkaar is getieft.
Zelfs de media heeft er mee te maken, persbureau Antara lag er vorige week 4 dagen uit, Rima News werkt al 10 dagen niet behoorlijk, dus 99 procent online inchecken ja daaaag. Emoticon: Bye bye

Als ik dit soort dingen van Belanda en van jou optel bij mijn eigen ervaringen, dan zakt mijn broek in een Max Verstappen tempo af.
Dan moet ik denken aan een jaar of 20 terug, hartje winter, sneeuwen als de hel, 8 uur in de avond, toen stonden met mijn oude bedrijfsleider en ik aan de kade te wachten op een schip uit Bangladesh dat anderhalf uur aan het etteren was om voor de kant te komen, wat Nederlanders, Belgen en Duitsers in 10 minuten voor elkaar hebben. Emoticon: Yes!

Als zo'n prauw vast ligt moet je namelijk aan boord om af te spreken, omdat er dik 50 man klaar staan om te beginnen en dat kost munten.
Toen keek mijn oude bedrijfsleider me op een bepaald moment met zijn blauwe kop van de kou aan en zei, "Malam dit gaat nooit meer wat worden, dit soort volkeren zijn alleen maar geschikt om aan natuurrampen ten onder te gaan". Emoticon: Blush
Als ik naar de ontwikkelingen in IndonesiŽ, India en laten we die zandbak in het Midden Oosten niet vergeten de afgelopen 20 jaar kijk, dan begint die man steeds meer gelijk te krijgen. Emoticon: Yes!

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Dit is het land der idioten ... weet dat annemieke het niet graag hoort ...
Vroeg een tijd geleden aan de security wie heeft voorrang de wagen die de dode vervoerd of de ambulance... wat zeggen ze , de dode Emoticon: Confused

Belanda69
Gebruiker
spacer line

Respect MALAM Mijn vrouw is 1.52 en ik 1.92 Iedereen kijkt naar ons. Ook lijkt mij vrouw op afstand misschien wel 17 of 18 jaar oud. Vaak nee schudedenblikken gekregen.
Terwijl wij 11 jaar leeftijdverschil hebben.

Vandaag weer bij kantor imigrasi geweest. Ik heb een Engelse vrouw ontmoet. Ze had twee weken overstay en moest 3,5 miljoen rupiah betalen.
De vrouw had geen telefoontje gekregen geen Email gekregen geen brief gekregen.Helemaal niets vernomen van kantor imigrasi. Wel werd haar even medegedeeld dat het systeem plat lag. Tja, daar moet je het dan mee doen.

Vandaag werkt er een nieuwe ambtenaar bij de imigrasi. Mijn visa is misschien vrijdag klaar.
Men kan het niet met zekerheid zeggen. Ik vertelde, dat wij maandag naar Manado gaan.
Gelukkig woont de nieuwe ambtenaar in onze wijk en dus helpt zij. Als vrijdag de visum niet klaar is krijg ik mijn paspoort terug om maandag naar Manado te vliegen.
Ik krijg een bewijs mee, dat de visum procedure onder behandeling is.
Dit had de man van maandag NOOIT voor ons gedaan. Gelukkig nu een beter ambtenaar ontmoet.. Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 18-10-2016 18:02 bulekurus wrote:
Dit is het land der idioten ... weet dat annemieke het niet graag hoort ...
Je kan er ook een sport van maken om mij in een onderwerp te betrekken waar ik tot nu helemaal niets in geschreven heb.
Inhoudelijk: heb ik dat ooit ergens opgeschreven? Ja genoeg idioten in Indonesie, en gelukkig ook nog genoeg mensen die het wel snappen.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,567,999 pageviews Een website van indahnesia.com