Van domectic naar International

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
wereldreis
Gebruiker
spacer line

Eind oktober vlieg ik met Lion air van Denpassar naar Jakarta, om vervolgens met Garuda naar NL te vliegen.

De bagage wordt niet door gelabeld en ik moet van Domestic naar International. Ik weet dit is niet ideaal maar het uitstapje naar Bali kwam er later pas bij.

Mijn vraag is nu; hoeveel tijd ben ik kwijt met bagage ophalen van de band (gaat meestal snel bij domestic) en naar International gaan? is 4 uur tussen landen op Jakarta en inchecken voor Amsterdam voldoende?

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

4 uur is te doen, wanneer je vlucht met Lion Air volgens schema verloopt. Bij vertraging wordt het krap.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Dat is de pest met Lion Air he. Ze hebben zo vaak vertraging. Emoticon: Confused

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Lion heeft vrijwel ALTIJD vertraging. Manmanman, kansloze club. Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

Vertraging van 30 minuten tot ca. 3 uur meegemaakt. Bij die 3 uur vertraging mochten passagiers niet meer uit de gate. Drinkwater was ook niet beschikbaar, snoeiheet. Men liep te snakken. Een van de weinige momenten dat ik goed uit mn plaat ben gegaan en EISTE dat er NU aqua kwam. Toen kreeg ik opeens veel medestanders en kwam er bijna een kleine opstand. Er kwam water. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Ook rekening gehouden met uur tijdsverschil?
Succes in ieder geval!

Heldere ziende

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,099 pageviews Een website van indahnesia.com