Hotel Lomok

Subforum Bali, het godeneiland 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Henjani
Gebruiker
spacer line

Wij gaan in oktober een paar dagen naar Lombok en zoeken een mooi en leuk verblijf bij Senggigi. Het liefst aan het strand en niet te duur.
Wie heeft er tips.

Hartelijk dank

Henk

bulekurus
Gebruiker
spacer line

http://www.thelomboklodge.com
Dit is een leuk hotelletje Emoticon: Worship

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Ik heb al een hoop hotels gehad op Lombok en vond Sunset House Lombok tot nu toe
de leukste. Moet je wel zorgen dat je beneden een kamer krijgt met als uitzicht vanaf je terrasje gras/groen, zwembad en strand. Als ze alleen maar plek hebben aan de overkant van de weg zou ik het niet doen. Maar heel vroeg boeken dus anders zijn die leuke kamers weg. Ik zag net dat de kamers inmiddels 600.000 zijn (was eerst 400.000) en dat is ook terecht want het is mooi, schoon en gezellig. Hartstikke leuk restaurantje met waanzinnig uitzicht. Ontbijt is prima verder heb ik er niet gegeten.
Dat deed ik meestal bij Square t/o Santosa hotel. Echt geweldig Emoticon: Yes!

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Op 28-08-2016 01:35 schreef bulekurus:
http://www.thelomboklodge.com
Dit is een leuk hotelletje Emoticon: Worship

Ja die is ook prachtig. Zou ik ook wel willen zitten maar beetje veel geld 400 dollar voor 1 nachtje voor 2 personen. Verder prachtig, alleen hou ik niet zo van al die bedjes naast elkaar bij dat zwembad. Ik ben nogal eenkennig. Emoticon: Blush

Will1951
Gebruiker
spacer line

Is $ 40,00 / nacht!!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,941,640 pageviews Een website van indahnesia.com