Telkom internet

Subforum Bali, het godeneiland 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Will1951
Gebruiker
spacer line

Vraag aan de "lokale":
Wie kontaktieren jullie als internet weer eens zo baggertraag is dat niets meer werkt. Telkom de telefoon niet aanneemt of na uitleg de verbinding verbreekt?

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Telkom zit bij mij om de hoek in een kantoortje en sinds ik daar persoonlijk langs ben geweest kan ik mailen met een vast contactpersoon. Maar ook dat werkt niet altijd even soepel, wat Telkom is wel een omvangrijke burocratie! Maar je hebt dan in ieder geval een ingang die je kan blijven benaderen zolang het probleem speelt.

Will1951
Gebruiker
spacer line

Job,
Waar is bij mij om de hoek? Ik denk een persoonlijk contact met een Telkom techneut beter werkt dan alle telefonische pogingen om iemand aan de gang te krijgen.

jobvanstaalduinen
Gebruiker
User icon of jobvanstaalduinen
spacer line

Will,
Dat is in Ubud, de hoofdstraat vlakbij het Ajunastandbeeld. Maar er zit vast ookwel een kantoor bij jou in de buurt. Een persoonlijk bezoek werkt beter als de telefoon is mijn ervaring.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,327,472 pageviews Een website van indahnesia.com