wat te doen op lombok

Subforum Bali, het godeneiland 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Henjani
Gebruiker
spacer line

Hallo

Wij gaan in oktober naar Bali vlakbij candidasa maar willen daar vandaan ook naar lombok. Wat kan je het beste doen wat betreft tour, verschilt het veel met bali. Hebben ze op Bali pakketreisjes en weten jullie een goed

Hartelijk dank

Henk

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Het lijken dezelfde links maar ik zie toch op mijn laptop verschillende pagina's. Vreemd Emoticon: Confused

eveline
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand een tip voor mij voor Lombok? En vervoer van Airport naar Senggigi?
Ik verblijf volgende maand 5 dgn in Lombok, met Garuda ga ik er heen.
Ticket is flexibel om eventueel langer te verblijven.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Ik heb toen gewoon een taxi vanaf het vliegveld genomen. Is best ver tegenwoordig Emoticon: Yawn

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,941,703 pageviews Een website van indahnesia.com