lange stop in XIAMEN

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Roosje109
Gebruiker
spacer line

Ik vlieg in november naar Bali met een stop van 12 uur op de heenreis en een stop van 18 uur op de terugreis in Xiamen. Heeft iemand tips voor wat we kunnen doen in Xiamen? We kunnen het vliegveld af en zouden dus wel iets willen zien van Xiamen.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Xiamen is een relatief klein chinees eiland ter hoogte van Taiwan (dus subtropisch klimaat), en er is meer dan genoeg te zien voor die lange stop-overs, dus ik zou zeker het eiland bezichtigen.
Transit-visa gedurende die overstap-periodes zijn ter plaatse gratis verkrijgbaar.
Ik zou zelf eerst een hotel boeken vlak in de buurt van het vliegveld (kan al vanaf ca.Ä 20), om eventueel eerst wat uit te rusten, je wat op te frissen na de lange vlucht, en je handbagage op te bergen tijdens de site-seeing, anders moet je die de hele tijd meenemen (waarschijnlijk zijn er ook wel kluisjes, of een bagagedepot op de terminal).
Er is o.a. ook een hop-on hop-off bus over het hele eiland, die ook bij het vliegveld stopt, en verder de voornaamste bezienswaardigheden aandoet.
Je kunt o.a. op google uitgebreidere informatie vinden.

SOLO MAN FOREVER

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Ik verbaas elke dag

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

63,746,450 pageviews Een website van indahnesia.com