Tabak meenemen naar Indonesie

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BeertjeSupertof
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,

Heeft er iemand ervaring met het meenemen van tabak naar Indonesie toe? Ik rook zelf niet maar gebruik wel een goed blik zweedse kauwtabak (snus) per dag. Nu schijnt het zo te zijn dat ik maar 100 gram mee mag nemen (daar doe ik ongeeer 2 dagen mee) en dat ik bij meer dan dat importkosten moet betalen. De importkosten zijn volgens de douanewebsite 275% van de prijs.

Ik vraag me echter af, hoe weten zij nou wat de prijs is? Moet ik een bonnetje meenemen uit Stockholm? En wat zijn de waarschijnlijke gevolgen als ik de waren 'vergeet'? Moet ik ze dan weggooien, of zijn de gevolgen serieuzer?

Alvast bedankt voor jullie advies.

Jeroen de Beer

BeertjeSupertof
Gebruiker
spacer line

Oh, ik voel ze al aankomen die reacties: ja ik weet dat tabak niet goed voor je is Emoticon: Yes!

ErolTR
Gebruiker
spacer line

Zal ik de eerste zijn?
Het is echt niet goed voor je.
Ik ben 10,5 jaar, 1 maand, 6 dagen en 3 uur geleden gestopt en ik denk er niet meer aan.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja bonnetje meenemen, zo niet ben je aan de corrupte beambten overgeleverd. Je kunt kiezen tussen wel of niet aangeven. Wat de gevolgen zijn kan hier niemand vertellen. Ik neem zelf altijd de maximale toegestane hoeveelheid shag mee en zonder die extra tax is dat al duur zat.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

BeertjeSupertof
Gebruiker
spacer line

Bedankt Erol, ik zal het ter harte nemen.

BeertjeSupertof
Gebruiker
spacer line

Beste Anne Mieke, wellicht een goed idee om inderdaad gewoon een bonnetje mee te nemen. Ik ga het fixen!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,743,340 pageviews Een website van indahnesia.com