Tips Bali reis, nog niets geboekt!

Subforum Bali, het godeneiland 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
wesleyvg
Gebruiker
spacer line

Beste reizigers!

Van 25 september t/m 11 oktober wil ik samen met mijn vriendin naar Bali op vakantie gaan. We hebben een aantal dingen die we zeker willen doen maar vinden het lastig om hier een planning voor te maken en de rest van de dagen in te vullen. Hebben jullie tips?! We hoeven niet elke dag in hetzelfde hotel te zitten.
De dingen die we sowieso op Bali willen doen zijn:
Raften
Kitesurfen
1 hike tocht
monkey forest
rijstvelden

Daarna willen we minimaal 3 dagen genieten op Gili Meno om vervolgens nog 1 nacht op Bali te hebben en terug te vliegen naar Nederland.

Ik hoor graag jullie tips en bij vragen of onduidelijkheden hoor ik het ook!!

pepelique
Gebruiker
spacer line

Hoi Wesley,

Ik zou geen planning maken, alleen voor de eerste 2 nachten is wel handig, en lekker genieten van wat jullie tegen gaan komen. Al eens gedacht aan AirBnB ipv Resorts/Hotels? Er zijn zat villa's te huur vanaf 55,- per nacht met prive zwembad.

Vanuit Sanur en Padang Bai gaan speedboaten naar de Gili's. Als jullie van party's houden dan is Gili T het eiland voor jullie. Voor een meer laidback vibe is Gili Meno en Air de beste keuzes.

Als jullie willen shoppen en overnachten in Kuta dan is misschien Hotel The One wel iets voor jullie. Je zit dan midden op Jalan Legian waar alle shops en restaurants zijn. Het strand is ook op loopafstand.

Als je wilt kan ik je nog meer tips geven van hotels ed. jhwvijsmaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

frida
Gebruiker
spacer line

Hoi Wesley,

Misschien lees je dit nog een keer.
Sowieso vind ik het leuk om te horen wat jullie gedaan en zou je in vogelvlucht jullie vakantie willen delen.
Misschien ook voor toekomstige forumlezers.

keesie
Gebruiker
spacer line

Ben hier weer terug na ettelijke jaren.
Gaan weer eens naar Bali, only two weeks , in februari
Algemeen vraagje, hoort niet bij dit onderwerp is:
welke sim card (met data) is het beste op Bali
Hoe is ontvangst (Sanur) en rest natuurlijk??
Kan ik deze op vliegveld kopen
Zijn prijzen restaurants ook inderdaad , zo duur als jullie aangeven
Hoe is drukte momenteel op Bali (laatste maal was 2010)
Emoticon: Cooool Emoticon: Cooool

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik gebruik al jaren Simpati van Telkomsel voor bellen/sms en data. Je kunt simkaarten op iedere hoek van de straat kopen dus ook op het vliegveld (maar warom zou je dat doen als je toch recthstreeks naar Sanur gaat). Netwerk is redelijk.

"de prijzen zo duur als jullie aangeven"? Wat bedoel je precies?
Hoe druk het is op Bali? Maak je borst maar nat. Ik zie de verschillen al binnen een paar jaar, laat staan 6. Alles onder Ubud zit verstopt. Afgelopen mei van vliegveld naar Ubud bijna 2 uur. Anderhalve maand geleden van vliegveld naar Kuta duurde het al 10 minuten om van de luchthaven af te komen.
Het is drukker dan druk.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,669,206 pageviews Een website van indahnesia.com