Bali; op de bonnefooi van 25 juni tot 15 juli

Subforum Bali, het godeneiland 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sutie
Gebruiker
spacer line

Hallo!

Ik ga met een vriend naar Bali volgende week. We hebben voor drie dagen een vrij prijzig hotel geboekt voor de eerste 3 nachten in het zuiden van Bali. En hadden bedacht dat we op de bonnefooi wilden kijken waar we daarna zouden verblijven. Liefst goedkopere plekken.
Is dat slim om zo te doen? Of lopen we een aanzienlijke kans dat alles vol zit, overprized etc?

Heeft iemand leuke adresjes? We zijn niet perse op zoek naar feesten en drukte; meer surfen, misschien yoga. Een appartement is ook goed.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Gewoon kijken op Booking.com of Agoda.com. Er is verschrikkelijk veel.
Maar in het zuiden van Bali en niet op zoek naar drukte..... Emoticon: Confused

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

goegel
Gebruiker
User icon of goegel
spacer line

Op de bonnefooi gaat prima op Bali Sutie. Maakt niet zoveel uit waar je zit. Canggu is het suffers walhalla voor de hipsters en jalan Pantai Berawa heeft veel goedkope kamers te bieden. vanaf 9 euro tot 30 euro per kamer als je wat meer privacy wilt hebben. Het zal best druk zijn nu maar ik weet zeker dat op Jalan Pantai Berawa no.26 bij mevr. Ketut Sri een appartementje beschikbaar is. Kost ongeveer 400.000 Rp per nacht rond deze tijd verwacht ik en dan krijg je een woon/eetkamer, slaapkamer en badkamer en eigen tuintje en parkeerplaats voor scooter en het ligt middenin de scene van Canggu. Ketut Sri is een hele lieve vrouw die net haar man verloren is (45 jaar oud) en staat altijd voor iedereen klaar.
Zoek ze eens op, zal ze leuk vinden en ik weet zeker dat jullie dat ook zo zullen ervaren.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,383,060 pageviews Een website van indahnesia.com