met kids in rolstoel naar Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
goegel
Gebruiker
User icon of goegel
spacer line

Graag gedaan Piens, veel plezier.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 05-06-2016 13:27 goegel wrote:
Volgens mij was het topic "BALI" maar genoeg zo, het is weer touwtrekken.

Inderdaad maar wie begint er over Papua's Goegel met zo'n mooie foto erbij. Emoticon: Confused
Als je het dan toch over touwtrekken hebt, sta je weer aan het kortste eindje te trekken. Emoticon: Bye bye
Je begon zo goed met je complete informatie, maar kon het toch weer niet laten een cynische opmerking te maken, jampie. Emoticon: Blush

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Op 05-06-2016 13:23 schreef goegel:

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Papua is ook Indonesie Salina, ik heb deze mensen echter nog niet op Bali gezien. In Yogja soms?

Daar gaat het niet om joh. Gaat erom dat deze foto's goed weergeven hoe het er in Indonesie uitziet op de weg. En ga er dan maar vanuit dat het op Bali nog erger is...

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 05-06-2016 13:06 piens wrote:
We zitten idd in Sanur, gelukkig als ik dit allemaal lees Emoticon: Smile

Ik heb nog 1 vraag, onze oudste heeft ook diabetes, ik vind het altijd een fijn idee als ik in ieder geval weet waar er een goede arts te vinden is, indien nodig, weet iemand van jullie misschien of er een goede arts in Sanur zit?

Echt heel erg bedankt voor alle informatie!
Ik ga het allemaal nog rustig doorlezen, het zal vast goed komen, we hebben er ontzettend veel zin in, kids tellen ook af.
Ik zal laten weten hoe we het ervaren hebben.

Op Bali zit een arts die nederlands spreekt: Dr. Andrť

Ik heb zelf diabetes en heb meerdere keren contact met hem gehad en niet alleen voor de diabetes.
Dr. A.A.J.Dewanto Dipa
Jl. Ratna 44 Denpasar 80239
tel.223228 / 222866
Fax 234125
Office: Club mediterranee's infirmary
p.o.box7 lot 6 Nusa Dua Bali
Tel. 0361 771521 / Fax 03617711835

Deze arts is bij vele toeristen bekend en doet ook huisbezoek op verzoek.
Hij heeft een praktijk in het Sanglah hospital in Den Pasar. ( er zit een international wing)

Ik zal je zijn mobiel nr. geven voor spoedgevallen: 081338789690

Je kunt ook rechtstreeks naar het BIMC Hospital gaan in Kuta, ligt aan de weg naar Sanur. Jl. Bypass Ngurah Rai No. 100X, Kuta 80361, Bali.
Dit is een schoon ziekenhuis en ze spreken goed engels, Australian designed en managed.
Eventueel contact opnemen met de reisverzekering en zorgverzekering indien opname nodig is.

Dan is er in Denpasar nog het Kasih ibu ziekenhuis/international wing.
Daar ben ik een aantal jaren geleden opgenomen geweest met een totaal ontregelde suiker, veel te hoog!

In 2015 heb ik nog in het BIMC gelegen ook met een ontregelde suiker, opnieuw veel te hoog.

Let goed op het kind met diabetes, ik neem aan dat je de bloedsuikers zelf in de gaten houdt.

Verder veel succes, het zal een hele onderneming zijn !

Hoe oud zijn de kinderen, als ik vragen mag?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Nou kijk. Alle gegevens compleet Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Yoke ten voeten uit Emoticon: Yes!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Diep respect voor jou Piens dat je het aan durft....

Geweldig Yoke.....wat een informatie.

Je hebt nu genoeg adviezen gelezen en gekregen Piens, denkt er goed over na wat je

gaat doen enne......het is ruim 10 uur vliegen !!! Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Wink Eventjes terug keren naar huis zit

er helaas er niet bij in...

ik hoop dat je het beseft....en wens je alsnog een leuke en fijne vakantie toe als je

tůch besluit om er naar toe te gaan.... Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dit bedoelde ik ook al eerder in eerdere topic informatie door geven daar heb je wat aan.
Vooral bij ziektes kan dat belangrijk zijn. Emoticon: Yes!

Ik ging vandaag wel voor niets naar de dokter in de buurt die samen met apotheker post hebben maar hadden geen medicijnen en de dokter was pas terug 2 uur, terwijl ik al half een er was...
Lekker gaat dat hier.
Je moet hier een ijzeren geduld hebben en dat is voor mij nog al een punt.

Neem genoeg medicijnen mee uit Nederland ,vertrouw niet te veel hier op dat ze het hebben, Neem wel van je huisdokter of van de Apotheker in het Engels welk medicijnen jullie gebruiken mee kan je nooit last krijgen van de douane.
Ik had enkele maanden geleden medicijnen laten sturen naar Jakarta .
Heb er zelf er achter aan moeten gaan en bij het grootste postkantoor met mijn dokters verklaring die ik nog bezat mijn medicijnen te kunnen krijgen .
Ik moet zeggen ze hadden het goed verzegeld weg verborgen want ze waren nog even zoet met zoeken.
Bewijs van verzending via email en Track & Trace uitprinten was bijna 2 maanden mee zoet.
En voor ik er achter kwam waar dat pakketje was terecht gekomen, was ik van kasje naar de muur gezonden....... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Nog even een aanvulling over dr Andrť en het sanglah ziekenhuis in Denpasar

Dr. Andre Dewanto Dipa

Address: Denpasar, Rumah Sakit Sanglah, JL. Pulo Nias, Indonesia
Telephone: +62 361 227914

De telefoonnrs. die ik eerder doorgaf heb ik overgenomen van een nota.
Het mobielnr. heb ik ooit van hemzelf gekregen

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Adik_5
Gebruiker
spacer line

Een jaar is inmiddels voorbij, maar misschien zijn er nieuwe ervaringen :- )
In april 2018 willen we naar Kuta of omgeving, en we willen daar een hotel waar je met een rolstoel in en uit kunt. Er hoeven geen perfecte oprijbanen te zijn, maar het moet mogelijk zijn om met een rolstoel in en uit te kunnen. Hotels met een aangepaste badkamer/toilet is natuurlijk ook fijn.
Of andere ervaringen? Met de rolstoel naar en op het strand?

Een paar jaar geleden zijn we er al eens geweest, dus het is mogelijk... Maar voor die prijs in dat hotel, kun je misschien twee of drie weken in een ander hotel Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,449,035 pageviews Een website van indahnesia.com