emigreren en verhuis naar Nusa Lembongan

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
lembongan
Gebruiker
spacer line

Wie van jullie is onlangst verhuist naar Bali . Ik ben gepensioneerd en woon in Schoten bij Antwerpen, mijn dochter heeft kitas zij werkt op het eiland Nusa lembongan. kan ik een kitap onmiddelijk aanvragen of moet er eerst kitas aangevraagd worden.Voor de verhuis dacht ik aan een 20ft container. maar als ik alleen boeken en persoonlijke spullen overbreng met wie is dat minder, met welke maatschappij, kan dat het beste gebeuren? en is alles wel degelijk aangekomen. Emoticon: Worship

pagipagi
Gebruiker
spacer line

bel maar , ik geef je informatie hiervoor : 085235472113 , kan ook bellen via whatsapp of line ( gratis bellen vanuit antwerpen) Emoticon: Smile

lembongan
Gebruiker
spacer line

Rond hoe laat kan ik bellen met whats app lukt het me niet weet niet hoe dat komt Emoticon: Nooo

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Ik woon ook in Schoten Emoticon: Bye bye , maar over verhuizen naar Bali weet ik helaas niets. Emoticon: Nooo

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dat is dan mis geSchoten Emoticon: Laugh out loud

pagipagi
Gebruiker
spacer line

Wat is je mobiele telefoonnummer Lembongan . Dan zal ik je toevoegen bij whatsapp ! Waarschijnlijk heb je vergeten de code van indonesia erbij te nemen . vanuit nederland is het +623185235472113 . ( de 0 van 08 weglaten ) .Je moet even uitzoeken de code vanuit antwerpen

totto
Gebruiker
spacer line

Waarschijnlijk zonder die 31 ??

Toto Travel.com

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Emoticon: Yes! Idd die 31 hoort er niet bij.
Ik bel zelf veel met Whats App en Line en dat lukt zelden in 1 keer. Volhouden dus

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

lembongan
Gebruiker
spacer line

Ik heb nog geen mobiel nummer van lndonaisie mijn nummer hier is+32495539056 en ik veronderstel als ik naar jou(pagipagi) wil bellen dat het dan +6285235472113. En voor Erwin ben je momenteel in schoten?

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Pagi2

Het topic dat je geopend hebt over bisnis heeft inmiddels 2 pagina's
dus je moet even naar beneden scrollen daar en dan op 1 drukken (naast topic home) dan krijg je alle vervolg reacties te zien. Emoticon: Yes!

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Ik ben momenteel inderdaad in Schoten. Ik woon niet in IndonesiŽ. Mijn kennis om daarnaartoe te verhuizen is nihil. Ook van Nusa Lembongan weet ik niets. Ik ben er alleen een keertje voorbij gevaren om te gaan duiken voor Nusa Penida, op zoek naar de mola mola.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

55+'ers kunnen een senioren-KITAS aanvragen, mits men aan de voorwaarden voldoet. Is niet zo heel lastig en de belangrijkste eis is "voldoende pecunia", ha ha!

If you have nothing to loose, you can risk everything

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,207 pageviews Een website van indahnesia.com