Wat te doen in Kupang?

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rob the golfer
Gebruiker
User icon of rob the golfer
spacer line

Ben volgende maand 2 dagen in Kupang. Graag hoor ik wat ik zeker moet gaan zien daar.

wereldreis
Gebruiker
spacer line

Mijns inziens niet veel. Ik ben er de afgelopen 2 jaar 3x geweest, april jl voor het laatst (vrijwilligerswerk) en het enige wat ik er leuk vond is een ritje langs de, weliswaar prachtige, kust maken, waar het in het weekend enorm druk is met locals. Kupang zelf is een grote, drukke stad met veel verkeer.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kom er net vandaan ( gisteren om precies te zijn). Je kunt naar een mooie waterval in de buurt van Oe.... En nog wat. Zal kijken of ik de juiste naam kan vinden. Of het strand van Tablolong helemaal het zuidelijkste puntje.
In Kupang zelf de pasar malam vlakbij de zee, afhankelijk van je hotel angkot nr 1, 2 en 5.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

rob the golfer
Gebruiker
User icon of rob the golfer
spacer line

Ik verblijf in het Aston

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,942,014 pageviews Een website van indahnesia.com