Mijn maatje is er niet meer

Subforum Andere praat 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bulekurus
Gebruiker
spacer line

Onze liefste huisdier die met ons mee verhuisd is naar IndonesiŽ is deze morgen overleden Emoticon: Cry Hij heeft ons zoveel liefde en steun gegeven , iedere dag de oprechte blijdschap , samen knuffelen in de zetel oh wat ga ik hem missen , dank je

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Ik wist het al maar wil jullie nog een keer heel veel sterkte wensen.
Ik weet hoe het voelt om een geliefd huisdier te verliezen. Ik hoop dat het beestje niet heeft hoeven lijden. Als jullie afleiding willen dan zijn jullie van harte welkom.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Sterkte Bulekurus.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Sterkte met het verwerken van je verdriet.... Emoticon: Cry
Een hond of kat of een ander dier geven je onvoorwaardelijke Liefde en blijven je altijd
Trouw tot aan je dood.....ook andersom van het baasje.
Dat kan je van mensen niet altijd zeggen !!

bulekurus
Gebruiker
spacer line

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Thank malam , kembang, salina

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Op 19-05-2016 08:47 schreef bulekurus:
https://drive.google.com/file/(...)kE/view?usp=drivesdk

Och wat een mooi beestje.

Het is wat Kembang zegt. Je krijgt onvoorwaardelijke liefde van dieren, waar vaak mensen idd niet tegenop kunnen. Dat geeft veel vreugde en plezier.
Het nadeel is dan weer dat je ze meestal overleeft en dat gaat dan gepaard met zoveel gemis en verdriet. Emoticon: Cry

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Ja het is ineens zo leeg hier zelfs met 32 kamers aan mensen Hij was een kanjer van een beest en zo slim en bazig . Botkanker heeft hem te grazen gehad .. We voelen ons een beetje schuldig omdat we te lang naar de dokters hebben geluisterd , wanneer we zelf beslist hadden welke onderzoeken te doen in het ziekenhuis hebben we het gevonden en was het te laat.!

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Dat heb ik ook gehad een jaar of 30 terug. Luisterde ook naar de dokter (in Nederland)
Ook een konijntje die per ongeluk op de tocht had gestaan door een openstaande deur. Dierenarts vond mij een aanstelster omdat ik langs kwam en hem in de praktijk wilde laten overnachten. Vond hij zo'n onzin en gaf een pilletje en ik moest hem weer meenemen. In de avond is hij in mijn armen gestorven. Ik heb gegild als een wolf. Emoticon: Cry
Dat was ook zo'n slim beestje. Als ik zei 'wil je een worteltje' dan huppelde hij naar de koelkast. Eerlijk waar. En hij sliep altijd in mijn bed op mijn rug onder de dekens.
Geef jezelf niet de schuld. Wellicht was hij sowieso overleden. Ook mijn konijntje zou bij die dierenarts overleden zijn maar ik snap het schuldgevoel want dat had ik ook toen.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

medeleven...een dier is je beste vriend

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

gecondoleerd bulekurus in deze moeilijke tijd.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,221,987 pageviews Een website van indahnesia.com