Eten op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Erwin33
Gebruiker
spacer line

Hi iedereen,

Mijn vriendin en ik gaan aankomende juni voor 2,5 week naar Bali. Wij hebben afgelopen zaterdag vaccinaties gehaald en wij hebben het daar ook gehad over eten. Er werd ons aangeraden om bij restaurants te eten waar veel toeristen zijn. Van veel mensen die ook op Bali zijn geweest heb ik gehoord dat je ook bij een Trawang o.i.d. kunt eten.

Hebben jullie hier ervaringen mee en zouden jullie die aan of afraden.

Groeten,
Erwin

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ze zullen een warung bedoelen, een klein eettentje.
Ook in zo'n warung geldt hetzelfde als in een restaurant, als het er druk is dan heb je de minste kans om oudbakken troep te krijgen.
Altijd oppassen met koude salade, die wordt nog al eens vaak met niet al te schoon water gewassen en oppassen met ijsblokjes, ook daar wordt vaak water voor gebruikt waar wij niet zo best tegen kunnen, beter een koud drankje zonder ijs.
Voor de zekerheid anti racepoep tabletten bij je hebben kan geen kwaad, door de hitte en en koude drinken kan het voorkomen dat de toilet een dagje je je beste vriend is, prettige vakantie.

belleair
Gebruiker
spacer line

Mijn ervaring is dat het juist bij de warung veel lekkerder eten is.. maar door de slechtere hygiene is er inderdaad meer risico. Vermijd ijs in je drinken en kijk altijd even hoe vers het er uit ziet. Bij veel warungs staat het eten er al lang,ga langs rond openingstijd dan is het nog net klaargemaakt.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,703,244 pageviews Een website van indahnesia.com