Bromo - Kalibaru vervoer.

Subforum Java 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Geert Dejaeger
Gebruiker
spacer line

Ik reis half augustus 2016 alleen via Sumatra naar Java om van daar uit door te reizen naar Bali.
Tot nog toe lukt het me aardig om mijn reisroute uit te stippelen maar nu zit ik ff vast ...
Ik zou graag weten hoe ik het best (redelijk goedkoop en in tijd beperkt) reis van Bromo naar Kalibaru.
Of is het misschien beter eerst naar de Ijen vulkaan door te reizen, die staat namelijk ook op
mijn programma en van daaruit door te reizen naar Kalibaru, Sukamade en bali?

Alvast bedankt voor uw reacties.
Geert.

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Rumah Senang in Kalibaru regelt voor een schappelijke prijs tripjes in het oosten.

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Geert,
2 x met de driver van Joost gedaan.
Je kan hem vinden op dit forum
Hij is een Nederlander en alles is prima geregeld.

Veel fun

joost
Gebruiker
spacer line

Ik neem aan dat je vanuit het westen komt richting Bromo.
Dan moet je niet eerst de Ijen willen. Is naar Keulen via Rome.
Gezien je zo goedkoop mogelijk wilt reizen zou ik met de bus naar Probolinggo gaan. Buiten de busterminal staan busjes die naar de Bromo gaan. Soms moet je uren wachten tot vertrek.
Men wacht op voldoende passagiers.
Rumah Senang in Kalibaru vind ik aan de prijzige kant met trips
Maar aan alles zit een prijskaartje.
Goedkoop is vaak duurkoop
Je bent in "tijd beperkt" zeg je zelf. Dan is het keuzes maken.
Sukses

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Oh ik vond het wel meevallen met de prijzen. Misschien heb ik dan wel korting gehad Emoticon: Yes!

Maar de prijzen verschillen sowieso overal aanzienlijk.
Ik heb weleens gasten die alles vanuit Europa regelen via de mail en een chauffeur vinden via google. Die betalen dan rond de miljoen per dag. Terwijl als ze hier gaan/laten zoeken veel goedkoper uit zijn.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,988,992 pageviews Een website van indahnesia.com