Dutch Cafe Harlys star deli in sentul !

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
41 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Harlys Star Deli in Sentul

Every day open at 3 pm closed on Thursday.

Have fun in our Cafe - Resto

Our beer and soft drinks are cheaper then in Jakarta.

Welcome from all over the World.

Harlys star deli.
Plaza Amsterdam 16 / 16810 Sentul City.
In front of the Mall Giant exstra .
(Next to pertamina station)
Pemesanan - Bookings - Reservations.
Call us +6281213138056

Greetings : Harlys Emoticon: Party!

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Hallo Harlys , je ben er weer......je was een tijd geleden uit de lucht geweest.

Hoe gaat het met jou ? Gaat alles nog naar wens wat betreft Gezondheid en het Leven?

Ik leest dat je wederom een nieuwe Cafe- Restaurant hebt geopend, ik wens je veel

succes er mee. Emoticon: Yes!

Groetjes Emoticon: Bye bye

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Hoi Kembang

Ja alles gaat lekker ik heb Star Deli overgenomen en vergroot naar denk zon 24 meter Emoticon: Party!

Gezondheid stabiel.

Ben nooit uit Indonesie weg geweest. Ja 4 keer terug voor mijn vader woon in bubulak en zoek een woning in Sentul.

Dochter en vrouw ook top .

Dacht laat ik maar even vermelden dat er weer een dutch cafe is Emoticon: Party!

Welcome from all over the World

Harlys star deli.
Plaza Amsterdam 16 / 16810 Sentul City.
In front of the Mall Giant exstra .
(Next to pertamina station)
Pemesanan - Bookings - Reservations.

Call us +6281213138056

Greetings Team: Harlys

stardeli.united-community.com/(...)-everyone-is-welcome

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Leuk Harlys...heb je zeker ook bitterballen en zo. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jammer. Was afgelopen week 2x in Bogor maar verkeerde in de veronderstelling dat de oude Harly's er niet meer was. Alleen is Sentul nog wel een eindje buiten Bogor.
Who knows, next time.

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Nu Yogya als je vlak bij mall Jambu dua
(waar voorheen Harlys op de Jalan Dadali 10 zat en nog steeds zit maar onder de naam cheers.)
Nu vlak bij de mall Jambu dua is de nieuwe snel weg naar sentul.

Volg je die zit je in no time in sentul denk 10 min Emoticon: Party!

Zoek een kok trouwens die nederlands kan koken.
Maar een goede kandidaat is niet zo gemakkelijk te vinden.

Iedereen de groetjes hier Emoticon: Bye bye

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Het ziet er goed uit Harley... Emoticon: Yes!
Hopende dat het ook goed blijft draaien...succes verder Emoticon: Party! Emoticon: Party!

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Alles weg gedaan al een tijd geleden en lekker onder de Radar verhuur wat kleine woningen aan indonesiers (rumah kontrakan) leeft beter zonder gestrest te raken van de wonder kinderen van Prabowo.

Volg alleen Malam nog die heeft een aardige kijk op Indonesia en zap af en toe ook wel wat naar andere lang levenden die schrijven op dit forum Emoticon: Yes!

Tevens fam huis Bogor staat te koop >> https://www.olx.co.id/iklan/di(...)BRe3.html?ad_type=OR

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Gefeliciteerd, Harlys.

Altijd goed initiatieven te zien!

Mik goeie foto's op Instagram, Zomato, Foursquare, website, twitter (werkt super) en pas de locatie in google maps aan zodat mensen Harlys Sentul makkelijk gevonden krijgen en erheen kunnen navigeren. Staat nu nog op "Star Deli SENTUL".

Heldere ziende

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 09-02-2019 05:51 jakarta-snacks wrote:
Gefeliciteerd, Harlys.

Altijd goed initiatieven te zien!

Mik goeie foto's op Instagram, Zomato, Foursquare, website, twitter (werkt super) en pas de locatie in google maps aan zodat mensen Harlys Sentul makkelijk gevonden krijgen en erheen kunnen navigeren. Staat nu nog op "Star Deli SENTUL".

Misschien las je niet goed? Maar heb de boel van de hand gedaan zowel Bogor en sentul Emoticon: Bye bye

Zit nu in de huizen verhuur Emoticon: I love it

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

O O O,

Inderdaad totaal niet goed gelezen.

Tip: andersom van wat ik zei dan. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Las net dat je een uitvalsbasis hebt in Italie. Dat heb ik wel goed gelezen he?
Heel, heel goed.

Heldere ziende

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 09-02-2019 13:13 jakarta-snacks wrote:
O O O,

Inderdaad totaal niet goed gelezen.

Tip: andersom van wat ik zei dan. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Las net dat je een uitvalsbasis hebt in Italie. Dat heb ik wel goed gelezen he?
Heel, heel goed.

Ja regio Abruzzo !

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

78,260,230 pageviews Een website van indahnesia.com