Bedankt Indahnesia.com

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tomleeuw
Gebruiker
User icon of tomleeuw
spacer line

We zijn helaas terug van onze vakantie Java/Bali.

Langs deze weg wil ik iedereen bedanken die op mijn vele vragen antwoord hebben gegeven, ze kwamen goed van pas.
Emoticon: Worship
De vakantie was echt geweldig!!! Wat een aardige en leuke mensen. Op Java hebben we een geweldige tijd gehad, Bali was ook leuk/mooi maar daar vonden we de mensen toch wat anders omdat ze wel heel erg op je afkomen om te vragen of je transport wil of iets anders. Mijn God, wat een mooi land. Jammer dat het zo ver vliegen is anders zou ik graag weer zo terug gaan om meer van alle eilanden te ondekken. Wat mij opgevallen is dat de mensen ondanks hun armoede altijd zo vrolijk zijn, en weinig klagen (of en toe wel op Bali) Daar kunnen wij hier in ons perfecte land wat van leren. Nu zijn ze weer getroffen door een aardbeving Emoticon: Cry Wij hebben het niet gemerkt, of zelfs gehoord van de locals, pas toen we thuis waren hoorde ik het en zat er nogal wat familie in de stress.

Nu de vakantie voorbij is ben ik bang dat ik niet vaak meer op deze site kom, ik vind het dan zo ondankbaar om niets meer te laten horen.

Jeroen, als je dit topic onzinnig vind knikker je het er maar van af.

Robert†
Gebruiker
User icon of Robert†
spacer line

Goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Het lijkt erop dat er wederom mensen besmet zijn met het Indo virus zoals velen van ons hier.

Ik denk niet Jeroen het eraf zal knikkeren.... zo'n blijk van waardering is altijd leuk om te horen Emoticon: Yes!

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wat mij opgevallen is dat de mensen ondanks hun armoede altijd zo vrolijk zijn, en weinig klagen (of en toe wel op Bali)
Dat klagen is internationaal hetzelfde:
DE BOEREN MET DE DIKSTE AARDAPPELEN KLAGEN HET MEEST!
De mensen in Java hebben nog iets als trots.
In de toeristen-oorden als Bali en ook Samosir op Sumatra zijn de mensen andere tijden gewent met veel toeristen, nu het toerisme erg is afgenomen kunnen ze wel klagen, beter is het om te zorgen dat de toeristen die ze hebben niets te klagen hebben en eens serieus na te denken hoe de toeristen de weg weer terug vinden naar Indonesie.
Als die toeristen dan toevallig uit Japan of uit een ander Aziatisch land komen is het verstandig daar op in te spelen en niet zoals nu deze mensen straal voor de gek te houden.

Goed om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Het lijkt erop dat er wederom mensen besmet zijn met het Indo virus zoals velen van ons hier.

Wij hopen dat er nog veel mensen besmet mogen worden met dat VIRUS, dat is een gevaarlijk virus, als je het eenmaal hebt raak je het niet zo maar kwijt!

Er is maar een medicijn: zoveel mogelijk op vakantie komen en als de tijd er rijp voor is hier komen wonen.
Tuti & Jan

janschut
Gebruiker
spacer line

Ik wil hierbij Jeroen van der Linde en alle Indahnesia.com forum leden bedanken voor hun felicitaties voor mij 56 verjaardag, en dat er nog vele mensen besmet mogen worden met het indo virus ,salaaaaaaaaaam pak jengot.

ibuibu
Gebruiker
spacer line

Goedenavond;

Ik wil even reageren op het eerste berichtje van Tomvan Leeuwen. Dit echter zonder te katten of over te komen als kritiek. (misschien opbouwende kritiek dan) U schrijft ik wil niet ondankbaar ovwerkomen enz enz.....nu U hebt contact met ons gehad over een betrouwbare guide voordat jullie gingen en geen reactie meer terug.
Ik wilde dit toch even kwijt. Maar wel fijn te lezen dat er weer iemand met het indonesia virus is besmet.

Groetjes wij..... Emoticon: Shiny

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Emoticon: Yes! ja ibuibu, zo leer je de mensen kennen, maar of ze daadwerkelijk besmet zijn met het virus dat betwijfel ik

droetjes Emoticon: Worship

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,911,546 pageviews Een website van indahnesia.com