Ticket AMS-DPS augustus

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
49 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Tikus
Gebruiker
User icon of Tikus
spacer line

Ik zie dat er een aantal mensen al reeds een reis hebben geboekt.
Heeft iemand toch nog interessante weblinks c.q. reisbureaus waar ik mijn goedkope ticket kan zoeken naar Den Pasar.
Vertrek ergens einde 1e week van augustus / begin van de 2e week van augustus.
Duur verblijf 4 weken.

Of moet ik zo lang mogelijk wachten voor eventuele aanbiedingen van de maatschappijen?
Alvast bedankt voor jullie aanbevelingen.

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

Roy
Gebruiker
User icon of Roy
spacer line

Heb het volgend voor je gevonden via www.expedia.nl

Singapore Airlines
Ä 848.00 Heenreis: SQ323 09-08-2005 11:50 19:10 1 Ja
Ä 99.45 tax Terugreis: SQ143 05-09-2005 13:05 07:15 1 Ja

Lijkt me niet verstandig om te wachten, omdat er al veel vluchten vol zitten rond die tijd. Daar komt bij dat Garuda niet meer vliegt vanaf Amsterdam en dat waren toch ook 4 vliegtuigen per week. De mensen die met Garuda vlogen, die moeten nu ook met andere maatschappijen. Ik heb deze prijs ook betaald en al geboekt in december 2004. We vertrekken zelf op 18 augustus. Misschien is er straks wel een lastminute en betaal je nu teveel, maar je kunt zelf het beste beoordelen wat het belangrijkste voor je is. Een goedkoop ticket of de kans dat je straks niet naar IndonesiŽ kunt.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-04-2005 00:36 Tikus wrote:

Heeft iemand toch nog interessante weblinks c.q. reisbureaus waar ik mijn goedkope ticket kan zoeken naar Den Pasar.
Vertrek ergens einde 1e week van augustus / begin van de 2e week van augustus.
Duur verblijf 4 weken.

Of moet ik zo lang mogelijk wachten voor eventuele aanbiedingen van de maatschappijen?

Tikus,

Ik weet niet hoe vast je aan data zit maar vanaf de tweede helft van augustus (14e, 15 e of zoiets) zit je bijvoorbeeld bij Malaysian Airlines in een lager geprijsd seizoen.
Het ticket is dan 685 euro en de tax rond 76 euro. Dat scheelt aanzienlijk. Te boeken via Vliegtickets.nl Mocht er overigens op de gewenste datum geen plaats zijn dan wil een telefoontje naar het kantoor of de maatschappij zelf wel eens helpen. De beschikbaarheid van tickets via het inernet is net altijd de exacte waarheid.
Zolang mogelijk wachten? Tja daar kan ik je geen advies in geven. Over het algemeen valt het allemaal nogal mee in augustus, zeker na de tweede helft. Tegenwoordig heeft Cathay Pacific ook goede aanbiedingen op korte termijn. Persoonlijk ben ik nooit zo bang om wat korter van tevoren te boeken tenzij het echt voor de zomer of kerstmis zou zijn. Je moet dan natuurlijk wel wat flexibel zijn. Als je een maand later gaat dan krijg je gegarandeerd nog betere prijzen.

groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

griffo
Gebruiker
spacer line

Tikus,
Op 22 maart heb ik via d-reizen geboekt, dat was toen het goedkoopste.
AMS-DPS met MAS 240805-170905; 772,71 euro. (all in)
Vandaag dezelfde reis eveneens bij d-reizen; 924,41 euro!!!!! (all in) ra,ra, hoe kan dat?
Op dit moment is via d-reizen Phuket Airlines het goedkoopst; 778 euro
Nu via Vliegwinkel.nl ongeveer dezelfde prijs als ik op 22 maart betaald heb, met MAS.
Succes, Griffo.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,714,762 pageviews Een website van indahnesia.com