Verhuisd!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hehe..eindelijk de verhuizing achter de rug.We zijn er weer...groetjes uit Hellevoetsluis en laat de zomer nu maar komen! Emoticon: Bye bye

Schultz
Gebruiker
spacer line

Hoe zo de zomer, je vergeet de lente.....die zou er toch al moeten zijn,maar waar is die ????Overigens gefeliciteerd met je verhuizing.Dat deze nieuwe woning je alleen maar zegen mag brengen.En "veul goeien aord!"

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Dan wordt het wel gezelliger als je met je vrachtauto vol lekkers in het Zeeuwse Missiegebied komt !
Mooi huis?? Emoticon: Cry

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Jazeker..leuke kinderijke buurt met aardige buren.en wat meer ruimte en we zijn er heel blij mee. Emoticon: Yes!

Jantje
Gebruiker
spacer line

Beste Veer,
Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Wat ik jullie vragen wilde, Veer,Schulz, Ruud en andere 60 plussers. Wat wordt de volgende verhuizing. Nederlands bejaardentehuis of IndonesiŽ? En waarom?

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik prefereer Indonesie om oud te worden,want als ik zie hoe je hier behandeld word in verzorgingshuizen dan sterf ik nog liever. Emoticon: Wink

Iris8
Gebruiker
spacer line

Misschien zijn wij de volgende verhuizing wel..... nog een paar maandjes en we zitten in Indonesie!

Iris

Iris8
Gebruiker
spacer line

..... ben overigens wel 60 -, maar dan is het ook goed toeven daar.

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Een stille wens van mij om ooit eens in IndonesiŽ te wonen. Hoe ik het waar moet maken is een tweede.

Jan.

Schultz
Gebruiker
spacer line

Jantje,
Bedankt voor de belangstelling voor wat betreft "het slijten van mijn oude dag"Laat ik het gemakkelijk maken voor mijzelf: ik hoop nooit in een bejaardenhuis ( of verzorgingshuis,zoals dat tegenwoordig heet) te komen,niet in Nederland en niet in Indonesia en niet waar-dan-ook.Tenzij het niet anders kan,bijvoorbeeld wanneer er niemand is die je in huis wilt nemen.Overigens Veer,niet generaliseren,ik ken verzorgingshuizen waar het bijzonder goed leven,wonen en recreŽren is.Je moet het wel treffen,dat is waar.Maar hoe is het gesteld met de verzorgingshuizen in andere landen op deze wereldbol?Zulke huizen zijn per definitie niet prima,maar wel te prefereren boven de eenzaamheid-van-op-jezelf-wonen.Het is allemaal hoe je jezelf opstelt in het leven.Probeer zelf er het maximale uit te halen.Dat is de raad van een orang tua.

Jantje
Gebruiker
spacer line

Inderdaad, je kunt het treffen maar dat is een uitzondering. ďVerzorgd van de wieg tot het grafĒ heette het vroeger. Hoe het met de kwaliteit van de zorg in Nederland is gesteld, kunnen we dagelijks waarnemen. Eerder deze week het trieste verhaal van een 84 jarige vrouw. Opgejaagd door de SVB.
Toen ik in Nederland woonde, ging ik wel eens op bezoek in zoín bejaardenhuis. Binnen gekomen door de temperatuursluis kwam ik in een wereld die meer weg had van een op hol geraakt produktie proces. Tijdgedreven, jachtig personeel die met het einde van de werktijd inzicht, ďmijnheer JansenĒmaar in zijn luier laat broeien tot de volgende shift. In de gangen en liftschachten rook ik volle luiers en de weeÔge lucht van enkele malen opgewarmde prak uit de ďgaarkeukenĒ. Staatskinderen, eenzaam in een vol tehuis. Een fabriek waar routineus met emoties en aandacht wordt omgesprongen. Waar de behoeftige oudere als een roepende in de woestijn op zijn alarmbel drukt.
In IndonesiŽ ook zoín tehuis bezocht. Hier kreeg ik een andere indruk. Voldoende personeel aanwezig. Mensen kregen volop aandacht. Het leek bijna op onbaatzuchtige verzorging die je alleen van dierbaren kunt verwachten.
Ik hoop dat we allen gezond 100 mogen worden

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,664 pageviews Een website van indahnesia.com