Van Yogyakarta verder naar het oosten .

Subforum Java 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ramrod
Gebruiker
spacer line

Mijn plannen voor IndonesiŽ wat bijgesteld , Lombok en of Flores ga ik een andere keer doen , doe het liefs wat rustig aan qua reizen 1 keer ter plekke .

2 jaar geleden in Jakarta begonnen en geŽindigd in Yogyakarta , ol zou nu de rest van het eiland willen bekijken oa Bromo, Kalibaru, Ijen , mis ik qua natuur of bezienswaardigheden nog iets , zo ja zou ik dit graag horen , ik heb zo,n 16-18 dagen de tijd , hoeveel tijd zou ik kwijt zijn om het Oostelijke gedeelte te bekijken , mocht ik tijd over hebben is een aantal dagen ook geen straf ...;-)

Alvast bedankt

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Ramrod,

Wij hebben het reeds 2 x gedaan zoals boven beschreven.
Wij hebben ook Sukamade bezocht.
Trip van 2 dagen vanuit Kalibaru en heel knap.

https://www.tripadvisor.be/Att(...)_East_Java_Java.html

ramrod
Gebruiker
spacer line

Dank voor je reactie , ga ik zeker eens kijken of dit in te passen is , ik zou in mei gaan dus ook even kijken of er dan ook schildpadden actie is .

Willem

joost
Gebruiker
spacer line

Willem
Welke periode ga je reizen.?
Hou(den) je van wandelen . Is het incl. met Bali deze 16-18 dagen.
Ik zou ook de Kawah Ijen bezoeken.
Je kunt me mailen voor meer info.

ramrod
Gebruiker
spacer line

Mei lijkt me wel een goede periode maar kan gaan wanneer ik wil , ik hou ook van wandelen .
16/18 dagen is inclusief Bali maar ik MOET niet naar Bali ,alleen als ik een dag of 5 over zou hebben dan zou ik ook naar Bali willen en dan aan de oost kant blijven ,de west kant heb ik voor een groot gedeelte al gezien

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

63,628,486 pageviews Een website van indahnesia.com