Redt Nederlandse 'vogel' Jakarta van de zee?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
asepers
Gebruiker
spacer line

Mogelijk dat er mensen geintresseerd zijn dit te lezen.

http://www.oneworld.nl/water/k(...)6-070da95f4c-8930305

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik ben nog geen zeemeeuw tegen gekomen hier Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 13-11-2015 04:05 asepers wrote:
Mogelijk dat er mensen geintresseerd zijn dit te lezen.

http://www.oneworld.nl/water/k(...)6-070da95f4c-8930305

Interessant en uitgebreid artikel Asepers, maakt ook duidelijk dat ze nu echt haast moeten gaan maken.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vind het een waardeloos verhaal en klopt van geen meter
De water pijl van Pluit is nog steeds het zelfde.
Maar de regen druppels zijn zwaarder en met bakken komt het naar beneden.
Een kind kan het nog wel uitleggen. Emoticon: Nice

. "De stad zakt momenteel elke vier jaar met een meter", vertelt waterbouwkundige Victor Coenen van het Nederlandse ingenieursbedrijf Witteveen+Bos. Hij wijst naar een van de huizen.

en de pagina is niet duidelijk je moet heel lang scrollen om dat verhaal te vinden.. Emoticon: Stupid Emoticon: Very funny

asepers
Gebruiker
spacer line

]
en de pagina is niet duidelijk je moet heel lang scrollen om dat verhaal te vinden.. Emoticon: Stupid Emoticon: Very funny

De foto van de pagina laat zien , dat het niet goed wordt weergegeven.
probeer een andere browser.

succes.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja allebij de browsers geven die zelfde beeld .
Ik zit dan ook in IndonesiŽ Emoticon: Confused Emoticon: Stupid Emoticon: Shut up!

asepers
Gebruiker
spacer line

Op 13-11-2015 14:19 schreef zieleffe:
Ja allebij de browsers geven die zelfde beeld .
Ik zit dan ook in IndonesiŽ Emoticon: Confused Emoticon: Stupid Emoticon: Shut up!

Jammer, ligt denk aan je internet verbinding , die traag is.
De pagina wordt niet goed geladen.

Ik zit ook in IndonesiŽ / Bali ,glasvezel en zinsdien eindelijk eens een stabiele
en snelle verbinding.
En met zo'n dongel ben afhankelijk van de plaats waar je bent.

asepers
Gebruiker
spacer line

Nederlands baggerwerk in IndonesiŽ bedreigd door corruptie:

http://www.volkskrant.nl/econo(...)-corruptie~a4277946/

Helaas voor het hele artikel moet je inloggen.

Reportage

Voor de kust van Jakarta ligt een schat aan werk voor Nederlandse bedrijven: er verrijzen 17 kunstmatige eilandjes. Maar een corruptiezaak maakt de toekomst onzeker.

Door: Michel Maas 8 april 2016, 02:00

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Helaas, sinds de val van Suharto en het begin van de reformasi (zogenaamde democratie) is de corruptie een cultuur geworden die niet meer is te stoppen, ook niet door de KPK.
Ondanks alle mooie en positieve berichten die ze er uit flikkeren, dit land gaat ten onder aan de Islam en aan corruptie, op termijn is totale anarchie het resultaat, wat overigens al in gang is gezet.
Daar kunnen enkele goede leiders geen verandering meer in aanbrengen Emoticon: Nooo

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 17-04-2016 09:52 asepers wrote:
Nederlands baggerwerk in IndonesiŽ bedreigd door corruptie:

http://www.volkskrant.nl/econo(...)-corruptie~a4277946/

Helaas voor het hele artikel moet je inloggen.

Reportage

Voor de kust van Jakarta ligt een schat aan werk voor Nederlandse bedrijven: er verrijzen 17 kunstmatige eilandjes. Maar een corruptiezaak maakt de toekomst onzeker.

Door: Michel Maas 8 april 2016, 02:00

Hier in Pluit zit geen ene Ned, Baggerraar als je de foto bekijk die ik al vorig jaar plaatste, er is geen Boskalis te zien, met welk schip dan ook, ik spreek hier de mensen die daar op werken, de meeste mensen uit Afrika uit Nigeria ene Fransman die ik wel eens spreek zit er twee schepen te baggeren uit Frankrijk.
Alles is uitbesteed.
Nu kan het wel zijn dat Boskalis er op word afgerekend, maar daar weet ik te weinig van.
Die wereld van Bageraars voor Nederland is uitgewerkt......... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,433,203 pageviews Een website van indahnesia.com