WNA bisa masuk BPJS?

Subforum In het nieuws 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
belandaindo
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal

Kan ik met mijn KITAP in aanmerking komen voor de BPJS?
Ik ben 66 jaar
Zo ja hoe is het traject?
Alvast bedankt voor je jullie reaktie

Belandaindo

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

papadom

Posted Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 05-04-2015 09:20

Ik heb een nieuwtje waar anderen misschien ook een voordeel uit kunnen halen ; om een lang verhaal kort te maken ; ik werd er een beetje flauw van dat ik geen Kitas Lansia kon aanvragen zonder medische verzekering , en geen medische verzekering kon krijgen zonder Kitas- Lansia...( dit verzin je niet ) Goed , ik las dat er een nieuwe regeling is voor Indonesiers en alle anderen die langer dan 6 maanden in Indonesie verblijven , dus dacht ik waarom niet ; ik heb alleen een Sosbud en meer niet niet , maar wie schetst mijn verbazing dat ik na een half uurtje weer buiten stond met een glimmende pas waarmee ik eerst mee naar de Puskesmas moet gaan als er wat loos is is; deze sturen mij door naar dokter , tandarts , ziekenhuis etc.vor behandeling ; kosten 60.000 Rp. per mnd.p.p. en geen verdere kosten...Mijnleeftijd ( 65 + ) De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat diegene die mijn aanvraag behandelde iets begon te sputteren dat ik alleen een Sosbud had , en geen Kitap , maar een blik in mijn paspoort dat ik nu al bijna 2 jaar in Indonesie verbleef gaf de doorslag....Ik ga verder niet uitwijden over de details ; Dit is het webadres ; www.bpjs-kesehatan.go.id ;ik hoop dat ik hiermee anderen kan helpen ; mijn kennis Theo ( vriend van Jan Simpati ),heeft er al 3 keer gebruik van gemaakt , en zonder problemen . Ik heb gelijk mijn vriendin en 3 kinderen hetzelde laten doen ; dus 5 personen voor 300.000...niet slecht toch ? ( O ja , en in de hoogste klasse......dus kan ik mij guling thuislaten

belandaindo
Gebruiker
spacer line

Malam mag je hartelijk danken voor jou informatie.
Ik denk dat heel veel nederlanders in Indonesie hier blij mee zijn
dat scheelt toch veel aan premie
Nogmaals bedankt

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,568,129 pageviews Een website van indahnesia.com