Foto in topic President roept Moslims op tot meer tolerantie

Subforum Andere praat 
49 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ziel ik weet niet hoe groot jouw geplaatste foto is, maar voor mij niet zichtbaar en bovendien kan ik in de topic niets meer doen, ik weet niet voor anderen, maar voor mij ligt die topic plat.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik zie het nu pas Malam te veel pixels is de oorzaak.
Afbeeldings- Url kopiŽren
Heb het via de gewone manier die gekopieerd en geplaatst.

Laten we hier dan maar veder gaan
Erdogan op bezoek aan IndonesiŽ.... Emoticon: Wink

http://www.antaranews.com/beri(...)mui-presiden-erdogan

http://www.elsevier.nl/Buitenl(...)?masterpageid=158493
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan geeft de verdedigers van ĎatheÔsten en terroristení ervan langs. ĎIk heb maar een zorg, en dat is islam, islam, islam.í

Wat bedoeld die Erdogan daarmee???? Emoticon: So funny Emoticon: Very funny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Niet zo moeilijk Ziel, Erdogan is een hardliner, die wil van Turkije een Islamitische staat maken, en hij gaat over lijken.
Met atheÔsten bedoelt deze meneer ongelovigen, dus iedereen die niet in zijn soenistische islam beeld past.
Hij zal in IndonesiŽ best veel aftrek vinden voor die denkbeelden.
Met terroristen heeft hij niet alleen IS maar ook de Koerden voor ogen, nou dan kan ie nog even lustig door gaan met moorden, de Koerden vormen 20 % (14 miljoen) inwoners van Turkije.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

60,729,445 pageviews Een website van indahnesia.com