Ik heb hulp nodig! Reis Onderzoek

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
40 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yanti Setiawan
Gebruiker
spacer line

Mijn naam is Yanti Setiawan en op dit moment studeer ik Tourism and Leisure Management aan Saxion Hogescholen in Deventer. Ik schrijf mijn afstudeer project over het reisgedrag van Nederlanders die naar Indonesië op vakantie gaan/zijn geweest. Daarbij focus ik vooral op Nederlanders tussen de 35-60 jaar oud. U zou mij enorm veel helpen door deze enquête in te vullen. Het duurt 5 minuutjes en alle antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld. Bij voorbaat dank.

Bij het invullen van deze enquette maakt u kans op een voucher voor een Rijstaffel.

Enquete: http://goo.gl/forms/is6lAvimr5

Alvast Bedankt!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Gedaan!

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Nou vooruit, omdat ik me verveel op kantoor Emoticon: Very funny

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Ik heb geen gids nodig (zie de enquete)

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kan 'm niet doen. Ben over de datum. Wel jammer want ik had toch wel een steentje kunnen bijdragen denk ik.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

joost
Gebruiker
spacer line

expired

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Als-ie expired is dan zijn er maar weinig kandidaten voor de rijsstafel denk ik ... Emoticon: Yummie!

ojla240
Gebruiker
User icon of ojla240
spacer line

ingevuld, geen problemen ondervonden

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Op 09-07-2015 15:21 schreef koming:
Als-ie expired is dan zijn er maar weinig kandidaten voor de rijsstafel denk ik ... Emoticon: Yummie!

Er stond overigens rijstaffel . En dat was niet de enige spellingsfout.
Een klein beetje op de spelling letten, kan geen kwaad, bij het houden van een onderzoek.

FAR FROM THE MADDING CROWD

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Als de onderzoekers maar niet behoren tot die groep mensen die continue
hackvirussen verspreiden met leuke teksten met spelfoutjes in de teksten

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Nu je het zegt: er stonden inderdaad allesjezus veel fouten in...

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Als ik naar de naam kijk van Yanti kijk is zij van origine Indonesische die hier misschien wel studeert, als dat zo is valt het reuze mee Emoticon: Blush

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dat was mij ook opgevallen, al zal ze niet de eerste zijn die hier niet onder echte naam post. Maar het verschil tussen het bericht hier en de enquête zelf was nogal groot. Ik raad Yanti sterk aan om haar tekst te laten corrigeren, want er wordt op Saxion Deventer erg op spelling gelet. Dat zal ook wel per studierichting verschillen, maar toch. Bij dezen bied ik aan je hierbij te helpen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik vul ‘m niet in. Ik verdiep me nooit zo in enquêtes, cq heb er doorgaans niet zoveel commentaar op maar deze keer wel.

Ik begrijp de lijst van steden niet zo goed en begrijp niet waar deze samenstelling vandaan komt. Het zijn in elk geval op een na allemaal plaatsen met vliegvelden. Wat Serang in het rijtje doet weet ik niet. Er ontbreken ook wezenlijk toeristisch belangrijke plaatsen.
Zo staat Medan er niet bij, dat vind ik wel heel bijzonder. Ook geen Balikpapan of Samarinda op Kalimantan, essentieel voor diegene die de Mahakam willen opvaren, een van de toeristische highlights.
Op Papua wordt zegge en schrijven één stad genoemd. Op Flores en Sumba (die de laatste jaren toeristisch in opmars zijn) wordt geen enkele stad genoemd. Ook Sumbawa, toch ook niet heel klein staat er niet bij. Daarentegen wel plaatsen bij waar de gemiddelde toerist nog nooit van heeft gehoord.
Het zou meer zoden aan de dijk zetten door mensen hun bestemming(en) zelf te laten invullen.
Alle steden staan door elkaar, niet op eilandvolgorde, niet op alfabetische volgorde.

Verder:
Het moet zijn < 20 jaar oud (niet >)
Bij beroep wordt uitgegaan van werkende mensen.
Mbt de gids wordt blijkbaar alleen waarde gehecht aan de taal (Indonesisch staat er niet eens bij).
Er zijn meer transportmiddelen dan auto en vliegtuig alleen.
En inderdaad, de fouten die erin staan waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken. Het komt op mij in elk geval niet serieus over.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat het wel degelijk serieus is. Maar een aantal vragen klopt gewoon niet, meerdere keren staat mijn keuze er niet bij. Ik ben wel benieuwd hoe de enquête tot stand is gekomen. Heeft iemand geholpen bij het bedenken van de vragen? Yanti heeft exact dezelfde vraag gesteld in het Wereldwijzer Forum. Helemaal niet zo gemakkelijk om goede onderzoeksvragen te bedenken. Ze denkt m.i. erg vanuit Indonesisch perspectief en minder vanuit reizigersperspectief. Laat je nog wat horen, Yanti?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

78,912,362 pageviews Een website van indahnesia.com