Online check-in Sriwijaya/overnachting Moni/Labuan Bajo

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Joanne89
Gebruiker
spacer line

Ik lees met veel interesse dit forum en heb al een leuk programma kunnen samen stellen met jullie tips. Ik heb nog twee vragen waar ik geen (recent) antwoord op kan vinden. Kan iemand mij helpen?
- Ik heb via Sriwijaya Air een ticket van Denpassar naar Maumere geboekt en op de site lees ik iets over online inchecken bij Sriwijaya Air. Is er iemand die dit gelukt is of weet hoeveel van te voren dit kan?
- Ik lees dat het slim is in Moni (Kelimutu) van te voren te boeken voor de overnachting. Iemand een goede tip? Mag heel simpel zijn, het is maar voor 1 a 2 nachten.
- We willen een paar nachten in Labuan Bajo verblijven en zijn benieuwd of er nog andere leuke dingen te doen zijn naast natuurlijk duiken, snorkelen en de Komodovaranen.
Alvast bedankt voor je antwoord!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

In Moni van tevoren boeken hoeft alleen maar in het hoogseizoen dus vanaf nu tot ongeveer half september.
Moni is niet meer dan een slingerende straat met aan beide kanten huizen, wat guesthouses en winkeltjes. Hidaya heeft een van de mooiste plekken (neem de kamer die het verst van de straat ligt met een schitterend uitzicht op het dal en de bergen in de verte). Ik vermoed dat de prijs nu rond de Rp 300.000 ligt, misschien in deze maanden wel duurder. Absoluut te duur maar zeker de moeite waard. Brian kan je helpen aan een motor of verder transport voor naar het westen.

Ik mag hopen dat je de rest van Flores niet overslaat en in 1 keer door racet naar LB want dan mis je toch veel. Aan Labuan Bajo zelf is behalve de markt, de pasar malam en vooral het uitzicht. Als je niet weet wat je er moet doen dan kun je beter een paar dagen in Bajawa doorbrengen.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

67,000,958 pageviews Een website van indahnesia.com