sinarmas zorg verzekering

Subforum Andere praat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tampubolon
Gebruiker
spacer line

Hoi forummers,

Ik had even een vraagje, heeft er iemand ervaring met de sinarmas zorgverzekering voor de expats?
Net geweest voor wat informatie en natuurlijk praten ze liever over geld dan wat je precies krijgt in de verzekering.
Nu weet ik we van de info die ik kreeg daar, dus niet alleen van die reclame met een mooie promotie over hoe ze de bule terug aten vliegen naar engeland voor een operatie, dat ze repatrieredekking hebben.
Niet geheel onbelangrijk vind ik.

Maar ik hoopte op iemand die ook daadwerkelijk verzekerd is bij de sinarmas.
Tis toch altijd maar zien met de betrouwbaarheid van de indo assuransie.

Dank in advance Emoticon: Bye bye

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Wij zijn zegge en schrijven 1 jaar verzekerd geweest bij Sinar Mas. Hebben toen een uitgebreide ziektekostenverzekering genomen en zelfs nog uitgebreid met de "zwangerschaps-module" omdat we van plan waren het gezin uit te breiden. Het aangeboden pakket was goed en de jaarlijkse premie ook.

Hebben toen de kosten van de bevalling (= keizersnee operatie en ligdagen ziekenhuis, verzorging thuis) moeten claimen op de verzekering. Wij hadden de betaling van e.e.a. voorgeschoten omdat Sinar Mas toen nog niet met veel ziekenhuizen samenwerkte.

Uiteindelijk - na lang wachten en ettelijke emails en telefoongesprekken met hoofdkantoor Jakarta - zijn de kosten vergoed.

Bij verlengings-aanvraag van onze verzekering kregen wij te horen dat wij alleen nog geaccepteerd zouden worden als wij een toeslag (ongeveer net zoveel als de jaarpremie) betaalden op de standaard-premie "omdat wij een klant waren geweest die in het 1e jaar van de verzekering al zoveel geclaimd had, dat zij geld op ons verloren hadden". Dat hebben we dus maar niet gedaan Emoticon: Wink

We zijn toen overgestapt naar Allianz die in de praktijk een beter verzekeringspakket bieden (ook met buitenland dekking), met meer ziekenhuizen in Indonesie (in ons geval Bali) samenwerken en men dus niets zelf hoeft voor te schieten, en uiteindelijk een aantrekkelijkere basis-jaarpremie heeft en meer keuze-modules biedt.

Hebben de afgelopen jaren af en toe het ziekenhuis moeten bezoeken en nooit vragen van Allianz over e.e.a. gekregen. Alles werd afgehandeld zoals je zou mogen verwachten van een ziektekostenverzekeraar.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,221,873 pageviews Een website van indahnesia.com