rentetarieven en ziektekostenverzekering

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
knalpot
Gebruiker
spacer line

1.weet iemand wat de rente tarieven zijn bij de BRI bank en vanaf welk bedrag je die rente ontvangt?
2.Daarnaast ook de vraag hoe een indonesier een ziektekostenverzekering kan afsluiten, bij welke maatschappij dat kan en hoeveel zoiets kost. We overwegen om voor iemand zo'n verzekering te betalen maar kunnen nergens vinden wat zo iets kost.

knalpot
Gebruiker
spacer line

Op vraag 1 heb ik inmiddels zelf het antwoord gevonden door te zoeken op -Suku Bunga Deposito-

Ben nog wel benieuwd naar ziektekostenverzekering voor een indonesier.

merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Kijk eens hier

http://www.bpjs-kesehatan.go.id/bpjs/

Wel een maartje ... iedereen die op dezelfde familiekaart staat moet meeverzekerd zijn
Kartu Keluarga KK

knalpot
Gebruiker
spacer line

ik heb het even bekeken maar volgens mij is dit voor mensen met een baan. Wij zoeken een verzekering voor iemand die langs het strand snorkels en scooters verhuurt.

bulekurus
Gebruiker
spacer line

Op 12-06-2015 20:09 schreef knalpot:
Op vraag 1 heb ik inmiddels zelf het antwoord gevonden door te zoeken op -Suku Bunga Deposito-

De interestvoet op papier of reŽel is een andere zaak. Bij BCA doen ze er niet aan mee.
Bij Mandiri heb ik vorig jaar voor een jaar een topinterest gekregen. Dus ook ik moet binnenkort terug gaan shoppen . Hopelijk zie Mandiri mij niet graag weg gaan.
Moesten er aanbevelingen zijn ... lees het graag

Ben nog wel benieuwd naar ziektekostenverzekering voor een indonesier.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Iedere Indonesier (met een KTP) kan zich bij BPJS verzekeren tegen ziektekosten, niet alleen degene met een formele baan.

If you have nothing to loose, you can risk everything

papadom
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Ahmed ; Iedereen die langer dan 6 mnd aaneengesloten in Indonesie verblijft , kan zich verzekeren bij BPJS. Ik heb hier (als Nederlander ) mijn hele gezin ( 5 pers.) bij verzekerd .Ik heb nog geen Kitas of Kitap ( doe alles met Sosbud..Mijn vriendin heeft hier al div. malen gebruik van gemaakt ; Puskesmas , dokter ,ziekenhuis (incl. dure MRIscans etc. en alles werd vergoed . Opticien wordt voor 50% vergoed , en tandarts 100% . Premie ; 300.000 per mnd ( 5 personen , waarbij ikzelf in de hoogste klasse verzekerd ben i.v.m. met leeftijd ( 66 jaar ) Totnutoe ben ik er blij mee , evenals andere " medelanders " hier in de Danau Toba regio....

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 04-07-2015 07:55 papadom wrote:

Ik heb hier ( als Nederlander ) mijn hele gezin ( 5 pers.) bij verzekerd .Ik heb nog geen Kitas of Kitap ( doe alles met Sosbud .

Iemand met status Sosbuder is toch een toerist ?
Kan een buitenlandse toerist verzekerd worden op grond van de genoemde verzekering ?

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Als Papadom dit zo heeft kunnen regelen is alleen maar fijn, wat mij wel opviel is deze zin.

On 04-07-2015 07:55 papadom wrote:

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Ahmed ; Iedereen die langer dan 6 mnd aaneengesloten in Indonesie verblijft , kan zich verzekeren bij BPJS. .

6 maanden aaneengesloten verblijf is met een Sosbud niet mogelijk, 6 maal 30 dagen is namelijk geen 6 maanden.
Maarrrrr als de verzekering er genoegen mee neemt is dat gewoon mazzel.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

67,945,308 pageviews Een website van indahnesia.com