Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
merdekaSah
Gebruiker
User icon of merdekaSah
spacer line

Als ik dat plaatje zie Ziel dan denk ik gewoon ze zijn Oplosan aan het maken
voor het feestje van de douaneambtenaren na werktijd Emoticon: Laugh out loud

Vlieger
Gebruiker
spacer line

Vorige week een razzia in UPG? Helemaal niks van meegekregen Annemieke? Ook niemand van mijn collega;s over gehoord.

Zonde van al die drank nu de ramadhan eraan komt en er een maand droogte is

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Voor jou als piloot geen probleem Vlieger, ik zie als regelmatige reiziger in zo'n zilveren vogel maar liever dat je van het huppelwater afblijft Emoticon: Laugh out loud

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-06-2015 14:19 Vlieger wrote:
Vorige week een razzia in UPG? Helemaal niks van meegekregen Annemieke? Ook niemand van mijn collega;s over gehoord.

Zonde van al die drank nu de ramadhan eraan komt en er een maand droogte is
Wat wil je ermee zeggen? Dat jij het niet weet of je collega's niet dan is het niet waar?

Hieronder mijn posting uit een ander topic. Ik heb er veel foto's van, maar dat heeft weinig zin want er zijn voornamelijk vele flessen op te zien (oa Topee Rioja, als je dat iets zegt). Waarom zou ik zoiets verzinnen? Het gebeurt blijkbaar "overal" in het land. Het was overigens niet vorige week maar op 8 mei, inmiddels ruim 3 weken geleden.
On 08-05-2015 13:31 Anne Mieke wrote:
Ik kan de recente postings hierover niet vinden dus maar hier. Ik was vanmiddag in Makassar getuige van een bizarre actie.

Op het Losari "strand" stonden over een meter of 20 rijen dik duizenden flessen bier van alle soorten merken bier, verder veel arak, Koleston (orang tua) en Mansion bewaakt door tientallen politieagenten. Er was vandaag een sweeping geweest in de kleine winkels (voor de goede orde in de Alfa, K-markten, 7/11 etc was sowieso niks meer te vinden dus ik weet nog niet precies waar dit vandaan komt). even later werden door alle agenten flessen allemaal leeggegoten werden in klaarstaande plastic tonnen onder het toeziend oog van honderden mensen, (professionele) forografen, kranten en andere media. Het leeggieten ging lang door en uiteindelijk werd een patrouillewagen helemaal volgestopt met de resterende flessen drank. Door een agent werd mij verteld dat hier (gaat het in Makassar anders dan in andere delen van Indonesie?) in geen enkele winkel alcohol verkocht mag worden. Er ag alleen verkocht worden in de cafť's die daarvoor een vergunning hebben (zoals Popsa niet ver van Fort Rotterdam).

Het was bizar om te zien. Ik heb met veel mensen gesproken ook om erachter te komen wat ze er nu van vinden. Volgens een van de fotografen is dit inderdaad een eigen interpretatie van Makassar vanuit de islam.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Maak je niet druk Anne Mieke, ook Vlieger is een ťťndagsvlieg (kijk maar naar zijn geschiedenis).
Hij knalt weer iets op Indah en dan zie je hem 3 maanden niet meer. Emoticon: Nooo
Het is veel beter om even naar de geschiedenis te kijken van zo'n gebruiker die een losse flodder lanceert en daarna weer in winterslaap valt Emoticon: Yeah right!

Vlieger
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor het eerst aannemen en dan vragen, ik bedoelde helemaal niks slechts met mijn posts. Ik was eerder verbaasd dat het helemaal langs mij/ons heen is gegaan. Ik had er nog nooit van gehoord en ben wel geinteresseerd in hoe het gegaan is. Ik had er in de expat groepen ook niks over gehoord.

En malam, ik lees inderdaad meer dan dat ik post. Maar als ik de info vind in het lezen/zoeken. Waarom dan nog extra vragen?

Vlieger
Gebruiker
spacer line

PS malam,

Drinken en werk gaan hier helemaal niet samen nee, maar op een vrije dag of na een lange werkdag gevolgd door een vrije dag is een biertje op zn tijd wel lekker. Maar je moet wel je grenzen kennen in dit beroep

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 02-06-2015 08:41 Vlieger wrote:
Bedankt voor het eerst aannemen en dan vragen, ik bedoelde helemaal niks slechts met mijn posts. Ik was eerder verbaasd dat het helemaal langs mij/ons heen is gegaan. Ik had er nog nooit van gehoord en ben wel geinteresseerd in hoe het gegaan is. Ik had er in de expat groepen ook niks over gehoord.

Ik heb op Losari die middag geen enkele bule gezien. Dat zegt niets maar het is natuurlijk maar dat iemand toevallig op dat moment daar is. Hoe de sweeping zelf gegaan is weet niet. Het leeggieten van de flessen en het daarn veilig stellen Emoticon: Confused van de rest is zoals ik het geschreven heb. Mijn vriend had zoiets ook nog nooit meegemaakt/gezien en die is asli Makassar.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 02-06-2015 10:59 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ik heb op Losari die middag geen enkele bule gezien. Dat zegt niets maar het is natuurlijk maar dat iemand toevallig op dat moment daar is. Hoe de sweeping zelf gegaan is weet niet. Het leeggieten van de flessen en het daarn veilig stellen Emoticon: Confused van de rest is zoals ik het geschreven heb. Mijn vriend had zoiets ook nog nooit meegemaakt/gezien en die is asli Makassar.

Dit was 8 mei j.l. aan de gang op het strand van Losari Anne Mieke, ik vermoed dat jij op dat moment daar was. Emoticon: Yes!

Gepubliceerd op 8 mei 2015
SEJUMLAH Polisi Pamong Praja (Satpol PP) memindahkan botol minuman keras (miras) untuk dimusnahkan di anjungan Pantai Losari, Makassar, Sulawesi Selatan, Jumat (8/5/2015).

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Yep, deze bedoel ik inderdaad.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,885,838 pageviews Een website van indahnesia.com