Accomodatie Flores

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kazuka
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Momenteel zit ik nog op Bali, maar volgende week vlieg ik naar Flores! Ik heb hier erg veel zin in en ben heel benieuwd of het nou zo heel veel verschilt van de eilanden waar ik al ben geweest. Het enige wat mij een beetje zorgen baart is de accommodatie. Op verschillende sites/fora lees ik dat dit op Flores niet altijd geweldig is (vaker niet dan wel). Deze berichten zijn vaak al wel wat ouder en ik hoop dat het ondertussen (iets) beter is. Zijn er hier mensen die recent op Flores zijn geweest en tips hebben qua accomodatie? Ik ben op zoek naar budget accomodaties op de weg van Maumere naar Luban Bajo (de route staat nog niet helemaal vast). Een basic kamer is prima, als het maar wel enigsinds schoon is!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik weet natuurlijk niet op welke sites je bent geweest en wat er niet precies niet geweldig zou zijn.
Ik ben een verwend nest en ken maar weinig mensen die in dit land meer gezien hebben dan ikzelf. Intussen van Sabang tot Merauke maar ik kan je melden dat Flores in mijn top 3 staat. Wat betreft de accommodatie: slapen is maar een klein onderdeel van de fun. Nee op Flores is het meest niet a la Bali of Yogyakarta om maar wat te noemen maar er zijn wel degelijke fatsoenlijke onderkomens. Maar zorgen da's nergens voor nodig. Zeker niet als het budget moet zijn. Schrijf maar even op wat je daar precies mee bedoelt want ook dat begrip is voor iedereen anders. Wat voor mij geweldig is hoeft voor een ander niet zo te zien en vice versa. Ik meen allemaal dat ik hier ooit een lijstje heb gemaakt met hotels.zal zo ff zoeken. Zo niet,dan maak ik er een. Ik hoop dat het me lukt voor morgenvroeg want ben ik even letterlijk een paar dagen van de wereld denk ik
(kom je aan Flores dan kom je aan mij...)

Als de route overigens nog niet vast staat dan weet ik er nog wel een paar . Nog beter dat je in Larantuka begint (via Kupang)
Het recentste dat ik in Flores ben geweest is vorig jaar half mei geweest. LB begint zo langzaamaan een beetje op Kuta te lijken (een beetje dus) en dat is jammer maar het binnenland, Ruteng, Bajawa, Moni is geweldig. De grootste aantallen toeristen gaan namelijk naar LB en laten de rest links liggen. Doe er je voordeel mee want Flores verandert snel.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

kazuka
Gebruiker
spacer line

Fijn om dat te horen! Qua prijs is rond de 150.000 voor een tweepersoons kamer voor mij een redelijke prijs. Als het voor minder kan dan is het fijn en als het af en toe wat meer is, ook niet erg. Als er een bed staat en er een toilet en douche aanwezig zijn, ben ik al gauw tevreden. Als er ergens een lijstje is zou ik die graag eens bekijken! Tips van ervaringsdeskundigen is altijd fijn Emoticon: Wink .

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik kom even terug op je eerste posting waarin je schrijft geleen te hebben dat accomodatie op Flores niet altijd geweldig is en je tweede posting waarbin je schrijft dat je al tevreden bent als er een bed, toilet en douche is. Dat kan ik niet met elkaar rijmen. Ik moet zeggen dat ik mij daar voor een bedrag van Rp 150.000 wel iets kan voorstellen want inderdaad voor zo'n prijs kan het zeker niet geweldig zijn. Ik heb in dat geval ook geen lijstje paraat. Mijn eigen hotels liggen op dit moment rond de Rp 300.000

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

kazuka
Gebruiker
spacer line

Een basic accomodatie is voldoende, maar hygi√ęne en service maken voor mij een groot deel uit of ik een hotel fijn vind of niet. Ik heb eerder kamers gehad voor 150.000 (en minder) en dit waren over het algemeen fijne kamers. Wat ik las was dat het op Flores vaak duur is en goed of budget en slecht en dat daartussen weinig zit.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

66,941,997 pageviews Een website van indahnesia.com