Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
41 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
deweeeyx
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld op dit forum omdat ik toch wel Nederlanders om me heen mis. Ik ben zelf 18 jaar en woon nu een jaar in Bandung, IndonesiŽ. Ik ben op zoek naar iemand die in Java of Bali woont. Het zou leuk zijn om weer wat Nederlandse vrienden te hebben!

Omdat ik nieuw ben op dit forum weer ik niet of er wel mensen van mijn leeftijd op zitten of de wat oudere Emoticon: Puh!

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Iedereen is stok oud hier, in ieder geval vanuit een 18 jarige z'n perspectief Emoticon: Wink

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

Deweeeyx, ga gewoon lekker naar Jalan Braga, naar de Nordseabar of naar Cafe Volcano in setra Sari Mall, daar komen volop Hollanders Emoticon: Smile Wat leeftijd betreft.... hmmm.... Meeste zijn, zoals Jarno al zegt inderdaad stokoud voor iemand van 18 Emoticon: Smile

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jarrno en Madrotter, stelletje jokkebrokken, ik ben slechts 67 jaat maar tussen mijn oren en in mijn pendek slechts 18 Emoticon: Blush Emoticon: Laugh out loud

Bagus
Gebruiker
User icon of Bagus
spacer line

Emoticon: Yummie! Aduhhh , Bapak, Anda bisa membuktikannya dalam centimeter berdiri atau

menggantung ..?? Emoticon: Party!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 28-04-2015 15:02 Bagus wrote:
Emoticon: Yummie! Aduhhh , Bapak, Anda bisa membuktikannya dalam centimeter berdiri atau

menggantung ..?? Emoticon: Party!

En dan ga verder?????
Lanjut Emoticon: Yes!
Saya menungguuuuuuuuu Emoticon: Yes!
Heb je lef?

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Hoi deweeeyx,

Er studeren elk semester wel een stuk of 5-10 Nederlanders aan ITB (meestal zijn die dan tussen de 20 en 25 jaar, en blijven ze een half jaar of een jaar). Een paar plekken waar je die zou kunnen vinden zijn bijvoorbeeld Erla's Mexican Bar (Dago Pojok, vanaf Simpang Dago omhoog en dan bij de Yomart linksaf, en dan na iets van 50 meter aan de linkerkant bij een Guiness-bord) en Rumah Miring (wat vroeger Cloud 9 was, Dago Giri in de bergen). Een paar andere clubs ook wel denk ik, zoals Southbank en Golden Monkey, maar dat is toch meer voor dansen dan voor praten, dus wat lastiger om de Nederlanders te vinden in de luide muziek wellicht.

Hopelijk heb je daar wat aan!

'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

Heh, oh ja Erla's, daar ben ik echt al jaaaaren niet meer geweest, werd op gegeven moment beetje het domein van groepje nogal arrogante Amerikanen (praat ik wel over een jaartje of 10 geleden)
maar kan best wel leuk zijn daar. In 't weekend kan je ook naar O.J.'s, die is weer terug naar Hegar Manah wat ik hoor, en inderdaad, bij Andy in de oude Cloud 9 Emoticon: Smile

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

Enja Malam, jij blijft gewoon een groen blaadje!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 28-04-2015 18:17 madrotter wrote:
Enja Malam, jij blijft gewoon een groen blaadje!

Oeps. dankjewel Madrotter, ik zet je met stip op ťťn Emoticon: Yes!
Als het blaadje tekenen vertoont bruin te worden dan gebruik ik pokon.
Als het steeltje zwakte vertoont,dan gooi ik blauwe pillen in de aarde Emoticon: Laugh out loud
Geintjuuuuuuh.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

En als tie teveel blaauwe pillen geslikt heeft dan komt hij er zo in te leggen........... Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Whoehahahaha ik zag het in eerste instantie niet Ziel ik begreep dus je foto niet tot ik goed keek
Mooi man, daar kan ik allerlei fantasieŽn op loslaten, laat maar Emoticon: Laugh out loud
Wel een zielige man trouwens dat hij ťťn van grote tenen op zijn buik heeft Emoticon: Blush

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ha ha ja tussen al dat ellende, daar, hier maar eens een grap er tussendoor, het leven gaat gewoon verder en zonder humor word het niks.... Emoticon: Wink Emoticon: Clown
Ben jij dat niet? die zo strak zit te kijken en zich afvraag, is het een man of vrouw...

ALS JE IN ZIJN KRUIS KIJK ZIE IETS OPKOMEN.............. Emoticon: Red face

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jesoes Ziel ken je me nog niet?
Als in de herfst die struik bruin had geweest had ik er wel wat in gezien. Emoticon: Yes!
Ik val alleen maar op herfstbruin. Emoticon: Yummie!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,476,611 pageviews Een website van indahnesia.com