Advies accemodatie

Subforum Bali, het godeneiland 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jobra
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,

Wij, 2 volwassenen en 1 kind van 2 jaar zoeken de ''ultieme'' strandbestemming in Bali ter afsluiting van onze rondreis. Door ons ''eisen'' pakket kan ik niets passends vinden. Een goed alternatief leek Nusa Lembogan. Echter de beschikbare hotels vallen erg tegen qua referenties.

- periode: 10 t/m 15 juni 2015
- op een redelijke afstand van de luchthaven
- duikgelegenheid
- strand geschikt voor zwemmen met onze dochter
- eetgelegenheden in de buurt
- kleinschalige, doch redelijke luxe accomodatie

Wellicht heeft ťťn van jullie de gouden tip...

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Als u Nusa Lembongan overwogen heeft, kunt u misschien ook Amed (Bali) overwegen?

In dat geval hebben wij een klein, budgetvriendelijk familiehotel, op 25m. van het strand en de zee gelegen.
Kamers in ons hotel hebben allemaal zeezicht, eigen ruime badkamer, AC, satellet TV, kluisje, etc., Het hotel biedt verder een restaurant, zwembad en parkeerplaats voor gasten,

De zee in de baai waar ons hotel gelegen is, is veel rustiger (veiliger, minder golven en stroming) dan aan bijv. de west- en zuid-oost kust van Bali. Kinderen kunnen er goed in het water spelen.

Duikgelegenheid te over. Veel mooie en interessante duiklocaties in de directe omgeving, zoals o.a. het grote schipwrak in Tulamben.

Transport naar de luchthaven is geen probleem. Er zijn altijd voldoende auto's en chauffeurs aanwezig in Amed.

Er zijn nog kamers in ons hotel beschikbaar van 10 t/m. 15 Juni 2015. S.v.p. verder contact via de email of via de website http://www.bayucottages.com

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Sanur2014
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Zoekt u een eenvoudige accommodatie dichtbij het strand en het centrum, met diverse winkeltjes en veel eetgelegenheden, dan raad ik u hotel Jati and Homestay in Sanur aan.
Het rustige en prachtige strand bevind zich op een paar honderd meter afstand.
Hier staan een 12-tal bungalowtjes met een prachtige tuin.
Ik kom hier dit jaar voor de 4e keer.
De eigenaar zorgt bovendien voor het vervoer van en naar het vliegveld in Denpasar. (ongeveer 12km).

veel plezier

belkel
Gebruiker
spacer line

hallo,

ik ga dit jaar voor de 2e keer naar het klumpu resort in Sanur. Het is niet goedkoop maar het is er fantastisch. het vervoer van en naar het vliegveld is in de prijs inbegrepen. het ligt op een paar honderd meter van het strand. is kleinschalig en luxe.enkel qua duikgelegenheid kan ik geen advies geven.

zelf ben ik erg fan van het noorden van Bali waar ik dan wel weer een goede duikspot weet en ook een zeer goede accommodatie weet. maar dit is dan wel weer op enkele uren van het vliegveld af.

alvast een fijne rondreis gewenst !

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo Belkel,

Graag had ik geweten welke de zeer goede accommodatie in het noorden dan wel is.
Dank u

belkel
Gebruiker
spacer line

Hallo Pascal.F

In het noorden van Bali ben ik al meerdere keren naar villa Sali (ff google)geweest , ligt ongeveer 10min van Lovina af en een uurtje van menjangan. Het is natuurlijk waar je van houd, daar het hier heel anders is als in het zuiden, en je dus scooter-taxi nodig hebt om wat te kunnen zien. een combinatie van dit met een paar dagen zuiden is voor mij het ultieme vakantiegevoel.

Groetjes

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

63,628,614 pageviews Een website van indahnesia.com