Qantas

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
128 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Putu!
Gebruiker
spacer line

Selamat! Wij hebben een ticket geboekt met Qantas in Juni naar Denpasar . via Frankfurt . Heeft er iemand ervaringen met deze reis?

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb? Is het via of vanaf Frankfurt?

Zelf heb ik er nooit mee gevlogen... wel is het de veiligste maatschappij ter wereld... laatste 30 jaar geen afschrijvingen van kisten door ongevallen. Moet toch een goed gevoel geven Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

De aanbieding was Ä 549,-- exclusief de kosten. Kijk onder www.klm.nl Kreeg al eerder deze week een mailtje van hun. Emoticon: Yes!

Putu!
Gebruiker
spacer line

Het is via Frankfurt. Eerst met de KLM naar Frankfurt, dan met Qantas naar Singapore en dan met Australian Airlines naar DPS. Heeft verder nog iemand ervaringen met deze reis?

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Hey hey,

poos geen internet gehad. Ik heb al 2x met deze maatschappij gevlogen en ook die route. Je kan namelijk ook via londen. Ik was best tevreden voor dat bedrag. Ja ik ga liever malaysia of singapore, maar dat kost ff meer! Prima te doen hoor met Qantas.

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Toch heeft Qantas dezelfde prijzen als singapore airlines...in het hoogseizoen danwel. Emoticon: Blush

Live life to the max.......

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Hey Eduard! Ik heb nog steeds geen mail van je gehad he *foei* Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid

Blog Bot
spacer line

Ben jij er al achter dat je veel tax moet betalen als je met Qantas vliegt? Ik hoorde het vanmiddag van een echtpaar die naar D.P. gaan in mei. Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up!

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hoi Marianne...Aku minta maaf Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush ....besok !!

Eduard Emoticon: Stupid

Live life to the max.......

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Kawan dan nog ben je goedkoper uit in het lage seizoen...

Eduard dat van dezelfde prijzen is niet helemaal waar.. Met kerst waren we bij Qantas een stuk goedkoper uit! anders was ik wel met singapore gevlogen Emoticon: Nice

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,215,176 pageviews Een website van indahnesia.com